The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Olet aikoa, jota runot häiritsevät ja joka toistuvasti kommentoi niitä. -eri
Anna lapsen kehittyä rauhassa, todella törkeää tekstiä.
Eikö Ginakin ollut elämän rakkaus ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, ei ole oikein verrata .
Osittain totta tietyn normaalijakauman sisällä. Mutta kyllä 1,5-vuotias normaalisti kävelee. Suurin osa kävelee noin 1-vuotispäivänsä tienoilla, molemmin puolin. Varhaisimmat jo 9-10 kk. Ja puhuu sanoja, monet jo lauseitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osittain totta tietyn normaalijakauman sisällä. Mutta kyllä 1,5-vuotias normaalisti kävelee. Suurin osa kävelee noin 1-vuotispäivänsä tienoilla, molemmin puolin. Varhaisimmat jo 9-10 kk. Ja puhuu sanoja, monet jo lauseitakin.
Noin vanha isä on muutenkin lapselle selkeä riski, esim. lapsen kognitiivisten taitojen kehittyminen voi viivästyä, sillä voi olla vaikutuksia älykkyyteen jne.
Kylläpäs nämä Rennie-fanit eli tuulamargitit ovat niin hirveän agressiivisia ja töykeitä. Mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Anna lapsen kehittyä rauhassa, todella törkeää tekstiä.
Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa, todella törkeää jatkuvasti haukkua.
Tämähän on selvä juttu. Johanna on vahva ja päämäärätietoinen kauris horoskoopiltaan. Johanna menee vaikka läpi harmaan kiven. Renny on kalat eli romanttinen pilvilinnoissa eläjä. Tämä homma toimii näin, mutta Johanna alkaa kaipaamaan jossain vaiheessa sitä, että mies on tukipilari ja tsemppikerho kuten Renny Johannaa kutsuu. Vähän harmitus tulee Johannan puolesta. Mutta oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen tyttö, mutta todellakin hitaasti kehittyvä. Vauva tarvitsee rauhaa kehittyäkseen ja tutun ympäristön. Varmasti on vaikutusta kun reissataan koko ajan ja paikat sekä hoitajat vaihtuu ja nyt tulossa toinen lapsi niin säälittää Johanna vaikka onkin oma valinta. Rennyn ehdoilla mennään, mutta selkeästi Johannassa näkyy rasituksen merkit ja nyt olisi viisasta rauhoittua sinne Miamiin ja hoitaa itseään ja Cocoa. Renny olkoon nyt apuna kun niin rakastaa ja unohtaisi edes hetkeksi minä, minä asenteet eikä vaatisi itselleen huomiota koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen tyttö, mutta todellakin hitaasti kehittyvä. Vauva tarvitsee rauhaa kehittyäkseen ja tutun ympäristön. Varmasti on vaikutusta kun reissataan koko ajan ja paikat sekä hoitajat vaihtuu ja nyt tulossa toinen lapsi niin säälittää Johanna vaikka onkin oma valinta. Rennyn ehdoilla mennään, mutta selkeästi Johannassa näkyy rasituksen merkit ja nyt olisi viisasta rauhoittua sinne Miamiin ja hoitaa itseään ja Cocoa. Renny olkoon nyt apuna kun niin rakastaa ja unohtaisi edes hetkeksi minä, minä a
Niin ja ottaa Myy takaisin kotiin ja pitää se siellä!
Miksi lasta vemputetaan koko ajan ja miksi tuon ikäinen ei puhu eikä kävele?
Ottavatko koiran takaisin kun muuttavat miiamiin. Toivottavasti koira pääsee kotiin tuttujen ihmisten luo.
Joko se lapsi kävelee ja puhuu. Missä se pieni koira on.
Vierailija kirjoitti:
Onko moni teistä syönyt ostereita? Tuli mieleen, kun Luukaksen synttäreillä oli niitä tarjolla. Ovatko hyvänmakuisia?
Suolaa ja limaa, ei sen kummempaa. Moni saanut tappavan bakteerin niistä, hyi olkoot. Ei ole järkevää syödä nilviäisiä raakoina.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkotona kertoo pariskunnan mökkiremontista. Renny tarinoi:
"Suvullamme on ollut kesäpaikka saaressa äitini lapsuudesta asti, ja minä olen viettänyt Tammiossa kesäni ensimmäisestä elinvuodesta lähtien. Tammiossa olen oppinut vanhempieni ja rakkaiden, jo edesmenneiden, enojen ja tätien opastuksella kalastamaan ja purjehtimaan, sytyttämään nuotion, veistämään kaarnalaivoja ja tunnistamaan lintuja"
Sanoo papparainen joka ei tunnista edes lokinpoikasta??? Lienee Suomenlahden yleisin lintu??
Tälle on tullut naurettua usein. Tuo itsekehun määrä on naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on selvä juttu. Johanna on vahva ja päämäärätietoinen kauris horoskoopiltaan. Johanna menee vaikka läpi harmaan kiven. Renny on kalat eli romanttinen pilvilinnoissa eläjä. Tämä homma toimii näin, mutta Johanna alkaa kaipaamaan jossain vaiheessa sitä, että mies on tukipilari ja tsemppikerho kuten Renny Johannaa kutsuu. Vähän harmitus tulee Johannan puolesta. Mutta oma valinta.
Kaurishan haluaa olla perheen pää ja elättäjä noin yleensä. Kalat taas ovat hemmetin hankalia.
Miksi lapsi ei kävele ja tuo punakka äijä poraa???
Vierailija kirjoitti:
Joko se lapsi kävelee ja puhuu. Missä se pieni koira on.
Hänenhän piti oppia uimaan kolmikuisena. Voi tsiisus sentään, isäkö tuossa perheessä päättää kaikesta?
Nyt on aivan pakko kysyä, että minkä ikäinen olet. Olet kerrassaan niin erikoinen.