The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, vänkäämistä kun sanoo jotain positiivista,sun mielestä kaiken pitää olla Harlineiden moittijoita,täällä saa kirjoittaa kuka haluaa,sun on vaan kestettävä,kyl tää on aika hauskaakin, kun esim.sä otat kaiken niin tosissas😁😄
Moittijoita🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sinun mielestäsi täällä ei todellakaan saa kirjoittaa kuka haluaa ja mitä haluaa. Heti menee herne nekkuun teikäisellä🤣🤣🤣 kyllä niin menee ihon alle Harlinien arvostelu😱😳🤪
Ihan voit itse katsoa peiliin, et koskaan ole samaa mieltä kenenkään kanssa🤪
Lauri Harjola VIHASI etunimeään Renny jo lapsena, siksi käytti Lauri nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan voit itse katsoa peiliin, et koskaan ole samaa mieltä kenenkään kanssa🤪
Se koira älähtää jne.😂
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää aikaisemmin, Jossu ei varmasti hanki enempää lapsia Rennyn kaa, hupsista, väärässä olivat, Johanna haluaa 10, kyl tää on hauskaa..
Aiotko osallistua tekotalkoisiin, kun noin intoa puhkut?
Renny ja Johanna eivät todellakaan tarvitse ketään talkoisiin, ovat niin onnellisia, joten asia on hoidossa, dunkaan ei tartte sitä miettiä😍
Vierailija kirjoitti:
Renny ja Johanna eivät todellakaan tarvitse ketään talkoisiin, ovat niin onnellisia, joten asia on hoidossa, dunkaan ei tartte sitä miettiä😍
Ovat niin onnellisia🤣, dunkaan🤣 älä dinäkään mieti heidän petipuuhiaan, pervoa.
Mikä ihmeen töyhtö tolla ukolla on otsallaan???? Valtavan kokoiseen päähän ei sovi tuollainen kampaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsoa sarjaa. Ja ovat niin ällön onnellisia. Ainut mitä ihmettelen on vauvan jatkuva heilutus/vempuutus sylissä. Vaikkei edes itke.
Mutta söpö perhe💗
Sanot sä 63 vuotiasta ukkoa söpöksi???????
Joo mun mielestä niissä on jotakin söpöö :)
Vierailija kirjoitti:
Just, tietysti taas näin, itse otit teko talkoot puheeksi, voisitko ihan tosissaan yrittää olla asiallinen vai onko se sulle vieras käsite, nää sun kettuilut on lapsellisia🤭
Sinun aiempi viesti on alle kaiken arvostelun. Hemofaninkaan ei pitäisi julkaista niin päätöntä tekstiä.🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsoa sarjaa. Ja ovat niin ällön onnellisia. Ainut mitä ihmettelen on vauvan jatkuva heilutus/vempuutus sylissä. Vaikkei edes itke.
Mutta söpö perhe💗
Sanot sä 63 vuotiasta ukkoa söpöksi???????
Joo mun mielestä niissä on jotakin söpöö :)
Nii mustakin, kun 63 vuotias vollottaa ja nainen katsoo alahuuli mutrussa pillittäjää.
...ihmeellinen Erikani on rakastanut minua niin täydellisesti.... huoh....tietysti.....
Kerropa mikä viesti on päätöntä tekstiä, on niin vaikea löytää sitä näiden samanlaisten joukosta, ja Huom. Ehkä se olekaan mun...
Uroskotka seitsemää kymppiä käy
se mammojen mielestä ei missään näy
Uroskotkalla vaipparalli taas on eessä
se virkeenä pitää kuin poron reessä
Säästä meidät muut tuolta potaskalta, ei susta runoilijaa saa tekemälläkään. 🤣
Siis, eikö Renny joka suhteen alussa julista, että nyt hän on löytänyt elämänsä rakkauden ja nyt hän on parempi mies ja ohjaaja. Kuinkahan hyvä hänestä lopulta vielä tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Säästä meidät muut tuolta potaskalta, ei susta runoilijaa saa tekemälläkään. 🤣
Miksi käytät itsestäsi monikkoa? Säästä meidät tuolta potaskalta, ei susta positiivista saa tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis, eikö Renny joka suhteen alussa julista, että nyt hän on löytänyt elämänsä rakkauden ja nyt hän on parempi mies ja ohjaaja. Kuinkahan hyvä hänestä lopulta vielä tuleekaan.
Ja sitten otetaan koira suhdetta täydentämään.
Voi jessus, vänkäämistä kun sanoo jotain positiivista,sun mielestä kaiken pitää olla Harlineiden moittijoita,täällä saa kirjoittaa kuka haluaa,sun on vaan kestettävä,kyl tää on aika hauskaakin, kun esim.sä otat kaiken niin tosissas😁😄