The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kahlebaby number kaks
Hyvää matskuu uudelle kaudelle
näinpä. Saakohan Jossu tästä kertoa todellisia mielipiteitä, vaa onko vauva-arki aina vain ihguuu ja mageeta. Eihän se kenelläkään ole pelkästään sitä
Vierailija wrote:
Täällä aikaisemmin... Renny ei halua enempää lapsia, oltiin niin varmoja, mutta toisin kävi, ihana uutinen toteutui😍
Ei kai kukaan luullut, ettei kahlelpsia haluaisi nuorikolleen ? vaikkei niiden kanssa ehdi olla.
Rennyhän sen nimen päättää ja Johanna myötäilee. Coco Chanel oli Rennyn lempisuunnittelija, päätti myös Luukaksen nimen.
Seiska kirjoitti silloin välirikosta pari vuotta sitten. Sen tarkemmin asiaa ei avattu, mutta polttareissa oli tapahtunut jotain. Tuskin mitään kunnon perseilyä ollut, koska Renny olisi jättänyt Johannan. Alexandra varmaan kertonut mielipiteen vanhasta ukosta ja se oli Reiskalle liikaa.
Vierailija wrote:
Samalla puffattiin season 3:a, tottakai..
Joo, tää oli tosi tasotonta. Teidän elämään tulee lapsi, kokonainen uusi ihminen teidän loppuelämäksi! Se ei ole mitenkään verrannollinen mihinkään tv-asioihin. Tuosta taas näkee, ettei Rennyllä ole normaali personaallisuus eikä tunne-elämä.
Oksettava meininki. Taas.
Vierailija wrote:
Täällä aikaisemmin... Renny ei halua enempää lapsia, oltiin niin varmoja, mutta toisin kävi, ihana uutinen toteutui😍
Mitä selität? On sulla elämä, kun julkkiksen lisääntyminen on niin ihanaa😂
Vierailija wrote:
Onneksi olkoon! Kumpaa toivot?
Älä koskaan, äläkä keneltäkään kysy
kumpaa toivot
Terv. Tahattoman lapsettomuuden kanssa kamppaillut.
Eikö Coco vieläkään kävele?
Ai jumaleisson tästä tulee hauskaa...kuinka kauan ukkelin pinna kestää kahta pientä lasta...
Vierailija wrote:
On se ihanaa, kun isä ja isoisä ovat samaa ikäluokkaa.
😂 mutta tottahan tämä on.
Vierailija wrote:
Jäin miettimään tuota kun Johannan sisko sanoi että hän ei ole missään yhteyksissä siskonsa eikä mitään selityksiä annettu. Eli Renny kieltänyt yhteydenpidon, näin oletan. Mitä Johannan vanhemmat ovat tästä mieltä? Pitävätkö Rennyä unelmavävynä kun heti sukuun tullessaan katkaissut siskosten välit täysin? Kohtelevatko Rennyä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut?
Luulen että Johanna on todella yksinkertainen eikä välitä siitä mille Aleksandrasta tuntuu. Oletan, että Aleksandra on heittänyt Rennystä Johannalle kommentteja tai negatiivisia arvioita ja sitten Johanna yksinkertaisuudessaan halunnut olla avoin ja kertonut Rennylle että mun sisko sanoi että sä oot sellainen ja tällänen…ja Renny raivostunut.
naisilla on usein se vika että aivan kaikki kerrotaan omalle aviomiehelle. Miehet osaavat pitää salaisuuksia ja tietävät kyllä että ihan kaikkea ei kannata kertoa, jos haluaa välttää myrskyjä ja karikkoja. Naiset sen sijaan eivät pysty pitämään salaisuuksia tai mitään arkaluontoisia asioita salaamaan mieheltään. Palavat halusta kertoa kaiken.
Jossu on näyttänytkin riutuneelta, silmät kuopalla. Taitaa Renny jr. olla tulossa.
" Minkä v **un takia sä tollasen vanhan ukon kanssa olet ? "
Oisko joku tollanen kysymys mikä välit rikkoi... ?
Vierailija wrote:
Ai jumaleisson tästä tulee hauskaa...kuinka kauan ukkelin pinna kestää kahta pientä lasta...
Haastattelujen perusteella Renny ei ole kovin paljon arjen päivittäisessä väännössä mukana (koska on viisitoista elokuvaa yhtäaikaa työstettävänä, minkäs teet! Daddy has to work!) joten sama kai se montako niitä lapsia on. Välillä tulee muutenkin sellainen olo, että lapsetkin on Rennylle jollain tapaa saavutuksia. Saavutettuja paaluja siitä epärealistisesta perheunelmasta, jota on tavoitellut. Sitten ei kuitenkaan panosta perheeseen, vaan laatii työkalenterin enemmän täyteen kuin koskaan.
Olihan ne Cocon ekat viikot Rennylle shokki. Muistetaan se viikkoja kestänyt mökötys. Sitten Johanna pystyi pikkuhiljaa irroittautumaan vauvasta ja päästiin viikoittaisille treffi-illoille. Vasta silloin Rennystä nähtiin taas iloisia kuvia ja Johannan storyssa sanoi, että äitiys on muuttanut Johannaa niin, että tämä on entistä huomioivampi RENNYÄ kohtaan.
Kyllä tätä vasten on ollut ihan perusteltua olettaa, ettei Renny kaipaa lisää pieniä ihmisiä viemään Johannan huomiota.
Johannan huomio tulee muuten olemaan ihan erilailla lapsissa sitten kun niitä on kaksi. Oman kokemuksen mukaan, vasta toisen lapsen myötä toteutui kaikki ne kliseet lapsiperhe-elämän kuormittavuudesta. Jostain syystä hommaa ei sitten ole tuplasti vaan nelinkertaisesti. Ja näille tulee vielä alle 2v ikäero.
Meillä on miehen kanssa kahden aikuisen tasavertainen tiimi ja silti ollaan ihan poikki joka ilta :D En kadehti Johannan kaltaisia äitejä joilla päävastuu yksin lapsista ja siihen vielä narsistiukon miellyttäminen ja huomioiminen päälle.
Itse toivoin lapsena, että olisin ollut ainut lapsi.
Siis miten tuo Renny taas repii Johannalta paitaa paljastaakseen mahan. Ei ole mun mielestä ok. Tosi ahdistavaa ja rikkoo odottavan äidin kehorauhaa. Eikö Johanna saa itse siirtää paitaa syrjään ja paljastaa sen verran vatsaa kuin itse haluaa.
Vierailija wrote:
" Minkä v **un takia sä tollasen vanhan ukon kanssa olet ? "
Oisko joku tollanen kysymys mikä välit rikkoi... ?
Mä ymmärsin podcastin perusteella, että A olisi sanonut että Rennystä tulee oudot vibat.
She’s not wrong.
Vierailija wrote:
Siis miten tuo Renny taas repii Johannalta paitaa paljastaakseen mahan. Ei ole mun mielestä ok. Tosi ahdistavaa ja rikkoo odottavan äidin kehorauhaa. Eikö Johanna saa itse siirtää paitaa syrjään ja paljastaa sen verran vatsaa kuin itse haluaa.
Sama huomio. Outo heebo.