The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Onko tuolla naisella kaikki kotona? Renny selasi muistelmakirjaansa, Geenan kuva jäi hetkeksi esiin. Pikkurouva Harlin kihersi: hyi, mä en ollu vielä syntynytkään tuolloin! 🤮
En pääse yli tästä " kiitos grandma Kokkila"🤣😭
Voi kultaaaaa!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhh! huutaakohan makkarissakin...
Johannalla on tie auki tähtiin.
Turha täällä on Grandma Kokkilan käydä ilmiantamassa kommentteja. Itse ovat Johannan vanhemmat väkisin halunneet mukaan julkisuuteen. Olisi ollut mahdollisuus heilläkin olla omissa oloissaan, mutta ei, oma naama täytyi saada mukaan telkkariin tyttären ja vävyn turhanpäiväiseen ohjelmaan, vaikka mahdollisuus olisi ollut kieltäytyä.
Myös Johannalla olisi ollut Rennyn kanssa mahdollisuus yksityiseen elämään. Tämä pikkurouva vaan antoi haastattelut heti joka lehteen kun suhde kävi ilmi ja suostui vielä turhaan tv-sarjaan. Ihan rauhassa olisi saanut elää, eikä media olisi kiinnostunut kun olisi pitänyt somet yksityisenä eikä antanut haastetteluja.
Kun väkisin tyrkyttää itseään esille niin tulos on tämä. Ei olisi tätäkään keskustelua Aihe Vapaalla jos Johanna ei olisi väkisin tunkenut itseään julkisuuteen. Ihan rauhassa saisivat olla ja touhuta omia juttujaan.
Juorulehdet ja toimittajat antaa kyllä olla rauhassa jos tekee selväksi että ei halua huomiota. Aluksi saattaa olla jossain Seiskassa jotain paparazzi kääk juoruja "Nähty kaunottaren kanssa" mutta siihen se jää ja juttu unohtuu jos ei itse lyö lisää vettä myllyyn.
Useiden julkkisten puolisot pitää somet todella yksityisenä, eikä tyrkytä itseään esille. Jos mietin ihan Suomen eturivin artisteja tai näyttelijöitä niin täytyy sanoa että todella harvan yksityiselämästä/puolisosta olen kuullut mitään.
Vierailija wrote:
Juorulehdet ja toimittajat antaa kyllä olla rauhassa jos tekee selväksi että ei halua huomiota. Aluksi saattaa olla jossain Seiskassa jotain paparazzi kääk juoruja "Nähty kaunottaren kanssa" mutta siihen se jää ja juttu unohtuu jos ei itse lyö lisää vettä myllyyn.
Useiden julkkisten puolisot pitää somet todella yksityisenä, eikä tyrkytä itseään esille. Jos mietin ihan Suomen eturivin artisteja tai näyttelijöitä niin täytyy sanoa että todella harvan yksityiselämästä/puolisosta olen kuullut mitään.
On se hienoa olla Seiskan julkku😁
Renny Harlinin vaimon tietää koko Suomi, mutta jos mietin muita miespuolisia julkkiksia joka alalta, Arttu Wiskari, Jethro Rostedt, Esko Aho, Kake Randelin, Käärijä, Tapani Kansa, J Karjalainen, Aki Kaurismäki... Ei mitään aavistusta näiden parisuhteista, kuka näiden kenenkin vaimo/tyttöystävä on? Saattaa jostain netistä/lehtijutusta löytyä maininta jos etsisi, mutta hienoa vaan ettei kaikilla ole tarvetta tuoda itseään väkisin esille tunnetun miehen puolisona.
Ja tuossa ohjelman alussakin ovat kuin jotkut kuninkaalliset valtaistuimella. Itse ovat itsensä ylentäneet narsistisena ja tuoneet julkisuuteen.
Joo ei kukaan julkisuuteen pakota, mutta Johanna on halunnut jo teinistä asti olla julkkis ja yrittänyt kaikin tavoin saada itseään esiin, nyt sitten onnistui Rennyn kautta.
Mistä muuten tiedätte, että grandma Kokkila käy täällä lukemassa kommentteja? En siis epäile, mutta onko tullut jotenkin ilmi? :D
Tämä päsmäri luulee tietävänsä jokaisen kirjoittajan ja kaiken Harlineista. Eri asia kuka hänen juttujaan uskoo.
Jos mietit mitä tarkoittaa WHITE TRÄÄÄÄÄSH, niin katso sarjaa The Harlins. Siitä opit.
Vierailija wrote:
Tämä päsmäri luulee tietävänsä jokaisen kirjoittajan ja kaiken Harlineista. Eri asia kuka hänen juttujaan uskoo.
Kerro lisää!
Vierailija wrote:
Hemofani taas triggeröityy.
Pahinta on ehkä ne lässytyskommentit instassa 🙈
Onko täällä jo vinkattu lähipiirille tuosta lapsen istumisasennosta? Sehän on jo pitkään ollut tiedossa ettei tuo w-asento ole hyvä.
Vierailija wrote:
Onko täällä jo vinkattu lähipiirille tuosta lapsen istumisasennosta? Sehän on jo pitkään ollut tiedossa ettei tuo w-asento ole hyvä.
Joko se C kävelee muuten?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joko se C kävelee muuten?
Ei kävele.
Närästykseen, Rennie....