The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Voi kulttaaaaaaa sun herkkyys on sun vahvuus ihan oikeesti voiiiiii<3
Vierailija wrote:
Eli tuleeko Bricklayer teatterilevitykseen? Se on kova juttu, milloin Rennillä on ollut ensi-ilta, pl. Luokkakokous..
Olisi kiinnostavaa kuulla jotain The Refugesta myös! Johannan momentum kansainvälisenä huippunäyttelijänä odottaa. 😁
Ei tule.
Kayn kanssa Renny nauroi kaiket päivät, heidän elämänsä oli yhtä komediaa kuulemma. Mites tämän nykyisen elämän naisen kanssa?
Vierailija wrote:
Tässä lisää tästä meidän 'hurmurista'.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tarja-smura-kohuerosta-renny-harlin-lahet…
"Tarja kertoo, että hän päätti parisuhteen nähtyään helsinkiläisessä ravintolassa jotain, mitä ei halua edelleenkään julkisesti ääneen sanoa."
"Renny suuttui Tarjan eropäätöksestä. Eron jälkeen Renny yritti vaikeuttaa Tarjan elämää kaikin tavoin. Esimerkiksi Kaivohuoneelle Tarjalle järjestettiin porttikielto."
Narsissit voivat näyttää ulospäin hyvältä, mutta ovat oikeasti myrkyllisiä.
Tarja joutui palauttamaan kaikki Rennyn antamat lahjat, jopa lakanat!🤣
Onhan tuo Reni melkoinen saalis.
Rennyhän on täysin raivotautinen sekopäänarsisti.
Tehnyt poikansa äidille kiusaa koko pojan lapsuuden ajan. Katkaisi poikaan välit moneksi vuodeksi ihan vaan v-mäisyyttään. Riidoissa myös oman veljensä kanssa jo 70-80-luvulta asti.
Geenaa vahti mustasukkaisesti ja raivosi sille. Ja kuitenkin petti minkä ehti, omien sanojensa mukaan "vain kerran" (juupajoojoo). Kata Kärkkäiselle raivosi kun toinen mies tarjosi tulta. Johannalta kielsi siskon ja kaverit. Päätti jopa Johannan hääkampauksen. Kaasojen täytyi olla perheellisiä. Johannalle on sallittuja kavereita vain nämä 2 kaasoina ollutta mammakaveria, Janina ja Julia.
Tarja Smuran elämää hankaloitti myös kun Tarja kehtasi jättää hänet, järjesti Tarjalle porttikiellon Kaivohuoneelle, vaati palauttamaan jopa lahjaksi saadut lakanat.
Ottanut useita koiria heti parisuhteiden alussa "lahjaksi" ja hurmatakseen naisen ja koirat hylätty melko pian. Sama tapahtui nyt Myy-koiran kanssa.
Löi myös vetoa kaverinsa kanssa siitä että saako pokattua vuoden 1993 Miss Suomen (joka sattui sitten olemaan Tarja Smura). Eli noin 35v äijä lyö vetoa kaverinsa kanssa saako puikotettua sitä ja sitä muijaa. Täyttä sikailua, edes teinipojat ei ole noin törkeitä.
Normaali ihminen ei käyttäydy noin!
Mitäs Grandma Kokkila tähän sanoo? Kuitenkin käyt täällä lukemassa.
Todennäköisesti antavat julkisuuteen joulun aikoihin Miamiin palatessaan lausunnon että eivät ota Myytä enää takaisin "koska se on kiintynyt jo Caritaan ja olisi kohtuuton rasitus koiralle erottaa se Caritasta joka hoitanut sitä puoli vuotta" tai jotain muuta samantyylistä lässytystä. En usko että Caritakaan on kiinnostunut Myystä pidemmän päälle, kun koiraa heitellään jo nyt kokoajan ympäriinsä, hoitaja-Caritalla se ei ole ollut puoliakaan. Eiköhän tuo Myy vaan "katoa" lopulta hiljaisuudessa jonnekin.
Vierailija wrote:
Onko Johannan vanhemmatkaan normaaleita kun haluavat olla mukana tuollaisessa tyrkkytositv-ohjelmassa? Johannan isäkin yhdessä jaksossa kieli pitkänä kehuskeli miten "vau mä tykkään sun leffoista se Misfits oli kuin James Bond"
Misfitshän oli täysi floppi🤣
Vierailija wrote:
Rennyhän on täysin raivotautinen sekopäänarsisti.
Tehnyt poikansa äidille kiusaa koko pojan lapsuuden ajan. Katkaisi poikaan välit moneksi vuodeksi ihan vaan v-mäisyyttään. Riidoissa myös oman veljensä kanssa jo 70-80-luvulta asti.
Geenaa vahti mustasukkaisesti ja raivosi sille. Ja kuitenkin petti minkä ehti, omien sanojensa mukaan "vain kerran" (juupajoojoo). Kata Kärkkäiselle raivosi kun toinen mies tarjosi tulta. Johannalta kielsi siskon ja kaverit. Päätti jopa Johannan hääkampauksen. Kaasojen täytyi olla perheellisiä. Johannalle on sallittuja kavereita vain nämä 2 kaasoina ollutta mammakaveria, Janina ja Julia.
Tarja Smuran elämää hankaloitti myös kun Tarja kehtasi jättää hänet, järjesti Tarjalle porttikiellon Kaivohuoneelle, vaati palauttamaan jopa lahjaksi saadut lakanat.
Ottanut useita koiria heti parisuhteiden alussa "lahjaksi" ja hurmatakseen naisen ja koirat hylätty melko pian.
Ja nämä ovat vain tapauksia joista tiedetään. On varmasti vielä paljon kamalampi irl.
Vierailija wrote:
Eli tuleeko Bricklayer teatterilevitykseen? Se on kova juttu, milloin Rennillä on ollut ensi-ilta, pl. Luokkakokous..
Olisi kiinnostavaa kuulla jotain The Refugesta myös! Johannan momentum kansainvälisenä huippunäyttelijänä odottaa. 😁
Episodin mukaan tuskin ilmestyy Suomessa lainkaan.
Jos Johannan vanhemmat olisivat Rennyä vastaan, niin Johannan olisi laitettava heihin välit poikki ja Cocolta vietäisiin oikeus isovanhempiin.
Tämä on totuus. Nähtiin jo miten kävi Alexandran kanssa kun ei mielistellyt Rennyä.
Vierailija wrote:
The Renny Harlin action thriller The Bricklayer, starring Aaron Eckhart (The Dark Knight) and Nina Dobrev (The Vampire Diaries), has been picked up by Vertical for a day-and-date release in the U.S. early next year.
https://deadline.com/2023/10/the-bricklayer-movie-aaron-eckhart-nina-do…
Tästä täällä jo puhuttiin. Day-and-date release tarkoittaa, että ilmestyy samaan aikaan eri formaateissa. Eli voi olla joissain teattereissa, mutta ilmestyy samalla myös videolle. Tämä on tosi noloa, koska Renny toitotti, että tämä leffa tuo hänet takaisin Hollywoodin keskelle ja nyt sama leffa menee suoraan videolle.
Jaahas vanhempia kritisoivat kommentit poistettu. Grandma Kokkila käy ilmiantamassa XD
Renska yrittää pokata Dobrevin
Jäänyt mieleen ne yyyhhh ulinat ja itkut. Sitten toinen hokee koko ajan voi rakas , voi kulta. Joskus kannattaisi miettiä sekin , että miksi antaa toisen määrätä itselle tärkeistä ihmisistä . Vai eikö sisko ollut tärkeä ?
Pahinta on se kun se itku alkaa siitä että "minä tein sitä ja sitä ja en voinut uskoa että minulle sitä ja tätä, minä minä minä"
Vierailija wrote:
Pahinta on se kun se itku alkaa siitä että "minä tein sitä ja sitä ja en voinut uskoa että minulle sitä ja tätä, minä minä minä"
Entäs kun, Johanna kertoi lapsuusmuiston, ukko kiirehti tokaisemaan vain "kiva". Ukon muisteloita saa aikaisemmilla kausilla kuulla loputtomiin. Johanna kuuntelee silmät kiiluen, virne huulillaan jorinoita.
Yksi jaksokin taisi olla pelkästään siitä kun ukko esitteli vanhaa taloaan että tässä minä asuin ja minä minä minä. Johanna kuunteli silmät pyöreinä että wauuuuuuu.
Mahtaa olla hankalaa perheiden yhteisissä juhlissa ym. sukutapaamisissa, kun välit siskoon on poikki. Vai meinaakohan Johanna ja Renny, että voivat päättää, ettei Alexandra saa olla paikalla, kun he tulevat kylään.