The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ai, että joku käy kuumana...
Paitsi ettei tarvi keksiä mitään. Miksie tässä ketjussa saa kirjottaa esim koiran hylkäämisestä ja juopottelusta. Tulet heti estämään. Nut tulet tähän sönköttämään ettet tietenkään kiellä ketään mutta sun on silti päästävä sanomaan mielipiteesi joka ikiseen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyl on upeeta, kun yksi perhe saa jonkun tollaseen mielentilaan, et pitää keksiä miten erilaisilla tavoilla sais sanottua kirjoittajista ja Harlineista potaskaa, hyvä sinä, voit varmaan olla tyytyväinen ittees🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤮
Sua on niin helppo ärsyttää, sä otat kaikki höpinät niin todesta...
Ihana pyhä perhe, ei saa sanoa ihanasta perheestä mitään. Vain minä vanha mummeli pikkuprinsessan vanha ystävä saan sanoa täällä jotain. Kaikki on perheen oma päätös. Minä vahdin täällä.
Saat kirjottaa Myyn hylkäämisestä,joka on hoidossa😁,juopottelusta, jota et voi todistaa....jne.mä voin sanoa yhtä hyvin mielipiteen kuten sinäkin, älä päsmäröi🤣🤣
Juopottelusta jota ei voi todistaa 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Saat kirjottaa Myyn hylkäämisestä,joka on hoidossa😁,juopottelusta, jota et voi todistaa....jne.mä voin sanoa yhtä hyvin mielipiteen kuten sinäkin, älä päsmäröi🤣🤣
Mahdollinen 😂😂 Kuolen nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuntemattoman mahdollinen juominen sulle joku ongelma...
Aikuisten oikeesti, miks tuntemattomien kilistely sua liikuttaa🤪.Sä käyt ihan kierroksilla.
Sun kannattaa siirtyä muualle, tää ei oo sulle sopiva ketju, me kaikki kannatetaan😁
Suahan se liikuttaa kun on pakko todistella ettei ihanan perheen reni juo 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeesti, miks tuntemattomien kilistely sua liikuttaa🤪.Sä käyt ihan kierroksilla.
Vihdoinkin myönnät olevasi monikko 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa siirtyä muualle, tää ei oo sulle sopiva ketju, me kaikki kannatetaan😁
Ihan pieni copycat. Ensin mummoa kehotettu laittamaan oma ketju ja sanottu että menis pois jne jne ja nyt se täällä toistelee muiden juttuja ominaan. Tätä ei voi vaan keksiä. Tapahtunu useammin kuin kerran.
Kuka on enää 20 vuoteen käyttäny sanontaa aikuisten oikeesti. Mummot.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossun mahdollinen tuleva lapsi rennyn?
Mistä sä keksit noi jutut, mielikuvitusta näköjään on, ehkä silläkin pärjää🤭,tässä ketjussa ei ole ikärajaa ja onko sulla jotain vanhempia ihmisiä vastaan...
Mä en sun toiveesta siirry, mut sä voit vaihtaa päsmäröimään muualle😖
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossun mahdollinen tuleva lapsi rennyn?
Oliskin kunnon karmaa. Renny petti Geenaa ja sai vauvan ja jossu vois pettää rennyä ja tulla raskaaksi.
Onko tuntemattoman mahdollinen juominen sulle joku ongelma...