The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kaipaan yhteistyövideoita. Jyskin video oli sykähdyttävä, Renny makasi sängyllä jalat tyynypäässä lukien jonkun mielettömän elokuvan käsikirjoitusta. Ilmalämpöpumppu vie kyllä voiton. Renny totisella naamalla selittämässä sponsoroidun mökkinsä lämmityksestä. Huh, melkein ryntäsin kauppaan ostamaan ilmalämpöpumpun, mutta en kuitenkaan.
Minulla on ikävä yhteistyövideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin syltyn instan, eipä kiinnosta, Hui, miten on naamaa muokattu.
Syltty on 77vee. Miltähän Renin naama näyttää tuon ikäisenä, kun nytkin naama näyttää tuolta? Renin vaimoahan on muokattu sieltä ja täältä.
Renny on ikäisekseen hyvännäköinen mies, enkä usko, että vaimoaan on "muokattu". Hän on nuori ja luonnollisen kaunis. Sellaisiakin naisia on.
Käypä kurkkaamassa Rennyn naamaa instasta ensin, ja tule sitten kertomaan kuinka hyvännäköinen on! Vaimolla on täyteaineita kasvoissa ja rinnat silikonia. Ei kyllä kovin luonnolliselta vaikuta.
En käy, koska olen nähnyt hänen kasvonsa lehdissä ja televisiossa. Vaimo vaikuttaa luonnolliselta nuorelta naiselta.
Johannalla on ollut oikeasti pieni, erittäin ohuthuulinen suu. Vartaloltaan hoikka " lauta", kuten jotkin ikävät miespuoliset pilkaten asian ilmaisisivat.
On ottanut silarit, niitä ei kiellä mutta huulistaan valehtelee. En tunne, enkä ole tavannut häntä koskaan mutta hänestä on nuoruuden kuvaa. En olisi tunnistanut nykyisekseen ja niin... täyteaineita on myös kasvoihin otettu selvästi. Saavutti ilmeisesti tavoitteen ja pääsi rikkaisiin naimisiin vanhemman miehen kanssa.
"Johannalla on ollut oikeasti pieni, erittäin ohuthuulinen suu. Vartaloltaan hoikka " lauta", kuten jotkin ikävät miespuoliset pilkaten asian ilmaisisivat."
Pakko kommentoida tähän että kyllä ne naiset vasta osaa. Olen ollut hoikka urheilullinen nainen nuoren ikäni pienillä rinnoilla ja nimenomaan rintavat pullukat naiset on arvostelleet tissejäni. Itse olen niihin tyytyväinen, pidän sirosta pienestä olemuksesta. Miehet eivät ole valittaneet, päinvastoin. Naisilla on vaan tapana tarttua johonkin toisen ominaisuuteen ja haukkua sitä, taustalla ehkä kateus. Pullukka nainen saattaa vahingoniloisena ajatella että ei tuo hoikka ole nätti kun ei sillä ole tissejäkään ja tuntea näin itsensä paremmaksi. Mun puolesta pullukat saa olla pullukoita ja moni heistä on ihan nätti, en lähde siihen liikaa takaisin arvostelemaan. Johannan kohdalla moni tuntuu vaan tarttuvan tuohon rinta-asiaan ikävästi. Urheilu ja hoikka vartalo harvoin on mahdollista isojen rintojen kanssa koska rinnat ovat läskiä joten jos hän on halunnut saada molemmat niin se hänelle suotakoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin syltyn instan, eipä kiinnosta, Hui, miten on naamaa muokattu.
Syltty on 77vee. Miltähän Renin naama näyttää tuon ikäisenä, kun nytkin naama näyttää tuolta? Renin vaimoahan on muokattu sieltä ja täältä.
Renny on ikäisekseen hyvännäköinen mies, enkä usko, että vaimoaan on "muokattu". Hän on nuori ja luonnollisen kaunis. Sellaisiakin naisia on.
Käypä kurkkaamassa Rennyn naamaa instasta ensin, ja tule sitten kertomaan kuinka hyvännäköinen on! Vaimolla on täyteaineita kasvoissa ja rinnat silikonia. Ei kyllä kovin luonnolliselta vaikuta.
En käy, koska olen nähnyt hänen kasvonsa lehdissä ja televisiossa. Vaimo vaikuttaa luonnolliselta nuorelta naiselta.
Johannalla on ollut oikeasti pieni, erittäin ohuthuulinen suu. Vartaloltaan hoikka " lauta", kuten jotkin ikävät miespuoliset pilkaten asian ilmaisisivat.
On ottanut silarit, niitä ei kiellä mutta huulistaan valehtelee. En tunne, enkä ole tavannut häntä koskaan mutta hänestä on nuoruuden kuvaa. En olisi tunnistanut nykyisekseen ja niin... täyteaineita on myös kasvoihin otettu selvästi. Saavutti ilmeisesti tavoitteen ja pääsi rikkaisiin naimisiin vanhemman miehen kanssa.
Tubesta löytyy Jossun laulu video, kun yritti Suomen Lucia-neidoksi 2012, ohuthuulinen on.
Myös instassa paljon kuvia ilman täytteitä.
Friikkipariskunta vailla vertaa. Johanna on tasaisen lahjaton ja Rennyn ura ollut laskusuunnassa jo vuodesta 1996.
Olipa hyvä kommentti naisten ulkonäön arvostelemisesta, jokainen saa olla pullukka tai laiha jne. Ei miehet silareita vaadi.
Vierailija kirjoitti:
"Johannalla on ollut oikeasti pieni, erittäin ohuthuulinen suu. Vartaloltaan hoikka " lauta", kuten jotkin ikävät miespuoliset pilkaten asian ilmaisisivat."
Pakko kommentoida tähän että kyllä ne naiset vasta osaa. Olen ollut hoikka urheilullinen nainen nuoren ikäni pienillä rinnoilla ja nimenomaan rintavat pullukat naiset on arvostelleet tissejäni. Itse olen niihin tyytyväinen, pidän sirosta pienestä olemuksesta. Miehet eivät ole valittaneet, päinvastoin. Naisilla on vaan tapana tarttua johonkin toisen ominaisuuteen ja haukkua sitä, taustalla ehkä kateus. Pullukka nainen saattaa vahingoniloisena ajatella että ei tuo hoikka ole nätti kun ei sillä ole tissejäkään ja tuntea näin itsensä paremmaksi. Mun puolesta pullukat saa olla pullukoita ja moni heistä on ihan nätti, en lähde siihen liikaa takaisin arvostelemaan. Johannan kohdalla moni tuntuu vaan tarttuvan tuohon rinta-asiaan ikävästi. Urheilu ja hoikka vartalo harvoin on mahdollista isojen rintojen kanssa koska rinnat ovat läskiä joten jos hän on halunnut saada molemmat niin se hänelle suotakoot.
Bikinifitness-bimboilla on harvoin luonnostaan noin isot rinnat kuin Johannalla.
Johannallakin rinnat "kasvoivat" Turkin matkan jälkeen😎
Aikaisemmin epäileville tiedoksi, kyllä Cocolle on ilmestynyt hampaita eli kyllä se Harlineiden taaperokin kehittyy omaan tahtiinsa. Johanna ei myöskään ole hehkuttanut hampaiden kehitystä vaikka siitäkin täällä oltiin varmoja. Eli kehitystä tapahtuu.
Eikö noi Jossun ryntäät jo voisi jättää omaan arvoonsa, itse naisena en ymmärrä jonkun kiinnostusta toisen naisen silareihin tai luomuihin.
Vierailija kirjoitti:
Aikaimmin epäileville tiedoksi, kyllä Cocolle on ilmestynyt hampaita eli kyllä se Harlineiden taaperokin kehittyy omaan tahtiinsa. Johanna ei myöskään ole hehkuttanut hampaiden kehitystä vaikka siitäkin täällä oltiin varmoja. Eli kehitystä tapahtuu.
Pitikö päästä pätemään😁 Renny sanoi tytärtään harvahampaaksi, koska yläetuhampailla on hampaan levyinen rako.
Hienoa, että olet perillä onnellinen wannabe-julkkujen lasten hampaista.😁
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet silareita vaadi.
Mun kokemuksen mukaan miehillä ei ole vain yksi mielipide naisten rinnoista, vaan mieltymyksiä on joka lähtöön. Joku tykkää just silareista, joku isoista luomuista, joku pienistä ja jonkun juttu ei ole rinnat vaan peppu. Jokainen nainen kantakoon omansa ylpeydellä ja niistä nauttimaan löytyy toivottavasti oikeanlainen puoliso.
Johanna on valinnut ottaa täytettä ja mun mielestä ovat sopusuhtaiset (inhottaa kyllä jotenkin ajatella että niihin koskee vanha ukko).
En pätenyt vaan kerroin huomioni ja Rennyn tokaisu harvahampaasta oli selvästi leikittelyä. No, jos minä kommentoin hampaista niin joku toinen pohtii rintoja. Antaisit mahdollisuuden molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi Jossun ryntäät jo voisi jättää omaan arvoonsa, itse naisena en ymmärrä jonkun kiinnostusta toisen naisen silareihin tai luomuihin.
Anna nyt kirjoittaa mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
En pätenyt vaan kerroin huomioni ja Rennyn tokaisu harvahampaasta oli selvästi leikittelyä. No, jos minä kommentoin hampaista niin joku toinen pohtii rintoja. Antaisit mahdollisuuden molemmille.
Kiitos, kun kerroit Rennyn tokaisusta. Kaikki muut luulivat hänen olevan tosissaan.
On eri asia kommentoida aikuisen ihmisen ulokkeista tai huulista, kuin pikkulapsen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet silareita vaadi.
Mun kokemuksen mukaan miehillä ei ole vain yksi mielipide naisten rinnoista, vaan mieltymyksiä on joka lähtöön. Joku tykkää just silareista, joku isoista luomuista, joku pienistä ja jonkun juttu ei ole rinnat vaan peppu. Jokainen nainen kantakoon omansa ylpeydellä ja niistä nauttimaan löytyy toivottavasti oikeanlainen puoliso.
Johanna on valinnut ottaa täytettä ja mun mielestä ovat sopusuhtaiset (inhottaa kyllä jotenkin ajatella että niihin koskee vanha ukko).
Meinasi pappa Kokkilalta pullahtaa silmät päästä nähdessään tyttärensä hääpuvussa, mistä tyttären silarit pursuivat ulos joka ilmansuuntaan.
Miksi Renny sekaantui tähän "Palestiinan prinssiin", siis sen filmitouhuihin? Nythän tää Jaber oli ainakin Saksassa pidätettynä, toivottavasti on vieläkin ja saa tuomionsakin.
"The Misfits" elokuva ei näytä saaneen ainakaan IMdb:stä korkeata arvostusta.
Täällä on arvosteltu usein Coco ulkonäköä, syntymämerkkiä, kävelyn viivästymistä, hampaattomuutta jne.jne.
Sydänkaula aukkoinen puku on aina paljastava, kaunis oli morsian ja komea sulhanen, ihanat oli myös häät.
Fitnessbimbot, voi, voi, nyt pahoittaa mielensä täällä P.B. fanit.
Seiskassahan näistä kirjoitellaan.🤭