The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ajatella jos oma elämäntehtävä olisi renskan loputon puolustelu.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpäs näitte, Renny on notkeassa kunnossa, ei papat konttaile🤣. Nauttii selvästi isänä olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpäs näitte, Renny on notkeassa kunnossa, ei papat konttaile🤣. Nauttii selvästi isänä olemisesta.
Taitaa konttaaminen olla tuttua puuhaa🤣 en ole koskaan nähnyt nuoren miehen konttaavan ravintolassa😊
No niin, ei ole elämäntehtävä Rennyn puolustelu, halusin kommentoida hauskaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
No niin, ei ole elämäntehtävä Rennyn puolustelu, halusin kommentoida hauskaa tilannetta.
Noloa, vanha ukko konttaa likaisella lattialla pulujen seassa
Isä leikki lapsensa kanssa, heillä oli hauskaa, ei elämän tartte olla niin tiukkapipoista.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa, vanha ukko konttaa likaisella lattialla pulujen seassa
Martttiinakin konttii polvensa rikki, baareissa, vessoissa
Vierailija kirjoitti:
Isä leikki lapsensa kanssa, heillä oli hauskaa, ei elämän tartte olla niin tiukkapipoista.😁
Oletko joskus nähnyt aikuisen konttaavan ravintolassa? 😆 Naurettavaa, kyllä taas suomalainen teki pellen itsestään.
MILLOIN THE REFUGE ILMESTYY??? Johannam tie tähtiin alkaa siitä elokuvasta!
Isä leikki lapsensa kanssa, tuskin kukaan miettii sitä suomalaisen mokana, löysää hyvä ihminen pipoasi, huumoria pitää olla. Eipä siellä muita ihmisiä edes lähellä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Isä leikki lapsensa kanssa, tuskin kukaan miettii sitä suomalaisen mokana, löysää hyvä ihminen pipoasi, huumoria pitää olla. Eipä siellä muita ihmisiä edes lähellä näkynyt.
Ravintola ei ole leikkimistä varten. Mene hyvä ihminen käymään ulkomailla, ei siellä kukaan leiki lasten kanssa ravintoloissa. Pienetkin lapset opetetaan käyttäytymään myös ravintoloissa. Suomessa meno on kuin eläintarhassa.
Toi tais olla viinitila, kyllä olen ulkomailla ollessani nähnyt myös vapaata oleskelua lasten ja vanhempien kesken, mut ehkä sä oot käyny jossain huippu mestoissa, joten kun itse en sellaisia valitse niin tohon en osaa vastata, et leikkiikö niissä isät lasten kaa, jokainen saa valita ruoka paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Toi tais olla viinitila, kyllä olen ulkomailla ollessani nähnyt myös vapaata oleskelua lasten ja vanhempien kesken, mut ehkä sä oot käyny jossain huippu mestoissa, joten kun itse en sellaisia valitse niin tohon en osaa vastata, et leikkiikö niissä isät lasten kaa, jokainen saa valita ruoka paikkansa.
Renny Harlin pitäisi valita Vuoden Isäksi! Hän konttaa ravintolassa lapsen perässä!
Ihan ei riitä vuoden isän kriteereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa läppä🙈
Rennykö?
Voisiko joku toimittaja kysyä siitä Refugesta!? 😁 Niin noloja nuoleskelijoita, ei ikinä kysytä mitään epämiellyttävää vaikka itse ovat leffalla kehuskelleet.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku toimittaja kysyä siitä Refugesta!? 😁 Niin noloja nuoleskelijoita, ei ikinä kysytä mitään epämiellyttävää vaikka itse ovat leffalla kehuskelleet.
Jossu kehui elokuvan olevan mestariteos🤣🤣
Niiltä ei koskaan kysytä mitään oikeeta, päivitellään vaan että vau teillä on yksi lapsi. Koirastakin jo luovuttu mutta siitä pitää pysyä hiljaa, ettei reni suutu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Myy olevan hoidossa jollain Jessicalla, näin sitä koiraa pompotellaan.