The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Älä taas alota. Vaikka sulle on lapsena sanottu, että älä vaivaa päätäsi, niin se ei ole hyväksyttävä tapa aikuisten kesken, ei itse asiassa edes lasten.
Vierailija kirjoitti:
Remonttihan on vielä kesken joten mainittu kaappi voi olla väliaikaisessa paikassa, ja kuvathan on kesältä. Voi hyvät hyssyrät, että joku vaivaa päätään remontin keskellä olevista huonekaluista🤭🤣.
Tuskin muutkaan kertovat mahdollisista hyväntekeväisyyskohteista instassa, joten ei Harlinit oo sen kummempia.
Muistettu, että yhteistyö on pakko hoitaa loppuun kun kamaa saatu ilmaiseksi ja sitten kiireessä kyhätty tylsä video. Juosten kustu. Ei esim mitään faktaa tuotteesta. Kun ei muuta keksitä niin kirjotetaan, että parhaassa seurassa cocon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä rahavaikeuksista, kun suuri ohjaaja joutuu tekemään yhteistyövideon runkopatjasta. Video on mielikuvitukseton ja tylsä, ei uskoisi maailmanluokan tähden tekemäksi.
Just, jokaisella saa olla ihan mitä sanontoja, joten älä todellakaan vaivaa päätäsi, kenenkään ei tartte sun lupaasi kysyä 😁
Kyllä näkee Rennystä, että Coco on todella tärkeä hänelle, hauskoja hetkiä lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin muutkaan kertovat mahdollisista hyväntekeväisyyskohteista instassa, joten ei Harlinit oo sen kummempia.
Sehän juuri on idea, että kerrotaan julkisuuteen, koska esim. suuret hyväntekeväisyys illalliset ovat yleisiä Usassa.
Teemu Selänne on ahkera hyväntekijä, hänellä sitä pinkkaa riittää. Tämänkin asian väkäät toisin.
Tuo sanontasi on vähättelevä mutta se varmaan on tarkoituksesikin. Olet täällä vain kinaamassa ja vähättelemässä muita. Mahdat olla tykättyä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Just, jokaisella saa olla ihan mitä sanontoja, joten älä todellakaan vaivaa päätäsi, kenenkään ei tartte sun lupaasi kysyä 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee Rennystä, että Coco on todella tärkeä hänelle, hauskoja hetkiä lapsen kanssa.
😁 onpa ihmeellistä! Mutta älä siirrä suusi bakteereja lapseen Renny🤔
Ei kiinnosta Selänteen tekemiset.
Olen sanonut tämän ennenkin, että jokaiseen omaan kommenttiini olen saanut negatiivisen myrskyn, siksi vastaan samalla mitalla. Täällä en halua alistua samaan Harlineiden haukkumiseen, vaan näen heidän perheessä hyviä juttuja. Se on mun mielipide, mutta täällä sitä ei suvaita. Metsä vastaa miten sinne huudetaan. 🤣
Coco on kyllä maailman suloisin lapsi
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut tämän ennenkin, että jokaiseen omaan kommenttiini olen saanut negatiivisen myrskyn, siksi vastaan samalla mitalla. Täällä en halua alistua samaan Harlineiden haukkumiseen, vaan näen heidän perheessä hyviä juttuja. Se on mun mielipide, mutta täällä sitä ei suvaita. Metsä vastaa miten sinne huudetaan. 🤣
S
Keksi jotain uutta välillä!🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Coco on kyllä maailman suloisin lapsi
Niin on, ihan isänsä näköinen.
Eipä tuossa nyt vielä pöpöt siirtyneet😲,
Johanna laittoi lapsuuden kuvia, niin on kyllä Cocossa myös hänen näköään, mutta niinhän se lapsi on yleensä paljon vanhempiensa näköinen😄.
Kyllä on peittokin ryppyinen.....
Kyllä soso on tullut äitiinsä. Tumma mikä tumma.
Vierailija kirjoitti:
Johanna laittoi lapsuuden kuvia, niin on kyllä Cocossa myös hänen näköään, mutta niinhän se lapsi on yleensä paljon vanhempiensa näköinen😄.
Myös Renskan lapsuudenkuvissa on tyttärensä näköä, kalloa myöten. Kyllähän ulkonäköön vaikuttavat myös aikaisempien sukupolvien geenit myös.👶🧓
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa nyt vielä pöpöt siirtyneet😲,
Näitkö ykköskaudella vastaavan....ei tulis mielenkään pussata lasta suulle....
Sen kyllä huomaa että olet täällä vain kinaamassa. Oletko työpaikallakin samanlainen? Oot varmaan tykätty kun jaksat vängätä ihan vaan periaatteesta maailman tappiin saakka. T.eri