The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Emme tiedä mitään Johannan menneisyydestä. Molemmat sarjan kaudet olleet Renny showta.
Päivän naurut: Johanna Mtv3:n klipissä selittää että heistä avioehto oli paras ratkaisu :D Pliis, ai että Renny ei eron tai kuoleman sattuessa saa osaa sun suurella työllä kerryttämästä varallisuudesta?
Se avioehto oli paras ratkaisu tasan Rennyn mielestä, eikä Johannalla ollut vaihtoehtoa. Nyt vaan pitää jaksaa miellyttää ja passata niin pysyy leveän elämän syrjässä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut: Johanna Mtv3:n klipissä selittää että heistä avioehto oli paras ratkaisu :D Pliis, ai että Renny ei eron tai kuoleman sattuessa saa osaa sun suurella työllä kerryttämästä varallisuudesta?
Se avioehto oli paras ratkaisu tasan Rennyn mielestä, eikä Johannalla ollut vaihtoehtoa. Nyt vaan pitää jaksaa miellyttää ja passata niin pysyy leveän elämän syrjässä kiinni.
Satavarmasti Renny on tehnyt myös testamentin, kuten meidän kaikkien olisi viisasta tehdä.
Joku valitti , ettei tiedetä mitään Jossun menneisyydestä. Täällä on kyllä tietäjä, joka on kertonut entiset miesystävät, kaverit, suosion kotiseudulla, helpolla päässyt opettaja koulutukseen jne.jne. Kysykää häneltä....
Myyn hoitajalta kannattaa kysyä.....
Vierailija kirjoitti:
Joku valitti , ettei tiedetä mitään Jossun menneisyydestä. Täällä on kyllä tietäjä, joka on kertonut entiset miesystävät, kaverit, suosion kotiseudulla, helpolla päässyt opettaja koulutukseen jne.jne. Kysykää häneltä....
Miten tulkitset sen viestin valitukseksi? Missä on kerrottu Johannan poikaystävistä ym.?
Sarjassa vain Renny kertoi lapsuusmuistojaan tai asuinpaikoistaan. Eikö tuo sarja kerro pariskunta Harlinista? Ei sillä, että niin hirveästi kiinnostaisikaan.
Ei sarjassa, mutta täällä on tietäjä, joka tietää kaiken, ainakin luulee niin🤪
Vierailija kirjoitti:
Ei sarjassa, mutta täällä on tietäjä, joka tietää kaiken, ainakin luulee niin🤪
No kerroppas tietäjä, mikäs julkkis se sellainen on josta ei tiedetä mitään?🤣 melkoista logiikkaa🤪
Joku täällä ei tiennyt Jossun menneisyydestä, joten vastasin hänelle, äiä nyt taas vedä hernettä takaraivoon.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ei tiennyt Jossun menneisyydestä, joten vastasin hänelle, äiä nyt taas vedä hernettä takaraivoon.
Tais teikäläinen vetää, kun niin ärhäkästi kommentoi🤪 tuttua, töykeää tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Myyn hoitajalta kannattaa kysyä.....
Kukahan se milloinkin mahtaa olla??
Siis ymmärrä nyt, vastasin kysymykseen, miks sun pitää puuttua toisten juttuihin.
Siis missä se koira oikein on kun kuvia ei enää näy. Kertokaa missä se pieni valkoinen koira on. Onko jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärrä nyt, vastasin kysymykseen, miks sun pitää puuttua toisten juttuihin.
Ymmärrä nyt, tämä on keskustelupalsta.😉
Vau, satavarmasti Renny tehnyt testamentin, mistä niin varma tieto🤣
Sitä just tarkoitin, että vastasin eli keskustelin toisen, en sinun kanssa, sä et anna mun sanoa yhtään mitään ilman että moitit. En ymmärrä miks sun pitää puuttua jokaiseen mun sanomiseen, ne ei ole sulle. Oletko aikuinen....
Luukas on lomalla Sisiliassa.
Vierailija kirjoitti:
Vau, satavarmasti Renny tehnyt testamentin, mistä niin varma tieto🤣
Etkö itse ole tehnyt? Jokainen, jolla on omaisuutta yleensä tekee. Sulla ei taida olla?😁
Vierailija kirjoitti:
Sitä just tarkoitin, että vastasin eli keskustelin toisen, en sinun kanssa, sä et anna mun sanoa yhtään mitään ilman että moitit. En ymmärrä miks sun pitää puuttua jokaiseen mun sanomiseen, ne ei ole sulle. Oletko aikuinen....
Älä sinä taas päsmäröi.
Kiitos hänelle joka instassa kysyi missä Myy on.