Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
15341/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reni vieny molemmat tyttärensä eläintarhaan!

Vierailija
15342/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin aamu teeveen mainospätkässä Johanna on ihan hartiat lysyssä. Painaako ne silikonitissit niin paljon ettei pysty seisomaan ryhdikkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun ollaan taas vitsikkäitä, sama kehotus sulle, hanki elämä, mitä sä näitä seuraat, kun ei löydy kun moitittavaa ja samalla ahdistut Harlineita kehuvista.

Vierailija
15344/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on vauvauutisia👩🦲

Vierailija
15345/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tää sivusto julistaa kiusaamisvapaaksi🤣, tuli äsken k-kaupan mainos , joka mainostaa kiusaamis vapaasta kaupasta🙂😁😄😃😀

Vierailija
15346/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on vauvauutisia👩🦲

Onnee!!! Jatka vaan yrittämistä!

Vierailija
15347/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnelliset ja toisiaan rakastavat osaavat näyttää onnen kaikella tavalla, myös somessa. Taitaa olla sulle vierasta🙈🤪

Tuo heidän toisilleen kommentointi menee ihan överiksi ja on todella ällöttävää ja imelää. Merkataan tavallaan toinen itselleen että katsokaa muutkin kun me ollaan niin onnellisia. Hyhhyh. 

Vierailija
15348/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun ollaan taas vitsikkäitä, sama kehotus sulle, hanki elämä, mitä sä näitä seuraat, kun ei löydy kun moitittavaa ja samalla ahdistut Harlineita kehuvista.

Kyllä tää ketju saa sun mielesi järkkymään😎 yrität aina määräillä, mutta ei onnistu.

Voisitko vaihtaa tuon "moittia" verbin hiukan modernimpaan? Sinut kun tunnistaa muissakin ketjuissa pätemässä🤣

Vierailija
15349/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnelliset ja toisiaan rakastavat osaavat näyttää onnen kaikella tavalla, myös somessa. Taitaa olla sulle vierasta🙈🤪

Tuo heidän toisilleen kommentointi menee ihan överiksi ja on todella ällöttävää ja imelää. Merkataan tavallaan toinen itselleen että katsokaa muutkin kun me ollaan niin onnellisia. Hyhhyh. 

Antaa kuvan että pitäisi kauheasti todistella muille ihmisille jotain. Oikeasti onnelliset ja fiksut ihmiset ei koe tarvetta moiseen vaikka parisuhde ois miten hyvä.

Vierailija
15350/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin aamu teeveen mainospätkässä Johanna on ihan hartiat lysyssä. Painaako ne silikonitissit niin paljon ettei pysty seisomaan ryhdikkäänä.

Epävarma pikkutyttö. Ei tuollainen pääse kuin Renny Harlinin vaimona Renny Harlinille ns. töihin.

Vierailija
15351/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adi sisko oli kaikki kaikessa Jossulle heinäkuuhun 2021.

Vierailija
15352/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska komedia sarjan kolmas kausi tulee Katsomoon?

Vierailija
15353/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, joku muukin tunnisti sut, et oot päsmäröimässä muissakin ketjuissa, mä sanoin tästä jo viikkoja sitten. Itse en ole muissa ketjuissa, täällä on niin huvittavaa olla. 🙈

Vierailija
15354/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta täällä yksi ja sama henkilö, noin tunnin välein haukkuu Rennyä ja jopa koiran hoitoa.

Kateellinen.

Montakohan kertaa olen yrittänyt täällä perustella, että kyse ei vähimmässäkään määrin ole kateudesta vaan on lukuisia järkiperäisiä syitä miksi osa ei Harlineista pidä. Ontto pinnallisuus, sanojen ja tekojen ristiriitaisuus, toksinen positiivisuus, Rennyn selkeä persoonallisuushäiriö ja ihmisten kohteleminen huonosti. Itse en ole kateellinen kellekään, joka edustaa mitään edellä mainituista piirteistä.

Noin. Lisään edelleen tämän tekstin joka kerta kun joku keksii taas vinkua, että näille pöllöille kukaan olisi kateellinen.

Vierailija
15355/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä viestiketjussa on Harlin-faneja niin ei mikään ihme.

Ihme on se että löytyy yksi Harlinista kateellinen, kun jopa koiran hyvästä hoidosta täytyy valehdella.

Tuo UrosKotka on muuten loistava termi - siis kuka sen keksi, oliko joku toimittaja?

Montakohan kertaa olen yrittänyt täällä perustella, että kyse ei vähimmässäkään määrin ole kateudesta vaan on lukuisia järkiperäisiä syitä miksi osa ei Harlineista pidä. Ontto pinnallisuus, sanojen ja tekojen ristiriitaisuus, toksinen positiivisuus, Rennyn selkeä persoonallisuushäiriö ja ihmisten kohteleminen huonosti. Itse en ole kateellinen kellekään, joka edustaa mitään edellä mainituista piirteistä.

Noin. Lisään edelleen tämän tekstin joka kerta kun joku keksii taas vinkua, että näille pöllöille kukaan olisi kateellinen.

Vierailija
15356/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi tietää kenenkään muun tavoista osoittaa rakkautta puolisoa kohtaan. Hoida vaan oma suhteesi, jos sellasen olet onnistunut saamaan. 😍

Vierailija
15357/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh.

Kyllä se on yksi kateellinen joka noita ruttunaama juttuja heittää ja haukku Johannaa joka on muuten toiminut hetken aikaa liikunnanopettajana, ennen kuin siirtyi rahakkaampiin hommiin.

Yleensä ihminen epäilee muita siitä mitä itse toteuttaa. Eli jos joku huutelee, että täällä olisi vaan yksi Harlins-kriittinen, joka vastailee itselleen - todennäköisesti hän on se joka itselleen vastaa.

Vierailija
15358/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee syytöksiä ,että määrätään mitä kirjoitetaan, mut kyl se on tää yks päsmäri joka haluaa vaan mollata, näin se vaan on. Ja nyt äkkiä taas kuraa niskaan, hop, hop. Hänellä on halu olla sivuston kingi🤣🤪😉🙃😄

Siis tämä ylläkirjoittanut on oikeasti sekaisin. Tarkoitan tarvitaan lääkitys-sekaisin.

Kuka olettaa, että Suomen vilkkaimmalle keskustelupalstalle löytyisi vain yksi ainoa ihminen, joka ei suhtaudu Harlinseihin fanittaen? Kukkuu.

Vierailija
15359/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees, joku muukin tunnisti sut, et oot päsmäröimässä muissakin ketjuissa, mä sanoin tästä jo viikkoja sitten. Itse en ole muissa ketjuissa, täällä on niin huvittavaa olla. 🙈

Osui ja upposi? Älä jaksa aina mollata.

Vierailija
15360/26888 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi tietää kenenkään muun tavoista osoittaa rakkautta puolisoa kohtaan. Hoida vaan oma suhteesi, jos sellasen olet onnistunut saamaan. 😍

Aijai, kylläpä sitä ollaan nii äreänä🙃 ei kukaan jaksa tuollaista riidanhaluista naisoletettua, joten keskity vaan itsesi kanssa viihtymään.

Ketju on lukittu.