Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
15221/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi! Pikku-Cocon kasvot näkyvät tämän päivän IS:n jutussa!

Vierailija
15222/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä puolusteta ketään ja heidän valintojaan.Itse en halua ottaa paineita toisten ratkaisuista esim.jostain hanhenmaksasta. Kaikkea ei voi maailmassa pelastaa ja turha siitä on leimata ketään. Jokainen yrittää tehdä oikeita ratkaisuja oman elämänsä kohdalla. Jos naapuri on viherhippi, niin ihan vapaasti, mutta itse syön myös lihaa.🤣🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä puolusteta ketään ja heidän valintojaan.Itse en halua ottaa paineita toisten ratkaisuista esim.jostain hanhenmaksasta. Kaikkea ei voi maailmassa pelastaa ja turha siitä on leimata ketään. Jokainen yrittää tehdä oikeita ratkaisuja oman elämänsä kohdalla. Jos naapuri on viherhippi, niin ihan vapaasti, mutta itse syön myös lihaa.🤣🤪

Et voi sitten koskaan antaa ihmisten kirjoittaa omia mielipiteitään? Tuolla asenteella, että jokainen saa kannattaa vaikka jotain hanhenmaksaa, ei kiinnosta sinua, on aika erikoinen. 🤣🤣🤣

Vierailija
15224/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lehdissä pitäisi olla uutisia Harlinin elokuvien tulevista ensi-illoista vaikka, eikä jostain eläintarhassa käynneistä?????????

Vierailija
15225/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa mulle mitä pitäis tehdä, jos sun mielest mun asenne on erikoinen??? Minkä mä mahdan toisten mieli teoille ja valinnoille?????

Vierailija
15226/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi sanoa, mutta lapsi on huolestuttavan hoikan näköinen yksivuotiaaksi. Hän näyttää mittasuhteiltaan isommalta lapselta.

Vierailija
15227/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi sanoa, mutta lapsi on huolestuttavan hoikan näköinen yksivuotiaaksi. Hän näyttää mittasuhteiltaan isommalta lapselta.

Katoin samaa. Pikku ressu stressaantunut?😣

Vierailija
15228/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan osaa ruokkia lastaan😲🙈

Vierailija
15229/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha, liian lihava, liian lyhyt, liian pitkä jne. Koskas me ihmiset ollaan toisten mielestä sopivia🤣

Vierailija
15230/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian laiha, liian lihava, liian lyhyt, liian pitkä jne. Koskas me ihmiset ollaan toisten mielestä sopivia🤣

Niin?

Vierailija
15231/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules kun tuon ikäisten kohdalla ei ole kyse ulkonäöstä. Jos on liian laiha, on ravintoaineista pula kaikkialla kehittyvässä kropassa. Biologia onneksi suojelee aivoja, ne saavat energian ja ravintoaineet ensisijaisesti. En toki väitä, että tällä lapsella ongelmaa olisi.

Vierailija
15232/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules kun tuon ikäisten kohdalla ei ole kyse ulkonäöstä. Jos on liian laiha, on ravintoaineista pula kaikkialla kehittyvässä kropassa. Biologia onneksi suojelee aivoja, ne saavat energian ja ravintoaineet ensisijaisesti. En toki väitä, että tällä lapsella ongelmaa olisi.

Jospa lapsi osaa jo kävellä? Liikkuminen kuluttaa energiaa.

Vierailija
15233/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on myös painossa ja rakenteessa tosi erilaisia ihan vauvasta asti, tää on sitten ihan itse koettua, yli30v. lapsia kasvattanut.

Vierailija
15234/26888 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kysymys lapsen ulkonäöstä vaan lasten erilaisuudesta, haloo🤪

Vierailija
15235/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on myös painossa ja rakenteessa tosi erilaisia ihan vauvasta asti, tää on sitten ihan itse koettua, yli30v. lapsia kasvattanut.

Itse olen nähnyt ylipainoisia ja alipainoisia ihan vauvoja. Kuinka voi kasvattaa lapsia yli 30v., eikö niistä tule jättiläisiä?

Vierailija
15236/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kysymys lapsen ulkonäöstä vaan lasten erilaisuudesta, haloo🤪

Haloo teini, mees kiukuttelee mutsilles.

Vierailija
15237/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Samuli Edelmann samassa leffassa Tom Cruisen kanssa? Eikö Jossun pitänyt olla ensimmäinen suomalainen, joka esiintyy merkittävässä roolissa isossa, amerikkalaisessa elokuvassa?

Vierailija
15238/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossu ja Rennie ovat ensimmäiset suomalaiset kaikissa merkittävissä asioissa. Siksi he ovat äärimmäisen kiireisiä yhteisillä aamu- ja iltakävelyillä.

Vierailija kirjoitti:

Häh? Samuli Edelmann samassa leffassa Tom Cruisen kanssa? Eikö Jossun pitänyt olla ensimmäinen suomalainen, joka esiintyy merkittävässä roolissa isossa, amerikkalaisessa elokuvassa?

Vierailija
15239/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossu ja Rennie ovat ensimmäiset suomalaiset kaikissa merkittävissä asioissa. Siksi he ovat äärimmäisen kiireisiä yhteisillä aamu- ja iltakävelyillä.

Vierailija kirjoitti:

Taina Elg esiintyi Hollywood elokuvissa 1950-luvulla. Saikohan roolit reittä pitkin, tiedä häntä. Jossu ainakin sai.

Vierailija
15240/26888 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaislapsuuden anoreksia

Varhaislapsuuden anoreksiaa tavataan pienillä lapsilla noin puolen vuoden iästä alkaen. Häiriöön kuuluu toistuva syömisestä kieltäytyminen, vaikka lapsi muutoin osoittaa kiinnostusta ruokaa kohtaan. Ruokatilanteita leimaa riitaisuus sekä usein lapsen ylivirittyneisyys. Ruoasta kieltäytymisen seurauksena lapsen painon- ja pituudenkehitys voi olla hidasta.

Ketju on lukittu.