Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
13521/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkelilla on n* piirteitä. Mahtailu ikivanhoilla suurtöillään, "kukaan ei ole koskaan jättänyt minua", äiti-kompleksi, mielivaltaisuus ihmissuhteissa, harkitut itkut ja herkistelyt, eristäminen... siihen vielä yhdistettynä ikä, niin lämmintä kättä Johannalle ja onnea.

Täysin tämä.

Vierailija
13522/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se että kertoilee ihan keksittyjä tarinoita faktoina, kunhan ne sopii oman egon pönkittämiseen (esim. hänen Ainutlaatuinen Elämäni -mestariteoksessa)🥲 Ero Geenasta ja Luukaksen lapsuuteen liittyvät asiat esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko huolissanne, Coco sai kymmeniä uusia ystäviä Cannesin elokuvajuhlilla🖤

Vierailija
13524/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

Eikö Cocolla ole hampaita? 10kk. ikäinen, pitäisi olla jo useampi hammas. Moni myös kävelee jo. Suloinen lapsi kyllä kertakaikkiaan, aina aurinkoinen velmuilija mutta tarvitsisi jo ikäisiään taaperovauva kavereita, se kehittää.[/quote kirjoitti:

Mikään yllä ei pidä paikkaansa. 10kk ikäisellä on korkeintaan pari hammasta edessä. Todella harva kävelee ennen vuoden ikää. Lapsi tarvitsee tuossa iässä vanhempien huomiota ja seurustelua tuttujen ihmisten kanssa. On kyllä jo kiinnostunut muista lapsista, mutta tärkein sosiaalinen kanssakäyminen tapahtuu vanhempien kanssa.

Renny ja Johanna ovat julkisuudessa eläviä aikuisia, joten kommentoidaan heitä vapaasti. Jätetään tällainen ruma ja virheellinen lapsen repostelu kokonaan tekemättä.

Kyllä ensimmäiset hampaat puhkeaa suurimmalle osalle 5-7 kuisena. Tukea vasten seisominen 10-11 kuisena myös yleistä.

Oma lapsi käveli 9 kuisena, mutta se nyt ei kuulu tänne. Tutkimusten mukaan varhainen kävelemään oppiminen ennustaa hyväkuntoista vanhuutta. Vielä hampaista, jos ei ole yhtäkään hammasta 13 kuukauden iässä, sitten kipin kapin lääkäriin.

Vierailija
13525/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, en jaksa kun aina jostain ilmestyy se jonka mielestä kaikki kriittinen kommentointi johtuu kateudesta. Eikä auta vaikka kuinka yrittäisi vakuuttaa, että ei en halua elää Harlinien elämää.

Mä kommentoin pariskuntaa, koska Rennystä kertovan kirjan luettuani petyin leffafanina tosi pahasti siihen minkälainen ihminen ja ohjaaja Renny on. Hän luo ympärilleen tietynlaista narratiivia ja kuplaa elämästään. Johanna on heittäytynyt tähän täysillä mukaan, koska pääse sillä tietynlaiseen elintasoon kiinni. Ja kai omasta mielestään tätä kautta on saavuttanut tavoittelemansa statuksen. Tämä feikkimeininki saa mun silmän nykimään, mutta en jostain syystä pysty katsomaan poiskaan.

Siksi olen kiinnostunut ja kommentoin. En siksi että olisin kateellinen. Piste.

Minä taas puhtaasta kateudesta enkä mutupohjalta ihmisiä analysoimalla.

Vierailija
13526/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään J päivittää nykyään tosi vähän. Aiemmin oli stooria toisen perään, vähän väliä yhteiskuvaa iiiiihanan miehensä ja perheensä kanssa, kuvattu kaikki aamupalat ja välisnackit sun muut. Nyt voi olla 1-2 ja nekin on kuva palmusta ja Cocosta.

Vierailija
13527/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ylipäätään J päivittää nykyään tosi vähän. Aiemmin oli stooria toisen perään, vähän väliä yhteiskuvaa iiiiihanan miehensä ja perheensä kanssa, kuvattu kaikki aamupalat ja välisnackit sun muut. Nyt voi olla 1-2 ja nekin on kuva palmusta ja Cocosta.

NO KUN ON NIIN EXTRA KREISI BUSY SUPER KIIRE

Vierailija
13528/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä millon ne hampaat tulee kunhan tulee :) ja jokainen kehittyy omaan tahtiin.

Vierailija
13529/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outo viba viimeaikoina ollut kummankin somessa. Jotain mitä ei ihan pysty selittämään, mutta jotain kireyttä, väkinäisyyttä. Ehkä väsymystä pienen lapsen kanssa valvomisesta ja muutosta, stressiä elokuvista. Johanna yrittää olla niiiin aurinkoinen että, mutta taustalla jotakin mikä saa tuntumaan ettei tuo ole täysin luontevaa.

Samaa miettinyt. Mun silmiin Johanna näyttää masentuneelta ja ilottomalta, ehkä mielialalääkitys olisi paikallaan mutta Renny tuskin hyväksyisi.

Että oikein psykologikin saapui kommentoimaan.

Vierailija
13530/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, en jaksa kun aina jostain ilmestyy se jonka mielestä kaikki kriittinen kommentointi johtuu kateudesta. Eikä auta vaikka kuinka yrittäisi vakuuttaa, että ei en halua elää Harlinien elämää.

Mä kommentoin pariskuntaa, koska Rennystä kertovan kirjan luettuani petyin leffafanina tosi pahasti siihen minkälainen ihminen ja ohjaaja Renny on. Hän luo ympärilleen tietynlaista narratiivia ja kuplaa elämästään. Johanna on heittäytynyt tähän täysillä mukaan, koska pääse sillä tietynlaiseen elintasoon kiinni. Ja kai omasta mielestään tätä kautta on saavuttanut tavoittelemansa statuksen. Tämä feikkimeininki saa mun silmän nykimään, mutta en jostain syystä pysty katsomaan poiskaan.

Siksi olen kiinnostunut ja kommentoin. En siksi että olisin kateellinen. Piste.

Minä taas puhtaasta kateudesta enkä mutupohjalta ihmisiä analysoimalla.

Minäpä tunnen Harlinit läpikotaisin heidän ig:n ja reality-sarjan perusteella.

Heistä on tullut kuin perheenjäseniä minulle.

Puolustan apinan raivolla heitä rienaavia.

Vierailija
13531/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 1. kauden, vauvajutut ei kiinnosta. Minusta sarja oli hyvin tehty ja kevyttä hömppää. Ei kannata ottaa liian vakavasti.

Minusta on ilmiselvää että tuo elämää suurempi romanssi kestää aikansa ja se oli kummallekin tie julkisuuteen. Ajatelkaa kuinka paljon Renny sai palstatilaa ja mainosta Luokkakokous 3 elokuvalleen. Vaimo pääsi valokeilaan eikä tarvi elannosta murehtia. Win win.

Vierailija
13532/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outo viba viimeaikoina ollut kummankin somessa. Jotain mitä ei ihan pysty selittämään, mutta jotain kireyttä, väkinäisyyttä. Ehkä väsymystä pienen lapsen kanssa valvomisesta ja muutosta, stressiä elokuvista. Johanna yrittää olla niiiin aurinkoinen että, mutta taustalla jotakin mikä saa tuntumaan ettei tuo ole täysin luontevaa.

Samaa miettinyt. Mun silmiin Johanna näyttää masentuneelta ja ilottomalta, ehkä mielialalääkitys olisi paikallaan mutta Renny tuskin hyväksyisi.

Että oikein psykologikin saapui kommentoimaan.

Tervetuloa messiin!

Vierailija
13533/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, Renny on tehnyt miljoonaluokan filmejä. Piste.

Vierailija
13534/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä millon ne hampaat tulee kunhan tulee :) ja jokainen kehittyy omaan tahtiin.

On sillä. Ei lapsia muuten neuvoloissa seurattaisi.

Vierailija
13535/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, Renny on tehnyt miljoonaluokan filmejä. Piste.

Ja yhden koko Hollywoodin historian suurimmista tappioista Kurkunleikkaajien saari-hirvityksellä, mutta toki muutama menestyskin tuli. Sitä ei voi kiistää kukaan.

Vierailija
13536/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii....missä kuvat flamingoista????????🌴

Vierailija
13537/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13538/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii lukaista Jorma Sairasen kirja Daddy cool. Rennystäkin juttua....😉

Vierailija
13539/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009146040.html

Geenan versio suhteesta :)

Pettäjä ja eristäjä, tuskin pääsee juovistaan...

Vierailija
13540/26888 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on onneksi rakastava perhe, ja vanhemmat tulee aina tapaamaan Harlineja. PikkuCocolla on kuitenkin huolehtivaiset isovanhemmat, kaikilla ei ole. Vaikka tulisi jopa ero joskus, on tukiverkko olemassa.

Ketju on lukittu.