The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Kai se mökki nyt on jo valmis, jos remontointibon jo 2021 aloitettu😅
Okei eli ehkä juhannuksena on tuparit
Vierailija kirjoitti:
Kai se mökki nyt on jo valmis, jos remontointibon jo 2021 aloitettu😅
Ei varmana ole, koska iiiihan varmasti rouva olisi jo hihkunut somessa, että nyt on VILLA HARLIN valmis mäen kestääää🤣
Kyllähän saaristomökit on ihania, sää tosin on usein tuulista ja meno mökille hankalampaa, mutta mökkeily on mahtavaa kaikissa paikoissa, vai mitä😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän saaristomökit on ihania, sää tosin on usein tuulista ja meno mökille hankalampaa, mutta mökkeily on mahtavaa kaikissa paikoissa, vai mitä😁
Mulle riitti yks saaristomökki! Hirvee tuuli aina ja kauppa hevonkuusessa. Toki parasta oli rantakalliot hellepäivinä, eikä pihaa tarvinnut hoitaa.
Mitä keskustelua se on, jos kaikki latoo vain faktoja tiskiin? Jollain täällä palaa aina käämit ja aukoo päätänsä muille. CHILLAA vähän!!!
Jos ei saa sanoa faktoja, niin valheitako pitäisi repostella, ja omia luuloja🙈
Vierailija kirjoitti:
No mieti miltä tuntuu lukea omista lapsista Seiskan kannesta. Voi olla välillä mieli synkkänä, äitiparka.
Taitaa olla mammalla ollut mieli maassa jo kauan ennenkuin tytöt pääsi Seiskan sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa sanoa faktoja, niin valheitako pitäisi repostella, ja omia luuloja🙈
Keskusteluissa kuuluu myös "luulla tai arvella"😆 jos otsasuoni pullistuu jokaisesta ei niin,ihanasta viestistä, kannattaako pilata keskustelu haukkumisella?
Vierailija kirjoitti:
Samaa toivon sulta
Vain sinä täällä aina pahoitat mielesi ja räyhäät, turha syytellä muita aina.
Hahhah, teen samaa trollaamista mitä mulle täällä aikaisemmin kerrottiin muidenkin tekevän, en pahoita mieltäni vaan Harlineiden tai heidän suku/ystävät pitäs pahottaa mielensä näistä kommenteista, on kyllä niin räävittömiä juttuja. Kyllä tutkitaan tarkkaan joka ikinen kuva ja sanomiset ym. The Harlins jaksaa viihdyttää teitä päivästä toiseen, iiihhhaaaannnnaaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, teen samaa trollaamista mitä mulle täällä aikaisemmin kerrottiin muidenkin tekevän, en pahoita mieltäni vaan Harlineiden tai heidän suku/ystävät pitäs pahottaa mielensä näistä kommenteista, on kyllä niin räävittömiä juttuja. Kyllä tutkitaan tarkkaan joka ikinen kuva ja sanomiset ym. The Harlins jaksaa viihdyttää teitä päivästä toiseen, iiihhhaaaannnnaaa.
Sun täytyy olla trolli🤣 jos ketjun otsikko on The Harlins, totta kai heistä kirjoitetaan muutakin, kuin "Renny on ihana ja pitkä" tyyliin🤣 ilman sinua täällä on keskustelua🤣
Eikös se The Refuge jo pian ilmesty😊
Härre gud! Onko nuo antaneet Cocon ruskettua?! Ei kyllä älli paljon päätä pakota!
Johanna on ihana ja Coco on suloinen, näin keskustellaan Harlineista🤪.
Siltä näyttää uusimassa tarinassa että lapsi saanut melkoisesti rusketusta
LUULEN että on hyvä valinta uusi koti, ARVELEN että Johanna voisi olla jo raskaana, TIEDÄN että perhe viettää onnellista elämää. Jippii, nyt osasin mäkin keskustella oikealla tavalla. 😁
Coco oli pieni vauva kun oli auringossa ilman hattua tai muuta suojaa. Siitä nousi jonkinlainen pikku äläkkä, seuraavaksi oli aurinkolasit ja lakki👍 Samassa videossa koira makasi läähättäen hiekalla, johon rouva nauraen lässyttää "Ihhihihiii onks sul kuuuuuuma"😚
Jos Johannasta Bulgarialaiset "ei ole meidän tyylisiä ihmisiä" niin vaikea kuvitella että pienellä mökkisaarella kesäasukkaat on hänestä sen kummoisempia. Itse Johanna on sivistynyt, maailmaa nähnyt elokuvatähti ja alan asiantuntija.