The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Kaurismäki palannut jo Suomeen, jos palkinto tulee, on hyvä ettei ite ole pelleilemässä lavalla, ihme käytöstä ollu vanhalta mieheltä.
Aki on kaksi vuotta sun idoliasi vanhempi ja erittäin suosittu Ranskassa, yleisö jopa odotti twistaamista tänäkin vuonna, mutta sitä ei tullut. Kaurismäki ei ole koskaan esitellyt yksityiselämäänsä lehtien palstoilla, miksi pitäisikään, hänhän on työnsä puolesta esillä.
Jos ei itse ole esittelyt yksityisämäänsä, niin on kyllä päässyt lehtiin kännikäytöksellä, ei ole tullut lavalle vaan palkinto viety hänelle ym. Luepas vanhoja uutisia. Itse en kaipaa tollasta käytöstä suomalaiselta julkimolta ulkomailla, ei hyvä🙈
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itse ole esittelyt yksityisämäänsä, niin on kyllä päässyt lehtiin kännikäytöksellä, ei ole tullut lavalle vaan palkinto viety hänelle ym. Luepas vanhoja uutisia. Itse en kaipaa tollasta käytöstä suomalaiselta julkimolta ulkomailla, ei hyvä🙈
Löysää pipoasi vähän, ranskalaiset rakastavat omalaatuisia ihmisiä😁 miksi Renny ei ole elokuvallaan päässyt pääsarjaan kilpailemaan? Ei koskaan edes Oscareissa😁
Ei ole RH:kaan lasiin sylkenyt.
Ketähän mun idolia tarkoitat, ei ole Harlin
Vierailija kirjoitti:
Kaurismäki palannut jo Suomeen, jos palkinto tulee, on hyvä ettei ite ole pelleilemässä lavalla, ihme käytöstä ollu vanhalta mieheltä.
Ei ole ekat kekkerit missä toilailee kännipäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ekat kekkerit missä toilailee kännipäissään.
No Renska ei ole edes selvinpäin päässyt kekkereihin😆 sensijaan kännijuttuja Renskasta löytyy netistä, että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kay jo lentokoneessa
Renny vietti Juhannusta Kiinassa seukatessaan Kayn kanssa, herra ohjaaja julkaisi alastonkuvan itsestään hyppäämässä uima-altaaseen, peppu oli sensuroitu possun kuvalla. Hyi helevata!
Koska se kansainvälinen hitti elokuva Refuge ilmestyy?
Voi voi, vielä Johanna jaksaa täyttää jokaisen toiveen ja jatkuvasti hehkuttaa ja vakuuttaa ohjaajaneron ylivoimaisuutta ihan kaikessa...mutta n-persoona on pohjaton kaivo. Väistämättä tulee se karu pudotus. :/
Onko taapero golden child vai muuta, toivonäisi hänelle elämää vailla n-ihmisen vaikutusta.
Johanna ei takuulla luovu vapaaehtoisesti mukavasta elintasosta, jonka kiireisyyttä ja sirkusmaisuutta voi vielä turhantärkeänä alleviivata. Hän on päässyt leivänsyrjään kiinni eikä Pori varmasti houkuttele enää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Johanna ei takuulla luovu vapaaehtoisesti mukavasta elintasosta, jonka kiireisyyttä ja sirkusmaisuutta voi vielä turhantärkeänä alleviivata. Hän on päässyt leivänsyrjään kiinni eikä Pori varmasti houkuttele enää. 😁
Elämä voi yllättää😑 katsokaa missä kunnossa esim. Bruce Willis on nykyään, hän on vain neljä vuotta Rennyä vanhempi. Sairauskohtaukset vaanivat myös yli kuusikymppisiä. Kyllä Johannan näyttelyura ainakin tyssäisi ilman Rennyä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos grandma Kokkila.
Puhutaanko grandma Kokkilan kanssa englantia?
Siis tuplawauuu, mikä komistus siellä uima-altaan reunalla näkyi😜
Vierailija kirjoitti:
Siis tuplawauuu, mikä komistus siellä uima-altaan reunalla näkyi😜
Altaan puhdistajapoika? Vilkkusilmitteli J:tä?
Poolboy saa fudut jos R huomaa
Kylläpä on hauskoja juttuja🤪