The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
millon Palmu kuvataan?
T. Tinja 18v.
Ketä tarkoitat, itse seuraat aamusta iltaan, tiedätkö ketä me kaikki ollaan?????? Mukava kuulla vastauksia.
Kyllä on pirteää mainosta Jossulta ja sopii hyvin treenivaatteita mainostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkoitat, itse seuraat aamusta iltaan, tiedätkö ketä me kaikki ollaan?????? Mukava kuulla vastauksia.
Ja taas hyökkäävä ja agressiivinen😁 olet sinä kyllä huvittava😆
Vierailija kirjoitti:
Pääsee näyttää näyttelytaitonsa. Sopii hyvin tulevalle leffatähdelle mainostaa lapsityövoimalla tehtyjä rättejä. Klikkaa sinäkin ostoksille, toivottavasti löytyy kokoja.
renille sopisi pitkä, permanentattu fleda kasarityyliin😍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pernilla Böckerman on pro Jobaan verrattuna, kannattaa tsekkaa!
Olen kateellinen Rennylle, oispa rahaa niin vois ostaa kenet tahansa kauniin nuorikon vaimoksi, peskuta sentään, kyllä tulis kovaan käyttöön tuollainen.
Sängyn päällä ruttuisen sarvikuonon kuva😂 Rennyn toteemieläin?
Vierailija kirjoitti:
Sängyn päällä ruttuisen sarvikuonon kuva😂 Rennyn toteemieläin?
Mikä yhdistää mustekalaa ja Rennyä?
Saisipa Coco elää ilman että on jatkuvasti kännykkä kuvaamassa naaman edessä.
Tsekkasin Pernillan, mainostaa rasvaa, noccoa... Mitä ihmeellistä hänessä pitäis olla, joka kuvassa kuvattu häntä itseään, katsoin live pätkiä ja muistan myös tv ssä, ei kyllä ole ku monen. Noita yötä päivää treenaavia on joka puolella, heidän elämäänsä ei mahdu muuta kuin jumppa trikoot.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin Pernillan, mainostaa rasvaa, noccoa... Mitä ihmeellistä hänessä pitäis olla, joka kuvassa kuvattu häntä itseään, katsoin live pätkiä ja muistan myös tv ssä, ei kyllä ole ku monen. Noita yötä päivää treenaavia on joka puolella, heidän elämäänsä ei mahdu muuta kuin jumppa trikoot.
Pinkka kunnossa tytöllä. On vuokralla omistusasunto, aikoo rakennuttaa oktalon Espooseen omistustontille, biksufitnessin MM.
Terveelliset elämäntavat, ei käytä alkoa
tai muita päihteitä. Kaiken omistamansa hankkinut itse, omalla työllä jaon vasta 23 vuotias. Toki voihan hänkin haksahtaa johonkin ikäloppuun setämieheen, mutta epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa Coco elää ilman että on jatkuvasti kännykkä kuvaamassa naaman edessä.
Kuulemma vanhempien päivät pyörii Cocon aikataulujen mukaan, tytöllä niin paljon harrastuksia. En tiedä, tarvitseeko lapset jatkuvasti viihdykettä ja toimintaa ettei olisi tylsää. 😌
Keltä kuulit perheen kiireistä
Onko susta ihan tervettä toi Pernillan elämä, hirveet dieetit ennen kisoja, koko arki pyörii kuntoilun , ruokavalion...ympärillä, vastaa rehellisesti
Ai tulit kattomaan? Sähän päivystät täällä varmaan 7-23. Hyökkäät jokaista ei-ylistävää kommenttia kommentoimaan nimittelemällä ja haukkumalla. 🤯