The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Täällä kommentoi ilmeisesti aina yksi henkilö, joka vastailee itselleen, koska kaikki vähänkin eri mieltä olevat lytätään heti, tästä oli jo aikaisemminkin juttua, sama töykeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoi ilmeisesti aina yksi henkilö, joka vastailee itselleen, koska kaikki vähänkin eri mieltä olevat lytätään heti, tästä oli jo aikaisemminkin juttua, sama töykeä tyyppi.
Eli sinä. Käyt juttua itsesi kanssa.
Se on ole minä, myönnä nyt hitto soikoon, että anna meidän muidenkin kommentoida, äläkä joka asiasta väännä päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Se on ole minä, myönnä nyt hitto soikoon, että anna meidän muidenkin kommentoida, äläkä joka asiasta väännä päinvastaista.
Olet, tuo ainainen töykeys ja hyökkäävä asenne. Jatka vaan sivupersooniesi kanssa kommentointia.😆
Lapsi ei ole flegmaattinen, ei kaikkien pienten tarvitse olla pää punaisena huutavia tai riehuvia, kuvissa nähdään Coco rauhallisena, silloinhan on helpoin kuvatakin. Mutta kai joku taas osaa tästäkin vääntää........
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole flegmaattinen, ei kaikkien pienten tarvitse olla pää punaisena huutavia tai riehuvia, kuvissa nähdään Coco rauhallisena, silloinhan on helpoin kuvatakin. Mutta kai joku taas osaa tästäkin vääntää........
Lopeta jo tuo vääntäminen, olet pihalla kuin lumiukko. 😂
Sinä Harlineihin lumoutunut, seuraa myös Anna-Karolina Kokkilaa. Voisi olla enemmän sun tyylinen.🐏
Tässä ketjussa on tarkoitus jutella Harlineista ei Pernillasta ei Kokkilasta.....
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on tarkoitus jutella Harlineista ei Pernillasta ei Kokkilasta.....
Senkus juttelet, ketään ei kiinnosta😄
Mt-ongelmainen ragee heti, kun saa kuittia😁
Nimittelee kuin angstinen teini. Taitaa muija olla miestä vailla😎 eiköhän se pissa lainehdi siellä päässä jollei pas ka tekee patoja.
Nyt taas tuli täysi laidallinen, turha sun on moittia toisia, kun itse moitit muita tolla tavalla, sä saat aina samalla mitalla takasin, jos et tyyliä vaihda, mut et kuitenkaan ole tämän ketjun kingi vaikka itse niin luulet🤮. Olet säälittävä yksin eläjä, voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas tuli täysi laidallinen, turha sun on moittia toisia, kun itse moitit muita tolla tavalla, sä saat aina samalla mitalla takasin, jos et tyyliä vaihda, mut et kuitenkaan ole tämän ketjun kingi vaikka itse niin luulet🤮. Olet säälittävä yksin eläjä, voi, voi.
Miltä tuntuu saada itse "täyslaidallinen"? Mene nyt hyvä ihminen muualle täyttämään päiväsi! Teet itsestäsi 🤡 noilla törkyviesteillä.
Sinä täällä yksineläjä olet, ei kukaan mies tuollaista raivohullua katselisi😁 säälittävää.
Olen ihan perheellinen, joten revippä siitä taas juttua, mutta voitasko taas palata Harlineihin, johon tämä ketju liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan perheellinen, joten revippä siitä taas juttua, mutta voitasko taas palata Harlineihin, johon tämä ketju liittyy.
Renny on niin ihana! Naamakin silee kuin tuore persikka! Ihana samettiääni ja mieletön kroppa.
Onko sulle ulkonäkö tärkein, kyllä ihmisessä on muu tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle ulkonäkö tärkein, kyllä ihmisessä on muu tärkeintä.
Eikö nyt saa edes kehua? No, okei, paksu lompakko sitten.
Hauska nähdä välillä aitoa avio-onneakin. Eikä vaan sitä kiusallista naaman vääntöä kun suominainen esiintyy muhiksensa kanssa.
Kato googlesta mitä tarkoittaa flegmaattinen.
Mikäs valtakunnan virallinen MOITTIJA sinä olet? Älä sitten sinäkään kommentoi lapsia.