The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Onko niin ,että täällä on kommentoitava törkeään tyyliin, kun tuntuu että kuka tahansa sanoo jotakin, niin tää yksi lyttää kaiken, mitä sä haluat vai onko niin että älysi ei riitä kommunikointiin muiden kanssa, sääli jos olet sellainen reppana, ota kuitenkin lääkkeesi säännöllisesti.
Ja sinä sanot jotain toisten törkeydestä? Lueppas hörhö viestisi uudestaan. Olet sairas.
Mä toistan sun sanontoja, sitä saa mitä tilaa, mutta kaikesta huolimatta Harlineilla on seuraajia🤩
Vierailija kirjoitti:
Mä toistan sun sanontoja, sitä saa mitä tilaa, mutta kaikesta huolimatta Harlineilla on seuraajia🤩
Vanhus ja sokerityttö😎
Vierailija kirjoitti:
Vaivaako vaihdevuodet fyysisesti ja murrosikä henkisesti?🤣
Johanna hammaslääkärin mars, mars, ei tuollaisilla hampailla pääse leffatähdeksi. Renskakin on laitattanut kuoret legoihinsa.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhus ja sokerityttö😎
tyttö saa kaiken mitä haluaa ja toinen tahtoo vain kahta...
Missähän vaiheessa Rennya alkaa kyllästyttää Johannan tyhjäpäisyys. Luulisi että henkinen väsymys painaa pappaa kohta.
Odottelen niin lisää uusia jaksoja Harlins-sarjaan ja vauvauutisia.
Johanna on timmissä kunnossa, hyvin on palautunut raskauden jälkeen, mainosti treeni kuteita, ja sitten veneilemään🛥🕶👙
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sekaisin oikeesti olet?
Vierailija kirjoitti:
Johanna on timmissä kunnossa, hyvin on palautunut raskauden jälkeen, mainosti treeni kuteita, ja sitten veneilemään🛥🕶👙
Reidet kaipaa kiinteytystä, löysää näkyy olevan. Noita rättejä mainostaa kaikki tubettajat ja somettajat.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen niin lisää uusia jaksoja Harlins-sarjaan ja vauvauutisia.
Vauvauutisia saat odotella rauhassa. Heille riittää vain yksi lapsi.
Hoikassa kunnossa on Jossu, miten on seuraajien reidet, kurkkaapas peiliin
Vierailija kirjoitti:
Aijai, kun taas ottaa kupoliin teikäläistä😂 älä sentään liikaa hekumoi kenenkään hoikkuudella, Johanna on kokenut vakavan syömishäiriön teininä. Provosoidut joka provoviestistä eli päivystät täällä 7-23😆
Vierailija kirjoitti:
Timmissä kunnossa on, kiitos kysymästä. Entä omasi?
Hyvin on treenattu täälläkin, Jossua on aikasemmissa jutuissa mollattu lihoneeksi, joten kirjottaja varmaan herätteli porukkaa näkemään hoikan Jossun, kyllä syömishäiriön jokainen tietää vakavaksi sairaudeksi.
Aika moni pyörii tällä sivustolla 7-23, itse käyn kurkkaamassa sillon tällöin, kun on arjessa muita kiireitä🤗
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on treenattu täälläkin, Jossua on aikasemmissa jutuissa mollattu lihoneeksi, joten kirjottaja varmaan herätteli porukkaa näkemään hoikan Jossun, kyllä syömishäiriön jokainen tietää vakavaksi sairaudeksi.
Milloin haet apua vainoharhaisuuteesi?
Joudut siis treenaamaan ollaksesi timmissä kunnossa?😁 sinä olet se, joka "herätteli porukkaa näkemään hoikan Jossun. Miksi kaikkien pitäisi olla hoikkia?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pyörii tällä sivustolla 7-23, itse käyn kurkkaamassa sillon tällöin, kun on arjessa muita kiireitä🤗
Hanki elämä luuseri.
Onko niin ,että täällä on kommentoitava törkeään tyyliin, kun tuntuu että kuka tahansa sanoo jotakin, niin tää yksi lyttää kaiken, mitä sä haluat vai onko niin että älysi ei riitä kommunikointiin muiden kanssa, sääli jos olet sellainen reppana, ota kuitenkin lääkkeesi säännöllisesti.