The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Luukas fani ja toivoisin lisää jaksoja missä aikuinen mies Luukas esiintyy.
Hänhän seuraa isäänsä leffabusinekseen.
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.Minäkin tykkään Luukaksesta fiksu ja merihenkisen oloinen mutkaton heppu!
Ei saaaatana taas tämä sekoilu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä Harlineiden seuraajia on todella paljon, eikä muutama kukkoilija meitä masenna, jatka sinä tai te ihan rauhassa kaksimielisiä ym. rasistisia ja joka hiuskarvankin arvostelevia lausuntoja. Täällä vaan haluttaisi jutella positiivisesti, mutta se ei vaan onnistu. Aika ajoin tätä toivotaan, mutta todella ilkeät sanonnat jatkuu ja ne kohdistuu kirjoittajiin ja Harlineihin. Yritetään nyt ymmärtää että kaikenlaisilla ja ikäisillä persoonilla on oikeus kertoa kommentteja ja tällaiset palstat ovat monelle tosi tärkeitä😍
Kirjoitat todella oudosti. Lisäksi erikoinen tapa yrittää luoda jotain me-henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Luukas fani ja toivoisin lisää jaksoja missä aikuinen mies Luukas esiintyy.
Hänhän seuraa isäänsä leffabusinekseen.
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.Minäkin tykkään Luukaksesta fiksu ja merihenkisen oloinen mutkaton heppu!
Ei saaaatana taas tämä sekoilu alkaa.
Merihenkinen heppu🤣🤣🤣🤣🤣😭😭
Eli se on sekoilua jos Kokkiloita tai Harlineita kehutaan, siirry nyt hyvä ihminen pois tästä ketjusta, kun heti menee herne takaraivoon asti👹
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sekoilua jos Kokkiloita tai Harlineita kehutaan, siirry nyt hyvä ihminen pois tästä ketjusta, kun heti menee herne takaraivoon asti👹
Kirjoitin vitsillä nuo kehuviestit ja sinä Renny-kiimassa uskoit.
Mä oon Tuire fani! On se niin hekumallinen nainen! Ihan uskomaton vaikutus näillä Harlineilla on katsojiin!
Vierailija kirjoitti:
sul on herne siellä, missä miehen vehje ei ole koskaan käynyt😝
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan toi sekoilu luukaksesta ja itsellensä vastaaminen. Kirjoitustyylistä voi päätellä kirjoittajan.
Onko assistentti Anna vielä Rennyllä duunissa? Olen hänen faninsa.
Miks salkkarit-ketjun hörhö taitaa olla täälläkin itkemässä, kuinka tärkeitä nämä keskustelupalstat on. Siis oikeesti?🤯
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tuu mitään....
Farmi alkaa just Nelosella.
Näkeekö Johannan tähdittämän leffan jostain? Sen mitä tekivät 1.tuottarilla😎
Meneeköhän Rennin ykkösfanit Tuplakääk kylään Harlineille kun ovat samalla mantereella <3
Kyllä Harlinit on aika huippu perhe, kun heidän tekemisensä ja ulkonäkönsä saa tämmösen härdellin täällä sivustolla, sitä ei voi kukaan kyseenalaistaa vaikka kuinka yrittäis, tosi on tosi.🙃🙂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Harlinit on aika huippu perhe, kun heidän tekemisensä ja ulkonäkönsä saa tämmösen härdellin täällä sivustolla, sitä ei voi kukaan kyseenalaistaa vaikka kuinka yrittäis, tosi on tosi.🙃🙂
Härdellin? Kuollut ketju tämä on muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän Rennin ykkösfanit Tuplakääk kylään Harlineille kun ovat samalla mantereella <3
Renskalla naisia vieraana
Hei Refuge on vihdoin ollut ensi-illassa. 😅 Ei ihan kymmenen tähden leffa...
Tuo on joku toinen leffa! Milloin tulee ensi-iltaan??
Kyllä Emilia Kokkila on sitten kaunis! Kaunein Kokkiloiden tytöistä. Luonnollinen.