The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Johannan hääpuku oli kyllä mauttoman avonainen, just ja just peitti nännit.
Ja mitä se vanha harakka Rita Tainola teki heidän pienen piirin häissään? Taitaa olla oikein Rennyn sydänystävä :O
Idiootti ämmä kun meni vanhenemaan. Miten kehtas, harakka. Kattois peiliin ja pyytäis meiltä läskiperseiltä anteeks.
Renny on haastattelussa kertonut että hän rakastaa hemmotella naistaan ja nähdä tämän ihastuksen.
Hauska ohjelma, koska kun nämä on eronneet tämä on erittäin vaivaannuttava :D
Rennyn on vietävä Johanna eri mantereelle parempaan eristykseen. Luontevinta olisi Losi, mutta onko sotkenut asiansa siellä vai miksi karttelee paikkaa nykyään. Miamissa on se etu, että Renny näyttää nuorelta, kun eläkeläisiä on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Renny on haastattelussa kertonut että hän rakastaa hemmotella naistaan ja nähdä tämän ihastuksen.
Niinpä. Nainen vaihtuu, Renny pysyy ihailun kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nainen vaihtuu, Renny pysyy ihailun kohteena.
Meinasitko kontrolloida kaikki 8 miljardia ja katsoo miten kukakin elämäänsä ja parisuhteitaan elää? Huh hu!
Rennipapalla on aina menossa ainutlaatuinen elämänsä rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Rennyn mielestä hemmottelua on nuukahtaneet ruusunterälehhdet hotellin punkalla. Ja niistäkin Renny liikuttuu itse enemmän kun kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sarja on yllättävän hyvä. Toki rennyn itkeminen ja Johannan lapsellisuus on ihan oma lukunsa, mutta viihdettähän tää on. Esim viinien maistelu omiin häihin oli ihan kiva kohtaus "arjesta" me testattiin viinejä ihan samalla tavalla omassa keittiössä silloin aikoinaan ennen omia häitä.. samoin myy koira on hieno lisä sarjaan. Ja monen täälläkin kehuma Tammio jakso oli upea.
Kuten aiemmin olen sanonut, niin tykkään sarjasta, koska tässä ei känniryypätä, tapella, kiroilla, riehuta, vaihdeta kumppania lennosta, naida kameroiden edessä. En ole kovin romantiikannälkäinen, ja hieman jo väsyttää, mutta aion katsoa loppuun saakka. Yleensä en katso realitysarjoja, vaan tämä on poikkeus ja pariskunta vaikuttaa hyvin toisilleen sopivalta ja aidosti rakastuneilta. Omassa elämässä on enemmän sellaista arkipäivän romantiikkaa.
Eikö häiritse, että isäntä nappailee alvariinsa, kuten katsojat ovat kertoneet. On siis pienessä
hönössä.
Ei. Aikuinen ihmininen ei todellakaan ole missään "hönössä" noista lusikallisista viiniä.
Ja ämpäriin ei huku lauloi Irvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä jo homma rakoilee, sanokaa mun sanoneen.
Johanna hyvittelee jo nyt. Eli jos Renny eli lähde mukaan, kuten vaikkapa nimipäivähommassa, Johanna pakittaa saman tien ja mukautuu Rennyn mielipiteeseen.
Eli kriittiset kohdat ovat Rennyn kyllästyminen ja Johannan jaksaminen, etenkin vauva-arjessa. Narsistien kanssa elävät oireilevat usein erilaisilla sairastumisilla.
Ihan mielenkiinnosta, alkaisitko sinä aikuisena ihmisenä polkea jalkaa ja painottaa, että nyt ei kyllä ohiteta minun nimipäivääni!
aikuisena ihmisenä en näkisi mitään tarvetta ilmoittaa toiselle, että tänään on minun nimipäiväni (poikkeus, jos olisin vaikka suunnitellut juhlistavani niitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna hyvittelee jo nyt. Eli jos Renny eli lähde mukaan, kuten vaikkapa nimipäivähommassa, Johanna pakittaa saman tien ja mukautuu Rennyn mielipiteeseen.
Eli kriittiset kohdat ovat Rennyn kyllästyminen ja Johannan jaksaminen, etenkin vauva-arjessa. Narsistien kanssa elävät oireilevat usein erilaisilla sairastumisilla.
Ihan mielenkiinnosta, alkaisitko sinä aikuisena ihmisenä polkea jalkaa ja painottaa, että nyt ei kyllä ohiteta minun nimipäivääni!
aikuisena ihmisenä en näkisi mitään tarvetta ilmoittaa toiselle, että tänään on minun nimipäiväni (poikkeus, jos olisin vaikka suunnitellut juhlistavani niitä)
Polkisin jalkaa, jos sopimukseen kuuluisi nimipäivälahjaksi timantteja tai vähintään uusi merkkilaukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyvä että Luukas puhuu koko ajan ihan älyttömän vähän, niin kukaan ei pääse tarttumaan mihinkään mitättömiin lillukanvarsiin. 🙄
Minusta tämä on epäsuhtainen pari, jossa on sairas valta-asema. Mutta joku muu näkee ihanat rakastavaiset jotka on tarkoitettu yhteen. :)
Saako Tammiosta mökkitontteja? Tai onko usein mökkejä myynnissä? (Tällä hetkellä ei ole kuin joku miljoonien hintainen uudisrakennus.)
Kalastakylästä ei käytännössä ikinä. Yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta kaikki on olleet parisataa vuotta samojen sukujen omistuksessa. Tontteja on joskus myynnissä, mutta ilman rakennusoikeutta. Toi Rennyn ostama talo oli harvinainen ainutlaatuinen poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on epäsuhtainen pari, jossa on sairas valta-asema. Mutta joku muu näkee ihanat rakastavaiset jotka on tarkoitettu yhteen. :)
Itse en pysty edes katsomaan, koska vanhan ukon ja nuoren naisen läheisyys särkee silmään.
Käyn välillä täältä lukemassa, onko ohjelmassa tapahtunut mitään erikoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Hauska ohjelma, koska kun nämä on eronneet tämä on erittäin vaivaannuttava :D
Vielä pahempaa jos muksunsa joskus näkee ohjelman. Tosin sopparissa varmaan että on one-time-only. Toivottavasti.
Täällä kanssa yksi, joka ei seuraa sarjaa, mutta luen tätä keskustelua :D
Johannaa olis kiva tikata saumaan.
Sukulaisia ja ystäviä karsittiin listalta, mutta Ritaa ei. Hän kirjoittaa aina kauniisti Rennystä. Niin ja laittoi ihania tärähtäneitä ig-kuvia vihkimisestä.