The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat tylsiä Harlineittenkin julkaisut,niin kyllä näiden tubettajienkin maailma on typerää.Hekin jakavat melkein joka soppakulhonsa sisällön,jokaisen tekemisensä ym.Mä ite en ymmärrä heidän maailmaansa,turhia julkkiksia🤭,mutta olkoon.
Näyttää rouva Harlinillekin kelpaavan ilmaiset kuntolaitteet, syöttötuolit, lasten vaatteet kelpaavan, kuin tubettajille😁
Lasten kuvien jakaminen somessa on kyllä kyseenalaista. Itse myös olen ihmetellyt joulukortteja, joissa on joka vuosi perheen lasten kuva, olis kivempi saada tavallinen kortti. Toinen aihe on perheen lemmikki, ehkä ei ole paras aihe sekään. Jokuhan vois laittaa kuvan vaihtuvasta poika tai tyttöystävästä, onhan näitä aiheita🤣🙈
Koska o se Palmun casting? Anyone knows???
T. Tinja 18v.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan lukenut Geenan hiljattain ilmestynyttä kirjaa? Onko siinä hänen versionsa Rennyn kanssa vietetystä ajasta
koko luku 10 😉
Muakin kiinnosta kuinka Geena muistaa tuon suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että tällaisia suurtuotantoja joita Renni luo, editoidaan jossain studiossa tiimin kanssa. Mutta supervaarilta se käy myös läppärillä, selkä kyyryssä sohvalla maaten, samalla kun koira pomppii sylissä ja vaimo kuvaa kännykällä =)
Jättäisin tyttöni yksin kotiin? Joku mieshän voi tulla käymään.
Renny
Naama näyttää siltä, että mies on grilllannut itseään koko ikänsä ja ottanut janojuomaksi alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuvien jakaminen somessa on kyllä kyseenalaista. Itse myös olen ihmetellyt joulukortteja, joissa on joka vuosi perheen lasten kuva, olis kivempi saada tavallinen kortti. Toinen aihe on perheen lemmikki, ehkä ei ole paras aihe sekään. Jokuhan vois laittaa kuvan vaihtuvasta poika tai tyttöystävästä, onhan näitä aiheita🤣🙈
Lemmikki on ok, lapset eivät. Itse katson mieluummin vaikka lemmikkihämåhäkin kuvia, kuin noita lasten kuvia, varsinkin, kun lasten lupaa ei niihin ole kysytty.
Johanna vaikuttaa oikeasti innostuneelta äidin roolistaan. Ja aina kun ovat renskan järjestämällä date nightilla, postailee ihkutuskuvia tarjoiluista mut myös haikailua vauvan luokse. Jotenkin tuntuu että hän olis mieluiten koko ajan vauvan kanssa, mikä on äidille hyvin normaali kaipuu. Renny on vaan että onpa tää vauva-arki ihanaa, kun Johanna muistaa antaa aikaa myös hänelle🤢
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut, että tällaisia suurtuotantoja joita Renni luo, editoidaan jossain studiossa tiimin kanssa. Mutta supervaarilta se käy myös läppärillä, selkä kyyryssä sohvalla maaten, samalla kun koira pomppii sylissä ja vaimo kuvaa kännykällä =)
Noi sinäkin väittää , että Reiska tekee ALUSTAVAA editointia Itse. Mutta tiedä häntä. Kai siihenkin on paremmat laitteet olemassa, kuin kotiläppäri.
Lapsi on ollut julkisuudessa ekoista minuuteistaan asti. Minusta tuo puhuu karua kieltä vanhempien itsekkyydestä ja julkisuudenhimosta.
Outoa että Johanna tekee kaupallisia yhteistöitä. Luulis ettei hänen tarvitse rahan takia esittää käyttävänsä jotain ostostv:n jumppakonetta tms😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat tylsiä Harlineittenkin julkaisut,niin kyllä näiden tubettajienkin maailma on typerää.Hekin jakavat melkein joka soppakulhonsa sisällön,jokaisen tekemisensä ym.Mä ite en ymmärrä heidän maailmaansa,turhia julkkiksia🤭,mutta olkoon.
Näyttää rouva Harlinillekin kelpaavan ilmaiset kuntolaitteet, syöttötuolit, lasten vaatteet kelpaavan, kuin tubettajille😁
No tottakai kelpaa, kelpais mullekin. Seuraajia on mulla alle sata, joten ei ole kukaan vielä ottanut yhteyttä, ja pyytänyt influensseriksi 🤣😇
No mua ei ainakaan edes kiinnosta koko vauva. Ihanaa että heillä on lapsi juu, mutta todella tylsää somesisältöä, ja kaiken lisäksi väärin lasta kohtaan.
Onko tuolla Johannalla ketään omia ystäviä tuolla Miamissa? Ei ainakaan somessa näy kuin ne kaksi suomessa asuvaa kummia (jotka oli kaasoina b-vaihtoehto ekojen karsiuduttua😬). Niistä repostaa storyja ja jotain muistoja. Mutta muut ihmiset Rennin lisäksi on jotain ukkelin tuttuja. Luulisi olon olevan välillä aika yksinäinen. Henkisesti siis, fyysisesti tuo pappa näyttää koko ajan hengittävän niskaan. Tyypillinen n-oire...
Saivatko nuo vauvalahjoja suomalaisilta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai kelpaa, kelpais mullekin. Seuraajia on mulla alle sata, joten ei ole kukaan vielä ottanut yhteyttä, ja pyytänyt influensseriksi 🤣😇
Älä naurata😂
Propsit Johannalle että käyttää hyvin kevyttä silmämeikkiä, eikä laita ripsiä jne. Sopii hänelle tosi hyvin.
Renska vois ottaa jonkun kosteuttavan kasvonaamion käyttöön, ja aurinkosuojan
Rennyllä saa olla naispuolisia ystäviä vaikka kuinka, mutta voitteko kuvitella että Johanna saisi hengailla miespuolisen ystävän kanssa? Tai edes tyttökavereiden kanssa? Nuo 2 blondia Renny on ilmeisesti kelpuuttanut, mutta he asuvatkin kaukana. :( aika selkeet valtasuhteet tuossa perheessä.
Onko kokemusta Renskan munan koosta? 😚