The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kiljuuko Johanna, kun kameroita ei ole paikalla? Luulisi Rennyllä ottavan hermoon järjetön kiljuminen aikuiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Taidat katsella omaa kuvaasi, onko silmäsi edes auki kun kirjoittelet typeryyksiä päivästä toiseen, etkä saa kannatusta.
😢😭
Vierailija kirjoitti:
Osu ja uppos🤮[/quote
No ei vaa🤣🤣🤣🤣😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kiljuuko Johanna, kun kameroita ei ole paikalla? Luulisi Rennyllä ottavan hermoon järjetön kiljuminen aikuiselta naiselta.
Ei kilju, kun kamerat ei kuvaa, niin hymy hyytyy. Ja sitten taas otetaan vähän IG kuvaa ja sitten kiljutaan, kuinka elämä on ihanaa ja Renny on maailman paras ihminen, ja Hollywood moguli
"Parhaimmat äänet maailmassa: teidän sydänäänet(Johannan ja Cocon)"
Näin runoili Renny instassa.
Vierailija kirjoitti:
"Parhaimmat äänet maailmassa: teidän sydänäänet(Johannan ja Cocon)"
Näin runoili Renny instassa.
Hyvä kuulo Renillä!
Renny elää kuplassa,jossa tärkeimmät ovat Johanna,Coco ja Myy.He ovat toisensa valinneet ja ovat onnellisia.Onhan sitä vähän vaikea ymmärtää,ikäero ym.mutta se on heidän elämä.Kyllä itsekin välillä ihmettelee pareja,jotka ovat aivan kuin eriparia siis ikänsä ja kaiken muunkin puolesta.mutta jokainen taaplaa tyylillään.Täytyy varmaan opetella ymmärtämään😉
Huh mitkä filtterit Johannalla on käytössä, vaikka on nuori ja nätti. Ja miksi taivaan edes pitäisi olla turkoosi ja ihon oranssi?
Toivottavasti Coco saa kasvaa ja kehittyä pmn tahtiinsa. Pelottaa että Rennylle ei riitä mikään vaan yrittää tehdä hänestä jonkun maailman erityisimmän ihmelapsen...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Coco saa kasvaa ja kehittyä pmn tahtiinsa. Pelottaa että Rennylle ei riitä mikään vaan yrittää tehdä hänestä jonkun maailman erityisimmän ihmelapsen...
Rennyhän on päättänyt, että Cocon pitää olla kiinnostunut veneilystä, merestä ja kalastamisesta.🙄
Itse kauhistelen tuota auringossa olemista, kun joka päivä taitaa aurinko paahtaa. En tiedä mikä on melanooma tilanne noissa maisemissa, itse parantelin melanoomaa viime kesänä, ja aikamoinen arpi leikkauksesta jäi, ja oli onneksi vielä esiaste.
Häiritsee, kun huulitäytteet laittanut hymyilee ei-hammashymyä niin suun keskelle jää pieni reikä.
Pitikö tämän rouvan tähdittää jotain isoa jenkkileffaa??
Vierailija kirjoitti:
Itse kauhistelen tuota auringossa olemista, kun joka päivä taitaa aurinko paahtaa. En tiedä mikä on melanooma tilanne noissa maisemissa, itse parantelin melanoomaa viime kesänä, ja aikamoinen arpi leikkauksesta jäi, ja oli onneksi vielä esiaste.
Etkö tiedä, että on maita, joissa aurinko paistaa lähes aina, ja ihan normaalisti siellä eletään? On helppo viettää ulkoilmaelämää, koska ei tarvitse palella ja tuntuisi tyhmälle oleskella vain sisätiloissa. Vain pohjoisen perukoilla aurinkoisessa ilmanalassa olemista pidetään ihmiselle vaarallisena, muualla se on normaalia.
On varmasti mukavaa olla tuollaisen vanhan rokkistaran nuori mielitietty 🥰
Joo,tiedän että eletään auringossa,mutta tuli mieleen ainakin tuon lapsen kohdalla,en ole ainakaan nähnyt kuvissa aurinkovoiteita.Melanooma on viheliäinen sairaus ja lapsenkin iho on kuvissa alttiina auringolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että on maita, joissa aurinko paistaa lähes aina, ja ihan normaalisti siellä eletään? On helppo viettää ulkoilmaelämää, koska ei tarvitse palella ja tuntuisi tyhmälle oleskella vain sisätiloissa. Vain pohjoisen perukoilla aurinkoisessa ilmanalassa olemista pidetään ihmiselle vaarallisena, muualla se on normaalia.
Afrikassa tumma iho antaa suojaa, Aasiassa pikkuvauvat pidetään varjossa. Australiassa lapset "aurinkohatutetaan" jo alaluokilla.
Harlinit saavat toki pitää lastaan pää paljaana auringossa jos haluavat. Se on heidän ongelmansa.
Heidän ongelmansa se on, jos lapsi polttaa ihonsa ja saa kenties melanooman myöhemmin. Yritin heittää jotain aihetta keskusteluun, mut taas en ehkä onnistunut. Mut ihan sama, ehkä joku keksii parempia aiheita.
Pää kii märisijä.