The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Siis kyl munkin mielestä Johannan hymy piristää ja mä oon nainen itsekin.
The Refuge elokuvaa mainostetaan Johanna Harlinin kasvoilla.
Siinä voi olla muuten tie tähtiin auki, kun huippuohjaaja on miehenä!
Vierailija kirjoitti:
Siis kyl munkin mielestä Johannan hymy piristää ja mä oon nainen itsekin.
Nii munkin mielestä! Ne pulleet, täytetyt huulet kruunaa kaiken!
Mä oon nainen myös.
Vierailija kirjoitti:
Niih! Kaikki huippu ohjaajat tulee tappelee meidän Jobasta!
Vierailija kirjoitti:
Oliskin silloin eka kunnon suomalainen leffastara, Hollywoodin jatkumo jatkuis Johannassa, se jatkumo minkä Renny aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla muuten tie tähtiin auki, kun huippuohjaaja on miehenä!Niih! Kaikki huippu ohjaajat tulee tappelee meidän Jobasta!
Ei olisi paha skenaario!
Not bad, not bad👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla muuten tie tähtiin auki, kun huippuohjaaja on miehenä!Oliskin silloin eka kunnon suomalainen leffastara, Hollywoodin jatkumo jatkuis Johannassa, se jatkumo minkä Renny aloitti.
Niih! Ja rooli jaettu ohjaajan sängyssä!
Siis niin ihanaa!
Voit sä pliis peukuttaa tätä viestii yläpeukuilla?
Funtsin tuossa että on Renny Harlinilla ollut mieletön määrä tähtiä ohjattavana:
Sylvester Stallone
Aaron Eckhart
Bruce Willis
Jackie Chan
Samuel L. Jackson
Burt Reynolds
Pierce Brosnan
jne... ja meno eikun jatkuu!
Oli aikakin tehdä jonkinlainen sarja Rennystä, tämä pariskunta kun tuo meille sellaista Hollywood meininkiä, suomalaisella asenteella.
Johannan otsa voisi toimia helikopterin laskeutumis alustana. On kyllä niin jäätävä otsa ettei mitään rajaa.
Hiusraja karkaa kirjoitti:
Johannan otsa voisi toimia helikopterin laskeutumis alustana. On kyllä niin jäätävä otsa ettei mitään rajaa.
Tossa otsa-jutussa sä oot täysin yksin, Johanna on kaunis ja taidat olla hieman kade hänen saamasta huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Funtsin tuossa että on Renny Harlinilla ollut mieletön määrä tähtiä ohjattavana:
Sylvester Stallone
Aaron Eckhart
Bruce Willis
Jackie Chan
Samuel L. Jackson
Burt Reynolds
Pierce Brosnan
Oli aikakin tehdä jonkinlainen sarja Rennystä, tämä pariskunta kun tuo meille sellaista Hollywood meininkiä, suomalaisella asenteella.
Hei kaveri, sä unohdit GEENA DAVISIN!!!!
En ole jaksanut katsoa enää hetkeen. Vieläkö siellä kiljutaan kultaaaa, ihanaaaaa?
Vierailija kirjoitti:
Hiusraja karkaa kirjoitti:
Tossa otsa-jutussa sä oot täysin yksin, Johanna on kaunis ja taidat olla hieman kade hänen saamasta huomiosta.
Kuka olisi kade kumitisseistä, kumihuulista ja Alaskan kokoisesta otsasta?
Iiiiiiiiiihhhhh....
Siis mä haluun lammaspaistia. Voisit sä Anna-Karolina lähettää meille lammasta? Mä maksan.
T.Renny
Vierailija kirjoitti:
Jep, Hollywoodissa ei pärjää ilman suosituksia ja Rennyltähän niitä saa ja mukava seurata, viihdeuutisista että tuleeko Rouva Harlinista isokin tähti - miehensähän sitä jo on, ohjaajapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Sylvester Stallone
Aaron Eckhart
Bruce Willis
Jackie Chan
Samuel L. Jackson
Burt Reynolds
Pierce Brosnan
Paitsi ettei tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylvester Stallone
Aaron Eckhart
Bruce Willis
Jackie Chan
Samuel L. Jackson
Burt Reynolds
Pierce Brosnan
Paitsi ettei tuo.
Jos on kovemman luokan Hollywood elokuvia tehnyt, niin tuohan hän meille hollywood-meininkiä.
Ei Samuli Edelman sitä tuo.
Renny porskuttaa ja karavaani kulkee!
Voisitko multipersoona peukuttaja tehdä nyt oman ketjun, jossa toistat näitä asioita muiden persooniesi kanssa? Täällä voisi sitten muut jatkaa keskustelua. Kuinka monta alapeukkua osaat laittaa nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylvester Stallone
Aaron Eckhart
Bruce Willis
Jackie Chan
Samuel L. Jackson
Burt Reynolds
Pierce Brosnan
Paitsi ettei tuo.
Jos on kovemman luokan Hollywood elokuvia tehnyt, niin tuohan hän meille hollywood-meininkiä.
Ei Samuli Edelman sitä tuo.
Renny porskuttaa ja karavaani kulkee!
Jos vähän vielä suitsutat niin pääsetköhän rennyn karavaanin mukaan?
Lopeta jo itsesi kanssa keskustelu. Vain sinä näitä ylistys juttuja tänne laitat.
Miksi ihmeessä roikut täällä pahoittamassa mielesi? Aloita hyvä ihminen uusi ketju jossa toistat samaa asiaa. Huomattu on.