The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kerran aikasemminkin oli kirjava hattu ja hellepuku,mutta ei ole todellakaan Coco hattua pitänyt,mutta jos viimeinkin nyt tulisi tavaksi.Ja ne aurinkolasitkin olisi hyvät.
Ja taas lapsi hoitajalla, kun käppänä ja kiljukaula juhlimassa. Oli kyllä niin nolo se noiden "tanssi".
Miten niin noloa,kyllähän monet irrottelee vieläkin hurjemmin.Kaksi onnellista ihmistä taidetapahtumassa,ihan ok.Sä taidat olla se joka mollaa joka pienenkin asian,oletko muillakin sivustoilla,voitas vaihtaa mielipiteitä,otappa taas kantaa.
Eräs kirjoitti:
Miten niin noloa,kyllähän monet irrottelee vieläkin hurjemmin.Kaksi onnellista ihmistä taidetapahtumassa,ihan ok.Sä taidat olla se joka mollaa joka pienenkin asian,oletko muillakin sivustoilla,voitas vaihtaa mielipiteitä,otappa taas kantaa.
Renska näytti nyrpeetä naamaa, muijalla sama hullun virne naamallaan kuten aina.
Äläkä sä hörhö mollaa toisten mielipiteitä, ei tässä ketjussa tarvitse olla jos noin paljon mieli pahoittuu.😂
Rennyllä on varmaa iso kikuli.
T. Anna-Karolina 34.
Mä oon niin tosikko ihminen, että en osaisi puhua perinteestä jos teen jotain ekaa kertaa.
Toista on iloisilla Harlineilla, joilla on jo Liisan päivän perinne (vietetty 1 kerran) ja joulukalenteriperinne (lapsi 4kk). Tai kuka ties se kalenteri on ollut jo parilla ihan kahdestaan? Aika isoista laatikoista koostui kalenteri, joten aika luksusta varmaan on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tosikko ihminen, että en osaisi puhua perinteestä jos teen jotain ekaa kertaa.
Toista on iloisilla Harlineilla, joilla on jo Liisan päivän perinne (vietetty 1 kerran) ja joulukalenteriperinne (lapsi 4kk). Tai kuka ties se kalenteri on ollut jo parilla ihan kahdestaan? Aika isoista laatikoista koostui kalenteri, joten aika luksusta varmaan on luvassa.
Siis IHANA se lipasto!!! Tahtoo samanlaisen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kalenteri olisi ollut jo parilla kahdestaan, niin eipä ole hirveän pitkä perinne silti!
Voi lapsi parkaa...kuinka monta kertaa R&J ovat olleet ulkona juhlimassa? Ja ei niitä simpukoita kannata mässyttää montaa kertaa kuukaudessa jollei halua kerätä itseensä kaiken maailman myrkkyjä.
No,onneksi ystäviltä olivat saaneet suomalaisia herkkuja mm.puikulaleipää,jos ne vähän tasoittaisi noita mainittuja myrkkyjä,jos niitä nyt onkaan ja kai niitä simpukoitakin pitäisi syödä ämpäri tolkulla et myrkyt vaikuttaisi.Mut oishan se ihme jos Harlineitten ruokavaliostakaan löytyisi hyvää sanottavaa näille mollaajille,mut kyllä niillä tosi ihania ruokakattauksia on ollut.
Fani kirjoitti:
No,onneksi ystäviltä olivat saaneet suomalaisia herkkuja mm.puikulaleipää,jos ne vähän tasoittaisi noita mainittuja myrkkyjä,jos niitä nyt onkaan ja kai niitä simpukoitakin pitäisi syödä ämpäri tolkulla et myrkyt vaikuttaisi.Mut oishan se ihme jos Harlineitten ruokavaliostakaan löytyisi hyvää sanottavaa näille mollaajille,mut kyllä niillä tosi ihania ruokakattauksia on ollut.
Voi miten ihanaa! Onko se kauneussalongin pitäjä Rennyn ystävä vai Johannan? Saikohan Renny Lonkeroo ja Jalluu myös?
Ei simpukoiden syönti lisää libidoa jos Renny niin kuvittelee hiihhhhiiheeeeeee ja ravintoloissa nyt aina on kauniit annokset heeehhiiiii
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h****tiä. Johanna julkaissut kuvan instassa, jossa koko perhe rannalla kirkkaassa auringonpaisteessa. Sekä Renny että Johanna arskat päässä, mutta vauva ilman mitään auringon suojaa. Ei laseja, ei hattua, ei pitkähihaisia. Apua.
Kuulostaa minun lapsuudeltani 80-luvun lopulla... Paitsi, ettei vanhemmillani ollut aurinkolaseja myöskään.
Tässä on nyt mun viiden pennin teoria tuosta jatkuvasta date-nighteilla ja juhlimassa käynnistä. Tunnen erään henkilön, jolla on sanotaanko samanlainen vaativa persoonallisuus kuin Rennyllä. Perustan teoriani tähän.
Tällaiselle ihmiselle on todella tärkeää, että mikään ei muutu kun vauva tulee. On tärkeää toistella ja todistella, että meidän parisuhde on edelleen sama ja edelleen käydään joka välissä treffeillä. Tällaisen ihmisen on ylipäätään vaikea rauhoittua kodin piiriin, koska silloin joutuisi kohtaamaan ne vaikeat kysymykset siitä, että kuka minä olen ilman tätä hulabaloota ympärilläni? Tällaisella ihmisellä pitää aina olla kalenterissa joku juhla tai matka tiedossa, jotta on jokin mitä kohti mennä ja mitä odottaa. Tavallinen arki on myrkkyä, koska siinä ei kuplat kupli ja ei ole ihmisiä ympärillä ihastelemassa kuinka vaikutusvaltainen olet.
Perus-ihmiselle on ok, että elämä rauhoittuu hetkeksi kun vauva tulee. Vauvan hoito on todella vaativaa ja sitoo imettävän äidin kaikki resurssit. Silloin ei moni kaipaa harvinaisina vapaahetkinä muuta kuin lepoa ja latautumista. En tietenkään tunne Johannaa ja mitä hän kaipaa, mutta tunnen valtavasti nuoria äitejä ja poikkeuksetta me kaivataan niinä lyhyinä vapaina hetkinä ihan vain omaa rauhaa ja unta. Kun pieni ihminen on sinussa kiinni 24/7, saattaa olla jopa todella vaikea jaksaa siihen päälle antaa läheisyyttä vielä puolisollekin. Tämä on ihan normaalia ja suurin osa puolisoista ymmärtää tämän ja tietää sen olevan väliaikaista.
Mutta sitten on Renny. Renny on jo useammassa kommentissa ja haastattelussa hehkuttanut, että Johanna jaksaa häntä huomioida entiseen tapaan vaikka vauva on tullut. Miksi sä ääliö ukko edes laitat sellaisen vaatimuksen tuoreen äidin niskaan? Tottakai Johanna huomioi häntä, kun tietää että miesvauvan naama menee mutrulle ja elämä muuttuu hankalaksi jos hän ei sitä tee.
Jos Renny aidosti haluaisi vain Johannan parasta, voisi hän järjestää niiden iän ikuisten osteri-illallisten sijaan Johannalle vaikka hotelliyön yksinään, jossa Johanna saa nukkua ja latautua. Tilatkoon vaikka ne terälehdet sinne sängylle jos se siitä on kiinni. Ottaisi vastuun vauvasta siksi aikaa ja vuorostaan huolehtisi, että Johanna saa mitä tarvitsee.
Johanna vaikuttaa todella onnelliselta äitinä ja aivan rakastuneelta vauvaan ja elämään äitinä. Voisi kuvitella, että tässä elämänvaiheessa haluaisi keskittyä nauttimaan juuri noista kiitävän lyhyistä vaiheista vauvan kanssa ja laittaa resurssit siihen, että latautuu tuota elämää varten vapaina hetkinä.
Harmi että itsekäs ja lapsellinen puoliso ei tule tätä koskaan käsittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä h****tiä. Johanna julkaissut kuvan instassa, jossa koko perhe rannalla kirkkaassa auringonpaisteessa. Sekä Renny että Johanna arskat päässä, mutta vauva ilman mitään auringon suojaa. Ei laseja, ei hattua, ei pitkähihaisia. Apua.
Kuulostaa minun lapsuudeltani 80-luvun lopulla... Paitsi, ettei vanhemmillani ollut aurinkolaseja myöskään.
Silloin ei ollut otsonikadosta tietoakaan😂
Fani kirjoitti:
Mikäs mummo siellä oli kylässä?
Joku Renskan ex-pano?
Milloin Johannan miespuolisia kavereita saapuu kyläilemään,?
Johannan hymy todellakin piristää.
Ja kiitos Renny hyvästä ohjelmasta.
Eräs kirjoitti:
Tiedät sä, että täällä ainoastaan yksi ihminen kirjoittaa noita häväistys juttuja, jotka eivät pidä paikkaansa.
Kun katsot sivuja taaksepäin, niin samat termit ja jutut ovat käytössä.
Hän myös keksii vastauksia itselleen🤔🤔
Renny osaa purjehtia hyvin, pikaveneilyn lisäksi.
Kova sälli!
Kyllähän muuten Tarja Smura sanoi että Renny on varsin "kookas" kun sitä joku kyseli.
Vierailija kirjoitti:
Livillä tuli Rikkaiden & kuuluisien ökylomat jakso jossa oli pariskunnan hääsuunnittelija etsimässä paikkoja häille.
Hei, mä näin saman, siinä oli Harlineittenkin käyttämä hääsuunnittelija.
Hyvin linkittyi Liv kanava ja The Harlins.
Huomasin saman :D Ekaa kertaa koko Miamissa olon aikana. Mutta hyvä homma, hattu on syytä olla pienellä 👍🏻