Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
8621/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnytyksessäkin Rennyn pitää korostaa, että elämän eka päivä kun eivät ota vastaan työpuheluita 🤦🏻 Tällä ihmisellä on vakava ongelma elämänhallinnassa

Vierailija
8622/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny liikuttuu omasta toiminnastaan supistusten aikana. Kun hänen tehtävä oli olla vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny ei liikutu kun saa ekan kerran lapsen syliinsä, mutta liikuttuu omille puheilleen siitä, kuinka hänen elämä alkoi nyt kun vauva tuli.

Ja ekana osastolla aukeaa shampanja.

Vierailija
8624/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on niin päivänselvä narsku😂

Vierailija
8625/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkelin jutut on kuvottavia, ihan ulalla raskaus ym. asioista, mut esiintyy jonakin

kokemusasiantuntijana. Varmasti neuvonut Johannaa tälläkin elämän alalla.

Vierailija
8626/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täsypäinen ei jaksa katsoa enää tätä kakkoskautta tosissaan. Tässä sarjassa ei ole mitään AITOA, kuin Rennyn itsensä ohjaama romanttinen draama, joissa niissäkin on tosin yleensä jotain negatiivista tasoittamassa kaikkea imelää. Tästä puuttuu elämän normaalit värit. Amerikkalaista hypeä ja kulutusjuhlaa, jossa pepsodent-hymyn taakse piiloutuu salaisuuksia, ahdistusta ja surua.

Vierailija
8627/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen alulle pano olisi ollut mielenkiintoisempaa kuvata, koska synnytysvideoita on netti pullollaan.

Vierailija
8628/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muuttuu vain ällöttävämmäki jakso jaksolta. En edes tiedä miksi mä tällaista paskaa viitsin katsoa, vaikka tunnen kuinka mun aivot sulaa päähän.

Vierailija
8629/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää muuttuu vain ällöttävämmäki jakso jaksolta. En edes tiedä miksi mä tällaista paskaa viitsin katsoa, vaikka tunnen kuinka mun aivot sulaa päähän.

Yhtä kultarakasihanaamemememeillämeillä...

Johanna esiintyy kuin olisi kymmeniä vuosia ollu leffatuotannossa hommissa ja tuossa elämässä kaikenkaikkiaan.

Kaikki on kallista ja IHANAA kun me tehdään loppuelämän koti. Saa nähdä 🤔

Vierailija
8630/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Johannalla oikeasti sokerideittailutaustaa?

Vierailija
8631/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny ei liikutu kun saa ekan kerran lapsen syliinsä, mutta liikuttuu omille puheilleen siitä, kuinka hänen elämä alkoi nyt kun vauva tuli.

Ja ekana osastolla aukeaa shampanja.

Samoin häissään. Ei paljon poikansa puhe liikutellut. 

Vierailija
8632/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my noita Rennyn höpinöitä kun sanoo jotain että mitkään aikuiset ei oo tehny tätä vaan me ollaan itse tehty tämä ja järkätty itsemme tänne. :D Siihenkin Johanna vaan kihertää että ihan parasta :D

Vierailija
8633/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen syy synnytyksen käynnistämiselle on "olemme valmiita, vauva tuntuu olevan valmis ja koti on valmis", jotenkin näin sanoi. Huh.

Vierailija
8634/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh my noita Rennyn höpinöitä kun sanoo jotain että mitkään aikuiset ei oo tehny tätä vaan me ollaan itse tehty tämä ja järkätty itsemme tänne. :D Siihenkin Johanna vaan kihertää että ihan parasta :D

Eukolla on välillä hullun virne😏

Vierailija
8635/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että en enää edes kommentoi, mutta voi pee nämä uudet jaksot. Mun aivot oikeadti sulaa tästä lässyn lään määrästä ja kettu mitä kulutusjuhlaa. Miten jos hankkisi edes jotain käytettynä?

Ja näin raskaana olevana ketuttaa Rennyn täysin tietämätön päätelmä Johannan raskauden sujumisesta: Sä oot ollut niin loistavassa fyysisessä kunnossa, että kaikki on mennyt sen takia niin helposti ja oot pystynyt tekemään kaikkea mitä normaalistikin.

Hyvä kunto auttaa kyllä raskaudessa ja palautumisessa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten raskaus sujuu. Sitä ei voi kukaan valita. Pahoinvointia, hypermeesiä, liitoskipuja, raudan laskua jne. Lista on loputon. Ärsyttää eniten, että kaikesta tietämätön vanha ukko latelee tällaisia typeryyksiä.

Mutta joo, pahinta on näiden ällöttävä lässyn lää.

Tai esim. raskausmyrkytys, jolta ei ole turvassa huippu-urheilijatkaan

Vierailija
8636/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä jaksot oli jossakin mielessä pahimmat. Renny on vähintäänkin n-persoonallisuuden piirteistä kärsivä.😬 ihan sokea noille tarinoille joita syytää ulos. Minä minä ja olen maailman napa, myös lisääntymistieteen ja naisten tautien ammattilainen.

Vierailija
8637/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeen syy synnytyksen käynnistämiselle on "olemme valmiita, vauva tuntuu olevan valmis ja koti on valmis", jotenkin näin sanoi. Huh.

Jep. Ei onnistuisi Suomessa. Ehkä on erilaista synnyttää maksullisessa amerikkalaisessa luksussairaalassa. Siellä varmaan saa rahalla mitä pyytää. Epäilen, että Johannalla oli ponnistusvaiheessakin jokin puudutus, koska ainakaan tuon kuvamateriaalin mukaan ei näyttänyt sattuvan. Siinä ukko vieressä ihailee, että sä näytit niin suloiselta vaikka elokuvissa synnyttäjät on aina punaisia, hikisiä ja huutavia. Siis yäk, kuka edes kiinnittää synnytyksessä huomiota tällaiseen? 🤢 Voin kertoa, että 46min ponnistusvaihe ilman puudutuksia näytti aika eriltä kuin suloisen Johannan 2minuuttia.

Vierailija
8638/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei onnistuisi Suomessa. Ehkä on erilaista synnyttää maksullisessa amerikkalaisessa luksussairaalassa. Siellä varmaan saa rahalla mitä pyytää. Epäilen, että Johannalla oli ponnistusvaiheessakin jokin puudutus, koska ainakaan tuon kuvamateriaalin mukaan ei näyttänyt sattuvan. Siinä ukko vieressä ihailee, että sä näytit niin suloiselta vaikka elokuvissa synnyttäjät on aina punaisia, hikisiä ja huutavia. Siis yäk, kuka edes kiinnittää synnytyksessä huomiota tällaiseen? 🤢 Voin kertoa, että 46min ponnistusvaihe ilman puudutuksia näytti aika eriltä kuin suloisen Johannan 2minuuttia.

Tiedä niin luksuksesta. Teollisuusmaista Usassa on suurin vastasyntyneiden kuolleisuus, samoin synnyttäjien. Rikas maa kuitenki kyseessä.

Vierailija
8639/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ukko vieressä ihailee, että sä näytit niin suloiselta vaikka elokuvissa synnyttäjät on aina punaisia, hikisiä ja huutavia. Siis yäk, kuka edes kiinnittää synnytyksessä huomiota tällaiseen?

Tämä🥵

Oksettava ukkeli, tuntuu että näkee vaimon ja kaikki tämän tekemiset ja sanomiset oman egonsa kautta. Johanna on lähinnä seksiobjekti ja kokopäiväinen tsemppari. Renni kaikessa pönkittää omaa minäänsä.

Vierailija
8640/26888 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä niin luksuksesta. Teollisuusmaista Usassa on suurin vastasyntyneiden kuolleisuus, samoin synnyttäjien. Rikas maa kuitenki kyseessä.

Korkea kuolleisuus johtuu suurista eroista elintasossa. Harvalla on varaa Harlinien valitsemaan yksityissairaalaan. Ja julkinen on mikä on.

Ketju on lukittu.