Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
8541/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelät insta lässytykset loppuneet.

Miksi näin, ne oli niin hauskoja lukee!

Jokainen mies saisi ottaa mallia Rennyn

romanttisuudesta!!!

Vierailija
8542/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuutta se vaan on jos Renny ja opettajatar Johanna rakkaudessaan viestittelee toisilleen.

Onnea muuten Cocosta💗💗💗💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

romanttisuudesta!!!

Katso välillä jotain fiktiivistä. Vaikka joku ihan semisarja kuten Sopranos , Peaky Blinders tai joku muu.

Tuntuu että olet nyt vähän liikaa Harlinien mukana.

Vierailija
8544/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romanttisuudesta!!!

Katso välillä jotain fiktiivistä. Vaikka joku ihan semisarja kuten Sopranos , Peaky Blinders tai joku muu.

Jep, samaa suosittelen, heh, lisäksi tämä haukkuja tietää kaikki Instagram jutut, eli lukee nekin, surullista kateutta.

..... niin ja kohta hän taas kirjoittaa miten Renny on punainen ja elokuva ei ole taidetta😂

Vierailija
8545/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romanttisuudesta!!!

Jep, samaa suosittelen, heh, lisäksi tämä haukkuja tietää kaikki Instagram jutut, eli lukee nekin, surullista kateutta.

..... niin ja kohta hän taas kirjoittaa miten Renny on punainen ja elokuva ei ole taidetta😂

Kuinka voit olla noin lapsellinen? Onko sua kiusattu koulussa, ja nyt vanhana purat pahaa oloasi anonyyminä haukkujana?😂 jatka vaan, viestejäsi on hauska lukea😂

Vierailija
8546/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä assari Anna on? Antoiko Renny fudut?

Kyllä oli kaunis nainen! Toivottavasti ei yrittänyt iskeä Rennyä aaarggghhh!!!!

Vierailija
8547/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

romanttisuudesta!!!

....._.......(Y)----

Vierailija
8548/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8549/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta se vaan on jos Renny ja opettajatar Johanna rakkaudessaan viestittelee toisilleen.

Onnea muuten Cocosta💗💗💗💗

Opettajatar😄 Herää, Joba on tuottaja/näyttelijä! Tsiisus kraist!

Vierailija
8550/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viren voittaa kultaa

Vierailija
8551/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on paras suomalainen elokuvaohjaaja. Muistan ne ajat kun Renny Goes to Hollywood ja kun Rennyn ohjaamia elokuvia alkoi tulla. Hänen yksityiselämäänsä en ole seurannut, vaan ainoastaan elokuvia. Ovathan lehtien lööpit osuneet silmiin aikojen kuluessa, mutta jutut olen jättänyt omaan arvoonsa.

Vierailija
8552/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny on paras suomalainen elokuvaohjaaja. Muistan ne ajat kun Renny Goes to Hollywood ja kun Rennyn ohjaamia elokuvia alkoi tulla. Hänen yksityiselämäänsä en ole seurannut, vaan ainoastaan elokuvia. Ovathan lehtien lööpit osuneet silmiin aikojen kuluessa, mutta jutut olen jättänyt omaan arvoonsa.

Ai sä tykkäät ku aivot ammutaan seinälle, talot ja autot räjähtää? Miehet hakkaavat toisiaan apinan raivolla? Näissä väkivalta elokuvissa mäiskitään nyrkillä naamaan, mutta kaikilla pysyy hohtava hammasrivi suussa silti. Itse tykkään Hitchcockin ja Woody Allenin elokuvista.

Vierailija
8553/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on seurustellut vanhempien miesten kanssa sokeriaikanaan

Vierailija
8554/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvästi. kirjoitti:

Ai sä tykkäät ku aivot ammutaan seinälle, talot ja autot räjähtää? Miehet hakkaavat toisiaan apinan raivolla? Näissä väkivalta elokuvissa mäiskitään nyrkillä naamaan, mutta kaikilla pysyy hohtava hammasrivi suussa silti. Itse tykkään Hitchcockin ja Woody Allenin elokuvista.

Hitchcock ja Allen onkin arvostettuja oikeita auteur-ohjaajia. En voisi kuvitella näiden kahden korostavan elokuvantekoprosessissaan sitä, kuinka kaikki täällä kuvauspaikalla tottelee vain mua!

Vierailija
8555/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on omanlaisensa elokuvamaku, ja omaa makuani pidän monipuolisena. Pidän monenlaisista elokuvista, oikeastaan kaikista elokuvagenreihin kuuluvista elokuvista paitsi selkeästi kauhuelokuvista. Ne koen pitkästyttävinä. Samoin superhero ja animaatioelokuvien katselu on jäänyt vähemmälle. Olen katsonut Hitchcockin elokuvia, ja ihan viime viikkoina uudestaan Marnie, Vertigo, Rear Window ja The Birds. Woody Allenin elokuvia olen katsonut, tosin en viime aikoina. Tykkään erittäin paljon thrillereistä ja action elokuvista, sekä mystery, drama ja sci-fi. Nämä ovat ehkä ne genret mitkä eniten kiinnostavat.

Vierailija
8556/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onks se myyny itteensä jo aiemminkin? No ilmankos pystyy olemaan.noin vanhan miehen jans jos on tehny sitä ikänsä.

Itteä kuvottaa ajatellakkin tuollasen kosketusta, yöksistä.

Vierailija
8557/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitchcock ja Allen onkin arvostettuja oikeita auteur-ohjaajia. En voisi kuvitella näiden kahden korostavan elokuvantekoprosessissaan sitä, kuinka kaikki täällä kuvauspaikalla tottelee vain mua!

Et voi kuvitella. Minä voin. Et ole lukenut Hitchcokin tyylistä, että varsinkin naistähtien ohjaaminen on ylettynyt jopa heidän yksityiselämän puolelle.

Vierailija
8558/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se viimeisin mikään sokeripappa ollut, mutta eipä yllätä yhtään jos tuo sokerideittailu on totta. 🤔

Vierailija
8559/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kuvitella. Minä voin. Et ole lukenut Hitchcokin tyylistä, että varsinkin naistähtien ohjaaminen on ylettynyt jopa heidän yksityiselämän puolelle.

Siihen maailman aikaa leffaroolit jaettiin sängyn kautta sekä miehille, että naisille.

Tiedä, vaikka nykyäänkin vielä. Suhteilla kuitenkin, harva saa roolin pelkästään castingin perusteella.

Vierailija
8560/26888 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän sokrupapparaiset erota kumitissejä luomuista, kunhan römpsä on posliini ja synnyttämätön heeeheehiiihhiii

Ketju on lukittu.