The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Siihen maailman aikaa leffaroolit jaettiin sängyn kautta sekä miehille, että naisille.
Tiedä, vaikka nykyäänkin vielä. Suhteilla kuitenkin, harva saa roolin pelkästään castingin perusteella.
Se lienee kaikille selvää, ettei Johannakaan roolia The Refugessa näyttelijänkokemuksen perusteella saanut.
Miksi Ralph Fiennes ei suostunut millään Kurkunleikkaajien saareen vaikka Renny yritti kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja hyvästi. kirjoitti:
Ai sä tykkäät ku aivot ammutaan seinälle, talot ja autot räjähtää? Miehet hakkaavat toisiaan apinan raivolla? Näissä väkivalta elokuvissa mäiskitään nyrkillä naamaan, mutta kaikilla pysyy hohtava hammasrivi suussa silti. Itse tykkään Hitchcockin ja Woody Allenin elokuvista.
Hitchcock ja Allen onkin arvostettuja oikeita auteur-ohjaajia. En voisi kuvitella näiden kahden korostavan elokuvantekoprosessissaan sitä, kuinka kaikki täällä kuvauspaikalla tottelee vain mua!
Et voi kuvitella. Minä voin. Et ole lukenut Hitchcokin tyylistä, että varsinkin naistähtien ohjaaminen on ylettynyt jopa heidän yksityiselämän puolelle.
Siihen maailman aikaa leffaroolit jaettiin sängyn kautta sekä miehille, että naisille.
Tiedä, vaikka nykyäänkin vielä. Suhteilla kuitenkin, harva saa roolin pelkästään castingin perusteella.
En ihan usko tähänkään, mutta Hitchcockilla oli tapana ahdistella naisnäyttelijöitä eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän alkaa kyllästyttää sarjan pinnallisuus.
Eikö Renny käy taidenäyttelyissä tai muissa kulttuuritapahtumissa? Toki Cannesissa kävi, mutta sielläkin töiden takia edustamassa.
Naivisti luulin, että elämässään olisi enemmän kulttuuria ja sisältöä. Kirjoja, museoita ja syvällisiä keskusteluja. Tosi asiassa kaikki puheet liikkuvat rahan, ulkonäön/liikunnan ja oman erinomaisuuden äärellä. Aika blaah.
Ääh, älä viitsi noista sun viesteistä tulee jotenkin valtavan surullinen ja turhautunut olo, vaikka kateuttahan se on.
Sarjassahan on paljon saaristolais romantiikkaa jne.
Tarkoitus on myös näyttää Hollywood glamouria, eli molemmat puolet.
Äläkä tuu taas meille kertomaan kuinka Renny ällöttää ja sen kaikki rahat meni jo viisikymmentä vuotta sitten 😂😂😂
En nyt ihan näe, miten taidenäyttelyn puutteen korvaisi joku Tammion saaristolaisromantiikka. Täysin eri asiasta kyse. Itseäni turhauttaa pakonomainen puolustelusi, vaikka et edes ymmärrä omaa tekstiäsi.
Oma mies työskentele teatterin parissa ja meillä on kultturelli ystäväpiiri. Kaikki elokuvan ja tv:n kanssa tekemisissä olevat tutut käyvät näyttelyissä, teatterissa, puhuvat kirjoista, mutta ei Renny. Pidän sitä kummallisena ja merkillisenä asiana.
Kateellinen.... mistä ihmeestä? Kyllä mäkin voisin oman miehen vaihtaa 30 v vanhempaan, mutta en taida haluta.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on seurustellut vanhempien miesten kanssa sokeriaikanaan
Voitko kertoa lisää?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan näe, miten taidenäyttelyn puutteen korvaisi joku Tammion saaristolaisromantiikka. Täysin eri asiasta kyse. Itseäni turhauttaa pakonomainen puolustelusi, vaikka et edes ymmärrä omaa tekstiäsi.
Oma mies työskentele teatterin parissa ja meillä on kultturelli ystäväpiiri. Kaikki elokuvan ja tv:n kanssa tekemisissä olevat tutut käyvät näyttelyissä, teatterissa, puhuvat kirjoista, mutta ei Renny. Pidän sitä kummallisena ja merkillisenä asiana.
Kateellinen.... mistä ihmeestä? Kyllä mäkin voisin oman miehen vaihtaa 30 v vanhempaan, mutta en taida haluta.
Just näin.
Jos Rennyn itsetunto olisi terveellä tavalla kohdallaan, ei sitä kenenkään tarvitsisi pönkittää, kuten sarjan perusteella vaimon osalta tapahtuu. Renny itse selkeästi käsikirjoittanut vuorosanat, kuka muu muuten joka välissä pyytää puolisoaan kertomaan vuosikymmenien takaisia asioita? Koska Renny ja Johanna puhuvat ihan arkipäivän asioista, tai Renny kysyisi Johannan historiasta tai ylipäätään mistään?
Kaikki on silti Johannan mielestä aina niin ihanaa, tai ainakin esittää niin olevan. Luulisi kaipaavan syvällisempääkin keskustelua kuin pönkittää toisen itsetuntoa surullisen paljon. Luulisi vaikka tätä sarjaa itse katsottuaan ks. asian huomaavan, kun ottaa vaaleanpunaiset lasit hetkeksi pois silmillään.
reniä ei haukuta nih!
Ootte ilkeitä nih!
reni ei ansaitse haukuntaa nih!
Vierailija kirjoitti:
Miksi miljonäärit lentäis turistiluokassa? Jos itse olisin rikas, en ikinä lentäisi turreluokassa vaan kääntyisin aina vasemmalle!
Minulla olisi oma kone tai ainakin vuokraisin yksityiskoneen. 😎
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ralph Fiennes ei suostunut millään Kurkunleikkaajien saareen vaikka Renny yritti kuinka?
Ei yrittänyt, vaan Michael Douglas oli tulossa, mutta aikataulut ei sopinut.
Vierailija kirjoitti:
reniä ei haukuta nih!
Ootte ilkeitä nih!
No sun mielestä hän on maailman köyhin ja rumin ihminen ja vielä syyllinen ilmastonmuutokseen😂😂😂😂
Renny-kateellinen.
Rennyn itsetunnosta. Renny on useaan otteeseen korostanut, kuinka Johannan rakkaus herätti hänet eloon ja nyt hän on parempi ihminen ja tekee parempia elokuvia. Jonkun mielestä varmaan kuulostaa romattiselta, mutta on tämä ongelmallistakin. Renny 63 vuotiaana miehenä asettaa näillä puheilla aika raskaan roolin nuoren naisen harteille. Kai tämäkin on tapa hurmaamalla sitoa toista itseensä: Sinulla on niin tärkeä rooli tämän kaiken onnistumisessa, joten on tärkeää että pysyt tukijan ja ihailijan roolissa.
Toimii niin kauan kuin Johanna jaksaa tähdet silmissä hehkuttaa miestään.
Toinen puoli on tämä kummallisessa itsesäälissä rypevän puolison nostattajan rooli. Johannan puheiden mukaan Renny ei usko että häntä muistetaan missään ja ei kukaan kuitenkaan tunnista. Lontoossa kyynelehti, kun jotkut vanhat kaverit osallistui hänen kanssaan illanviettoon. Cannesissa Johanna selitti kameralle muutamaan otteeseen, että katso nyt kun lentokenttä on täynnä vastaanottavia faneja (5 ihmistä) ja että kyllä sut täällä tunnetaan. Olisipa raskasta kannatella toista, joka ei ole sinut itsensä kanssa tuolla tavalla. Varsinkin kun toinen on se reilusti iäkkäämpi, jolla odottaisi olevan elämän tuomaa varmuutta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjassaan Renny sivalsi, että Douglas koki uhkaavana itseään pidemmän, kauniin ja itsevarman Geenan, joten jättäytyi pois elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Rennyn itsetunto olisi terveellä tavalla kohdallaan, ei sitä kenenkään tarvitsisi pönkittää, kuten sarjan perusteella vaimon osalta tapahtuu. Renny itse selkeästi käsikirjoittanut vuorosanat, kuka muu muuten joka välissä pyytää puolisoaan kertomaan vuosikymmenien takaisia asioita? Koska Renny ja Johanna puhuvat ihan arkipäivän asioista, tai Renny kysyisi Johannan historiasta tai ylipäätään mistään?
Kaikki on silti Johannan mielestä aina niin ihanaa, tai ainakin esittää niin olevan. Luulisi kaipaavan syvällisempääkin keskustelua kuin pönkittää toisen itsetuntoa surullisen paljon. Luulisi vaikka tätä sarjaa itse katsottuaan ks. asian huomaavan, kun ottaa vaaleanpunaiset lasit hetkeksi pois silmillään.
Eikai kenelläkään ole tosi-tv:n ymmärrys tällä tasolla, oikeasti? 20 minuutin jaksoon ei mahdu kuin ne mielenkiintoisimmiksi arvioidut jutut, ei niitä tavallisia arkipuheita näytetä koska niillä ei ajatella olevan viihdearvoa. Ihan oikeasti, miettikää nyt hetki miten lyhyitä nuo jaksot on, ja miten pitkä aikaväli niihin tiivistetään!
Mutta sitten taas olen samaa mieltä, monesta kohtaa paistaa läpi sellainen positiivisuuden pakottaminen. Yritetään antaa täydellinen kuva muulle maailmalle. Vaikea sanoa, mitä on todellisuus näiden klippien takana.
Vierailija kirjoitti:
Eikai kenelläkään ole tosi-tv:n ymmärrys tällä tasolla, oikeasti? 20 minuutin jaksoon ei mahdu kuin ne mielenkiintoisimmiksi arvioidut jutut, ei niitä tavallisia arkipuheita näytetä koska niillä ei ajatella olevan viihdearvoa. Ihan oikeasti, miettikää nyt hetki miten lyhyitä nuo jaksot on, ja miten pitkä aikaväli niihin tiivistetään!
Mutta sitten taas olen samaa mieltä, monesta kohtaa paistaa läpi sellainen positiivisuuden pakottaminen. Yritetään antaa täydellinen kuva muulle maailmalle. Vaikea sanoa, mitä on todellisuus näiden klippien takana.
Rennyä ja Johannaa on mahdollista seurata useista lähteistä. Mm. pitkästä kattavasta kirjasta saa hyvän käsityksen miehen ajatusmaailmasta, joka on just tätä samaa. Lisäksi on artikkeleita yli 30 vuoden ajalta, kuten myös tv-haastatteluja, some etc. Itse perustan käsitykseni useampaan lähteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kukaan ei voi tietää muuta kuin mitä näytetään niin sen perusteella keskustellaan. Ethän sinäkään tiedä kuten juuri sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
reniä ei haukuta nih!
Ootte ilkeitä nih!
No sun mielestä hän on maailman köyhin ja rumin ihminen ja vielä syyllinen ilmastonmuutokseen😂😂😂😂
Renny-kateellinen.
Henkinen ikäsi taitaa olla max. viisi vuotta?
Kato, kyllä sä saat palvoa Renny Harlinia, mutta kaikki ei palvo😄😄😄😄😄
Kerro jotain saaristolaisromantiikasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjassaan Renny sivalsi, että Douglas koki uhkaavana itseään pidemmän, kauniin ja itsevarman Geenan, joten jättäytyi pois elokuvasta.
Kuinkas pysty näyttelee Kathleen Turnerin kanssa mm. Vihreän timantin metsästys leffassa? Turner on pitkä, kaunis ja roteva.
Eiköhän joku vinkannut, että tuosta Rennyn elokuvasta voi tulla täysi mahalasku, kuten sitten tulikin. Kirjaan olisi pitänyt haastatella Hollywood näyttelijöitä, eikä vaan ottaa Rennyn näkökulma asioihin.
Minua kyllä säälittää tuo Johanna. Mutta voi olla, että Johanna onkin täysin tietoinen siitä millaisen ihmisen kanssa on naimisiin mennyt ja yrittääkin vain Rennyn siivellä päästä elokuvamaailmaan ja julkisuuteen.
Hänhän taisi jossain sanoa, että haluaa tehdää työkseen "näyttelyä" (näyttää maailmalle itseään?) Sen sijaan, että opiskelisi alaa ensin ja pienin askelin etenisi urallaan, päättikin iskeä elokuvaohjaajan ja pääsi tämän avulla heti kiinni isoon rooliin, "joillaista ei kenelläkään muulla suomalaisella ole ennen ollut".
En ole Johannan roolisuoritukia nähnyt, joten en osaa hänen "näyttelytaidoistaan" sanoa mitään.
Mutta entä jos Johannan ura etenisikin, antaisiko Renny vaimonsa näytellä muissa kuin omissa elokuvissaan?
Miksi miljonäärit lentäis turistiluokassa? Jos itse olisin rikas, en ikinä lentäisi turreluokassa vaan kääntyisin aina vasemmalle!