The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Luukas jo täydessä pituudessa?
Tuleekohan pojasta isäänsä pidempi hurmuri?
Mitäpä lottoot? 25 vuotias? Aijaijsi, harvalla tuon ikäisellä on kolme vuotta vanhempi äiskäpuoli!
Vierailija kirjoitti:
Minun silmääni näyttää että Luukas olisi pari senttiä Renny-isäänsä pidempi.
Eli aikamoinen hurmuri tulee, sitten jos vielä Renny ohjaa, no pun intended, hänet elokuva-alalle, niin kyllä on vientiä.
Rakastan Rennyä.
Niko-Petteri 19v.
Täti 69v. kirjoitti:
Komea Adonis Renny. Näyttää ihan teinipojalta nam nam
Heh, no on sillä ainakin teinin vartalo, kun vertaa nykyteinejä niin Renny on pitänyt kyllä huolta kehostaan.
Vaikka kaikkihan me vanhetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan pojasta isäänsä pidempi hurmuri?Minun silmääni näyttää että Luukas olisi pari senttiä Renny-isäänsä pidempi.
Eli aikamoinen hurmuri tulee, sitten jos vielä Renny ohjaa, no pun intended, hänet elokuva-alalle, niin kyllä on vientiä.
Mitä hienoa on häntäheikissä? Anna nyt pojan olla omanlaisensa, eiköhän hän ole nähnyt isänsä vaihtuvia tyttöystäviä aivan tarpeeksi.
Loistava tulevaisuus kirjoitti:
Täti 69v. kirjoitti:
Komea Adonis Renny. Näyttää ihan teinipojalta nam nam
Heh, no on sillä ainakin teinin vartalo, kun vertaa nykyteinejä niin Renny on pitänyt kyllä huolta kehostaan.
Vaikka kaikkihan me vanhetaan.
Et voi olla tosissas🙄
Renny ja Johannan äiti sopisi pariskunnaksi.
Parasta tässä sarjassa on minun mielestäni se että esitellään laajasti esimerkiksi Johannan vanhemmat, jotka näyttävät olevan tosi iloisia vävystään.
Tottakai tällaisissa sarjoissa näytetään ne mielenkiintoisimmat kohdat, eikä roskienviemisiä tai astian pesemisiä.
Mä olen Luukas fani ja odotan että toisella kaudella, olisi mahdollisimman paljon Luukasta.
Myös saari jaksot ovat aivan parhautta, siinä yhdistyy Suomen luonto ja Hollywood saumattomasti.
Muuten, veljet ja siskot - ei muuten olis kolmas kausikaan pahitteeksi, kun kerran näin paljon oli katsojia että tehtiin jo kaksi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä sarjassa on minun mielestäni se että esitellään laajasti esimerkiksi Johannan vanhemmat, jotka näyttävät olevan tosi iloisia vävystään.
Tottakai tällaisissa sarjoissa näytetään ne mielenkiintoisimmat kohdat, eikä roskienviemisiä tai astian pesemisiä.
Juu, ja kaikki kolme yli kuuskymppisiä. Löytyy varmaan paljon muisteluita ja puheenaiheita esim. nuoruusajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Luukas fani ja odotan että toisella kaudella, olisi mahdollisimman paljon Luukasta.
Myös saari jaksot ovat aivan parhautta, siinä yhdistyy Suomen luonto ja Hollywood saumattomasti.
Muuten, veljet ja siskot - ei muuten olis kolmas kausikaan pahitteeksi, kun kerran näin paljon oli katsojia että tehtiin jo kaksi kautta.
TAAS JAUHAT SAMAAA KEKSI HYVÄ IHMINEN JOTAIN MUUTA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että kolmas kausi tulee, on tämä sen verran jo iltapäivälehdissäkin herättänyt positiivista keskustelua ja saanut sen puoleisia kommentteja että jengi haluaisi nähdä vielä pidempään meidän Rennyn ja voisko jo nyt sanoa meidän Johannan seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan pojasta isäänsä pidempi hurmuri?Minun silmääni näyttää että Luukas olisi pari senttiä Renny-isäänsä pidempi.
Näin kohtauksen missä halasivat ja kyllä Renny oli Luukasta pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että kolmas kausi tulee, on tämä sen verran jo iltapäivälehdissäkin herättänyt positiivista keskustelua ja saanut sen puoleisia kommentteja että jengi haluaisi nähdä vielä pidempään meidän Rennyn ja voisko jo nyt sanoa meidän Johannan seikkailuja.
Ei tule. Harmi, ettet ole perillä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kohtauksen missä halasivat ja kyllä Renny oli Luukasta pidempi.
Näin minäkin funtsasin nähneeni ja minä kyllä uskon kolmanteenkin kauteen kun suosio on näin suurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAAS JAUHAT SAMAAA KEKSI HYVÄ IHMINEN JOTAIN MUUTA!!!!!
Tämä on palsta jossa puhutaan kyseisen pariskunnan ohjelmasta.
Siis jos närästää ota Rennie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut Luukaksesta kuin teinipojasta? Eikö hän ole 25v aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut Luukaksesta kuin teinipojasta? Eikö hän ole 25v aikuinen mies.
Ei kiihkossaan tiedä, ettei 25 vuotias enää kasva🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭
Mää oo Luukas -fani.
Terv. Aina Impi Siveä Lempinen.
Olen ikineiti ikää 63. Kiitos.