The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Pappafiilien kohdalla miettii, että kykeneekö ne oikeasti tuntemaan fyysistä vetovoimaa vanhusta kohtaan vai ajatteleeko siinä niin paljon kompensoivia tekijöitä (raha), että asialla ei ole mitään väliä
Veikkaan anything goes eli eivät tunne mitään eivät fyysisesti eivätkä tunne puolella. Eivät välttämättä itsekään tajua, että vain uskottelevat itselleen tuntevansa. nk. Muut tarpeet taustalla jylläävät niin voimakkaasti ja ohjaavat tunteita ja ajattelua ts. maine, julkisuus ja raha.
Rennyn sinipunainen rosoinen lättynaama ja valtavat tekarit aiheuttaa mulle kylmänväreitä.
Vierailija kirjoitti:
Rennyn sinipunainen rosoinen lättynaama ja valtavat tekarit aiheuttaa mulle kylmänväreitä.
Ei saa olla ilkeä......
Muahhhhhaaaahhhhhaaaaaaaass...sori...
Vierailija kirjoitti:
Mieti, kun näkisit tuon kasvojesi yllä. Hikinorot valuisivat uurteista, kuin ränneistä. Kuola valuisi puuskuttavasta suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, kun näkisit tuon kasvojesi yllä. Hikinorot valuisivat uurteista, kuin ränneistä. Kuola valuisi puuskuttavasta suusta.
Niin ja "suoritus" vaan kestää ja kestää eikä loppua näy... 😳😧🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysät kaulanahkat paukkuisivat rytmikkäästi. HOT!
Onko se Rennyn ja Johanna Bulgarian elokuva minkä niminen ? Joko sen ensi-ilta on ollut ?
Apuaaaa 🙄 Gender reveal -juhlat on ihan nolouden huippu.
Ihme etteivät noitakin kommentoineet "Meille on parasta kun meille tärkeimmät ja läheisimmät on täällä" kuten yleensä. Ihan random valomiestä ei varmaan oikeesti kiinnosta pätkääkään. Tuli vähän olo, että olen täällä ilmaisen ruuan takia... 😆
Katsoin just joulu-jakson ja käy sääliksi Johannaa. Hän yrittää tosi kovasti ja on ihan Rennyn sätkynukke. :(
Vierailija kirjoitti:
Tammio ei ole mikään täyteenahdettu kuppainen mökkisaari, vaan upea kohde. Kannattaa vierailla. Kalastajakylä on yksi hienoimmin säilyneistä koko Suomessa. Sitä paitsi vain pieni alue on kylää, saari on iso ja siitä suurin osa on luonnontilaista saaristomaisemaa. Tätä faktaa ei yksi punainen öyhöttäjäkään voi pilata. Rennyn liian modernit mökkusuunnitelmat voi tietenkin toteutuessaan haitata maisemaa. :/
Nytkö joku saarikin on maailman ihmeellisin, koska Renny😂
Vierailija kirjoitti:
Onko se Rennyn ja Johanna Bulgarian elokuva minkä niminen ? Joko sen ensi-ilta on ollut ?
Leffa on nimeltään The Refuge ja pitäis tän vuoden aikana tulla ensi-iltaan, eiköhän se mene johonkin Netflixin ö-laariin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammio ei ole mikään täyteenahdettu kuppainen mökkisaari, vaan upea kohde. Kannattaa vierailla. Kalastajakylä on yksi hienoimmin säilyneistä koko Suomessa. Sitä paitsi vain pieni alue on kylää, saari on iso ja siitä suurin osa on luonnontilaista saaristomaisemaa. Tätä faktaa ei yksi punainen öyhöttäjäkään voi pilata. Rennyn liian modernit mökkusuunnitelmat voi tietenkin toteutuessaan haitata maisemaa. :/
Nytkö joku saarikin on maailman ihmeellisin, koska Renny😂
Pidän Rennyä ihan pellenä. Mutta se että hänellä on mökki jossain kohteessa, ei tee itse paikasta automaattisesti surkeaa :) Peace!
Vierailija kirjoitti:
Tammion koko on 300hehtaaria. Kappas, pienempi, kuin tätini kesäpaikka, joka on 304 h. Öyhötä sä vaan keskenäs.
Myy koirakin on sitten tungettu elokuvaan. Joku Dick vai Bricklayer. Onkohan Johannalla yhtää seksikohtausta leffassa tai edes suutelu?
Osa 2 ihan siedettävä. Oli enemmän Rennyn työtä esillä. Jännä, että hänellä on suomalaisia mukana esim. kuvaajana ja äänittäjänä. Liekö halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffa on nimeltään The Refuge ja pitäis tän vuoden aikana tulla ensi-iltaan, eiköhän se mene johonkin Netflixin ö-laariin heti.
Joo, vahvasti samaa epäilen. Siksi onkin hauska seurata, miten Renin puheissa hän on maailman ihmeellisin elokuvaihminen.
t . se elokuvan nimeä kysellyt
Rennylle Johanna on kuin joku kiva asuste :(
Minkä helevatin takia ton pitää haalia noin paljon tekemistä? Luulis elävän lokoisasti vaikka yhdellä ohjauksella vuodessa! Ei niistä mammonoista ole mitään iloa haudassa!
Nauttis nyt täysin rinnoin tuoreesta vaimosta ja lapsesta!
Isoveli sillä jo on. Johannan ikäinen Luukas-poika. Rennyn itkua ja noloja jorinoita kuunnellessa tulee mieleen, et Johanna pääsee seuraavaksi vaihtamaan vaippoja ihan jollekin muulle kuin vauvalle.