The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Odotan raskausjuttuja koska se kiinnostaaitseä :) kiva jos Johanna kertoo rehellisesti tuntemuksia.
Tässä niitä:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1bfdb031-2be3-40d1-af4a-6d0c867…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Super-rikkaan Rennyn kesämökki on varmaan ensi kesänä valmis ja hienoa katseltavaa.
Siellä sopii myös nuoren vaimon, akateemisesti koulutetun Johannan kylpeä sinivalkoisen Suomen taivaan alla.
Sarjaa on tullut katsottua ja se tuo hyvin tuollaista Hollywood -meininkiä ja suomalaista -meininkiä yhdistettynä.
Heh, kalastajanmökki täyteen ahdetulla saarella Jumalan selän takana😁
Et ole tainnut katsoa sarjaa, siitä näkyi hyvin, että Tammio ei ole täyteen ahdettu saari, vaan upea, ainutlaatuinen kohde Suomen saaristossa.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/49/TAMMIO_…
Siellä ei ole ollut rakennusoikeutta pitkään aikaan, alue on suojeltu. Saarella on käveltävä olemassa olevilla poluilla, kuten Rennykin taisi sanoa. Alkujaan kalastajien asuinpaikka.
No nyt Jossu on ihan rakastunut Bratislawaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääköhän Luukas tytöistä?
oli Rennyllä visiitillä ja meni autoon jossa tyttöystävä odotti, joku jakso missä oli
Tapahtuuko Johannalle jo klassiset, eli vanhenee silmissä koska on vanhan miehen kanssa? Näyttää ainakin olevan kova ottamaan arskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääköhän Luukas tytöistä?
oli Rennyllä visiitillä ja meni autoon jossa tyttöystävä odotti, joku jakso missä oli
Ootko ihan varma? Minusta L vaikuttaa vähän h.....
Kiva kuunnella 35 vuotta vanhemman aviomiehen tarinoita elämästään. Nuoresta vaimosta on myös kiva, kun aviomies opettaa häntä kaikessa. Just joo!
Parikyt donaa max maksoi mukavuudeton mökki kaukaisella saarella. Kesällä idyllinen ja kaunis, 8 kk vuodesta ihan elinkelvoton paikka. Mua oudoksutti se, että mitään niiden Miamin kämppien hintoja/vuokria ei kerrottu. Kun ei oo tarkoituskaan ostaa mitään. Renska lupaili Joballe huvijahtia, hommais ny ensin ees moottoriveneen Tammioon.
Luukaksen äiti näyttää joissan kuvissa nuorina aika samannäköiseltä J kanssa.
Kraateri-Renskan täytyy päästää nuori lentämään.
Vierailija kirjoitti:
Kraateri-Renskan täytyy päästää nuori lentämään.
Kun erosi 26 vuotiaasta Kaysta, Renny omin sanoin "päästi nuoren Kayn lentää omille siivilleen".
Iltalehti ainakin jaksaa puffata kiitettävästi jokaista sarjan jaksoa. Sopii vaan ihmetellä, että miksi. Onneksi Iltasanomat sentään muistaa, että onhan niitä muitakin tv-ohjelmia.
Katon nyt tuota 2. kauden 2. jaksoa. Toi Miamin taidelähiö näyttää ihan Vantaan Myyrmäeltä. Ja silti vaan niiiiin hienoa ja ihanaa!! 😍
Olen katsonut kaikki jaksot,on niin hauska seurata elämää,joka on niin kaukana omasta.Kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä nauttii elämästä,ei ikäero merkitse mitään.Sitä vaan ihmettelen näitä kommentteja lukiessa,moni selvästi inhoaa Harlineita,mutta joka liike kuitenkin seurataan,miksi?Onko niin kova into haukkua ja valittaa heidän tapaansa elää,,ei kukaan pakota ohjelmaa seuraamaan,kannattaa varmaan katsoa itse peiliin,onko sielläkään täydellinen ihminen.
Harliini fani kirjoitti:
.Sitä vaan ihmettelen näitä kommentteja lukiessa,moni selvästi inhoaa Harlineita,mutta joka liike kuitenkin seurataan,miksi?Onko niin kova into haukkua ja valittaa heidän tapaansa elää,,ei kukaan pakota ohjelmaa seuraamaan,kannattaa varmaan katsoa itse peiliin,onko sielläkään täydellinen ihminen.
Oletko kuullut ilmiöstä hate-watch? Monen tv- ja radio-ohjelman uskollisimmat seuraajat on niitä joissa herää negatiivisia tunteita katsoessa. Se on inhimillistä. Itselle olisi vierasta ja aika onttoa kuluttaa tv:n sisällöstä vain sellaista jota ainoastaan ihastelisin vaaleanpunaiset lasit päässä.
Harliini fani kirjoitti:
Olen katsonut kaikki jaksot,on niin hauska seurata elämää,joka on niin kaukana omasta.Kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä nauttii elämästä,ei ikäero merkitse mitään.Sitä vaan ihmettelen näitä kommentteja lukiessa,moni selvästi inhoaa Harlineita,mutta joka liike kuitenkin seurataan,miksi?Onko niin kova into haukkua ja valittaa heidän tapaansa elää,,ei kukaan pakota ohjelmaa seuraamaan,kannattaa varmaan katsoa itse peiliin,onko sielläkään täydellinen ihminen.
Antaisit ihmisten kirjoittaa omia mielipiteitään, äläkä jaksa nillittää.
Ps. kyllä ikäero merkitsee jotain😉
The Harlins on siitä erilainen, että tässä ei ketään kusihousua kustanneta tuotantoyhtiön rahoilla viidakkoon pelleilemään, vaan Renny on itse kustantanut oman elintasonsa, kun sitä ääri-mammonaa kerättiin jo ysärin alussa Bruce Willisin ja Stallonen kera.
Nyt tulee taas uutta projektia kun Renny ohjaa yhden kolmesta The Stranglers elokuvista ja sen jälkeen taas uutta ja uutta - sitä se on se huippuohjaajan työ.
Kelpaa siinä Johannankin olla, vaikkei tarvitsisi, onhan hän kasvatustieteiden maisteri ja toiminutkin opettajan virassa, eli työkokemustakin löytyy, mutta nyt kannattaa tietenkin satsata perhe-elämään ja sen jälkeen Rennyn avulla elokuva-businekseen.
Hollywoodia pukkaa!!!!!
Harliini fani kirjoitti:
Kateellisen jorinoita, tässä viestiketjussa on yksi ja sama ihminen, joka koko ajan haukkuu komeaa Rennyä rumaksi ja että kuinka lasta "hölskytetään" telkkarissa jne....
Mutta me tiedämme että pariskunta on aika täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
The Harlins on siitä erilainen, että tässä ei ketään kusihousua kustanneta tuotantoyhtiön rahoilla viidakkoon pelleilemään, vaan Renny on itse kustantanut oman elintasonsa, kun sitä ääri-mammonaa kerättiin jo ysärin alussa Bruce Willisin ja Stallonen kera.
Nyt tulee taas uutta projektia kun Renny ohjaa yhden kolmesta The Stranglers elokuvista ja sen jälkeen taas uutta ja uutta - sitä se on se huippuohjaajan työ.
Kelpaa siinä Johannankin olla, vaikkei tarvitsisi, onhan hän kasvatustieteiden maisteri ja toiminutkin opettajan virassa, eli työkokemustakin löytyy, mutta nyt kannattaa tietenkin satsata perhe-elämään ja sen jälkeen Rennyn avulla elokuva-businekseen.
Hollywoodia pukkaa!!!!!
Arvaa onko nää sun höpinät luettu moneen kertaan tällä palstalla? Vaihda jo levyä!
Et ole tainnut katsoa sarjaa, siitä näkyi hyvin, että Tammio ei ole täyteen ahdettu saari, vaan upea, ainutlaatuinen kohde Suomen saaristossa.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/49/TAMMIO_…