The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kohtaus sarjassa The Harlins. Johanna kimittää, voi mä haluun kymmenen lasta, Renny mä myös. Johanna jatkaa, sivellen Rennyn ihanaa naamaa aivan kuin vauvan naamaa, voi sä olisit niin ihana isä, Renny autuas ilme naamallaan menee sanattomaksi.
Raha saa naiset livertämään...
Työstä se tuokin käy.
Ja nukkuvaa vauvaa pitää hytkyttää😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kohtaus sarjassa The Harlins. Johanna kimittää, voi mä haluun kymmenen lasta, Renny mä myös. Johanna jatkaa, sivellen Rennyn ihanaa naamaa aivan kuin vauvan naamaa, voi sä olisit niin ihana isä, Renny autuas ilme naamallaan menee sanattomaksi.
Raha saa naiset livertämään...
Työstä se tuokin käy.
Maailman vanhin ammatti....
Ihan on isänsä näköne lapsi. Pyöreät kasvonpiirteet äidiltään.
Vauvansiniset silmät vielä.
Kyllä on ihmeellistä, kun nämä osaavat pukea lapsen oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna tuskin kauaa viihtyy saaressa ilman juoksevaa vettä, sähköä, nettiä, somettamista ja muita mukavuuksia. Taitaa nauttia enemmän toisten ihailusta ja katseista ja näyttäytymisestä Rivieralla tai Miami beachilla. :/
Sinne tulee kaikki mukavuudet mitä nyt rahalla saa eli kyllä viihtyy.
Sähköäkin saa vaikka miten. Et ole ihan perillä asioista.
Tammiossa ei ole koskaan ollut sähköä. Renny laitattanut varmaan aurinkopaneelit.
Vesi suodatettava merivedestä.
Pääseeköhän rva Harlin enää koskaan edes käymään sukunsa kesämökillä.
Johanna lopetti kahvinkin juonnin raskauden ajaksi, mutta pitää sisuksissaan epäterveellisiä silikonipusseja. Käsittämätöntä logiikkaa.
Mä en yleensä syyttele ihmisiä narsisteiksi, mutta R on mielestäni kouluesimerkki sellaisesta. Tuo ihmisten omistaminen ja J:n piti valita hänen tai rakkaan siskonsa välillä. Ei kestä kauaa tuo suhde.
Ystävälläni oli hyvin samanlainen suhde. Molemmat olivat koko ajan kiinni toisissaan, kaikki piti tehdä yhdessä eikä maitoakaan voinut mennä ostamaan yksin. Ystäväni luopui monista periaatteistaan ja tärkeistä asioista miehen vuoksi, joka osoittautui omistushaluiseksi narsistiksi.
Näen Rennyn ja Johannan suhteessa monia samoja varoitusmerkkejä, mutta Johanna ei valitettavasti niitä osaa tunnistaa. On raukkaparka vielä täysin huumassa.
Joko pulla on taas uunissa?????
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja kaunis kuukauden ikäinen lapsi heillä ja aivan Johannan näköinen! Ei mitään Rennysta, kuin siniset silmät ja sekin on tavallista aluksi kaikilla vauvoilla. Johanna selvästi hoitaa hyvin lasta, pukeutuminen on lapsen iholle sopivaa. Ei mitään hiestäviä tekokuituja, vaan laadukasta hengittävää materiaalia.
Ei sen kummempi, kuin muutkaan kersat.
.
Renny ja korkeakoulutettu Johanna osaavat yhdistää Suomen upean saaristolaiselämään ja Hollywood glamourin.
Tästä saamme paljon kiittää Rennyn uskomatonta uraa ja monimiljonääri -statusta.
Ymmärrän että hölskyttelijät ovat kateellisia, mutta minua ei haittaa Rennyn suunnaton rikkaus ja Johannan suunnaton äly ja kauneus.
Naiset osaavat lukea monenlaisia varoitusmerkkejä miehestä, mutta narsistin uhriksi joutumisen estäminen on hankalaa. Tässä selkeesti sisko ja kaverit olivat varoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaavat lukea monenlaisia varoitusmerkkejä miehestä, mutta narsistin uhriksi joutumisen estäminen on hankalaa. Tässä selkeesti sisko ja kaverit olivat varoittaneet.
Johannan tehtäväksi on langennut hiiviskellä hiljaa ja kuiskailla kuinka paljon Renny tekee töitä. Palvontaan on liitetty lause, kuinka toivoisi ylhäisyyden vähentävän töitään. Ylhäisyys istuu läppärin äärellä ja alamainen selostaa. Kuinka Johanna on luiskahtanut noin ikävään rakoon, oikeastaan tulee sääli.
Hahhaaahhaaheeeeehhhh...hihhhiiiihihhhiii...hohhhhohhhooo...huhhhuuhhhhuuu...on se ilmoja pidelly....hiihhhiiii
Vierailija kirjoitti:
Renny ja korkeakoulutettu Johanna osaavat yhdistää Suomen upean saaristolaiselämään ja Hollywood glamourin.
Tästä saamme paljon kiittää Rennyn uskomatonta uraa ja monimiljonääri -statusta.Ymmärrän että hölskyttelijät ovat kateellisia, mutta minua ei haittaa Rennyn suunnaton rikkaus ja Johannan suunnaton äly ja kauneus.
Tuo avotapaus taas jaksaa näitä samoja järjettömiä viestejään näpytellä.
Milloin Porissa käymään Renny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta siskoa Johannalla on? Emilia sisko vai serkku?
Johannalla on KAKSI siskoa, porttikiellon häihin saanut Alexandra ja rajun rikostaustan omaava Anna-Karoliina. Emilia on Johanna serkku, vaikka Kokkilan tyttäret-sivustolla muuta on annettu ymmärtää. Anna-Karolina on selkeästi perheen musta lammas, jonka olemassaolo on haluttu salata kokonaan. Kiitos Seiskan, totuus siskosten silotellun julkisuuskuvan takana on alkanut vihdoin paljastua. Jatkoa odotellessa
Anna-Karolina eläinrääkkääjä
Alexsandra blokattu Johannan elämästä
Emilia
Sofia
Vierailija kirjoitti:
Johanna lopetti kahvinkin juonnin raskauden ajaksi, mutta pitää sisuksissaan epäterveellisiä silikonipusseja. Käsittämätöntä logiikkaa.
Niinku kofeiini ei kulkeutuisi rintamaitoon😄
Suloinen ja kaunis kuukauden ikäinen lapsi heillä ja aivan Johannan näköinen! Ei mitään Rennysta, kuin siniset silmät ja sekin on tavallista aluksi kaikilla vauvoilla. Johanna selvästi hoitaa hyvin lasta, pukeutuminen on lapsen iholle sopivaa. Ei mitään hiestäviä tekokuituja, vaan laadukasta hengittävää materiaalia.