The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kyllä Luukas on komea ja hyväkäytöksinen nuorimies. Olisivat hieno pari Johannan kanssa.
Mikä tämä hair juttu in? Joku parturikampaajan tositv?
Olis ihan viihdyttävää katsella välillä noita The Harlins-jaksoja, vaikka minusta ne ovatkin pääasiassa noloja ja aiheuttavat monenlaista myötähäpeää... mutta en yksinkertaisesti kestä tota Johannan kimitystä
:-o Tulee sellainen olo, että ei ehkä mene kauaa, että R karjaisee ihan varoittamatta sille, että nyt hiljaa! Eihän kukaan vaan VOI JAKSAA kuunnella tota kimitystä pitkään. Vai onko R:llä huono kuulo tms?
Taas hääjaksossa yks ulisee silikonit ja täytehuulet tanassa että oumaigaadihanaaaaoumaigaadihanaaaaaa, ja punainen Renny hiplailee rantakorujaan ja herkistyy vetisine silmineen.
Vierailija kirjoitti:
Taas hääjaksossa yks ulisee silikonit ja täytehuulet tanassa että oumaigaadihanaaaaoumaigaadihanaaaaaa, ja punainen Renny hiplailee rantakorujaan ja herkistyy vetisine silmineen.
😂👍
Vierailija kirjoitti:
Rikas UrosKotka Renny on ainoa suomalainen joka on menestynyt Hollywoodissa!
👍
Uuden kauden mainoksessa Renny ylläripylläri itkee 😆 voiko joku noin paljon oikeesti herkistellä
Vierailija kirjoitti:
Rikas UrosKotka Renny on ainoa suomalainen joka on menestynyt Hollywoodissa!
112
Bääää-ääääää-ääää-äääää
itkettäääää-ääää-äääää
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni oli hyvin samanlainen suhde. Molemmat olivat koko ajan kiinni toisissaan, kaikki piti tehdä yhdessä eikä maitoakaan voinut mennä ostamaan yksin. Ystäväni luopui monista periaatteistaan ja tärkeistä asioista miehen vuoksi, joka osoittautui omistushaluiseksi narsistiksi.
Näen Rennyn ja Johannan suhteessa monia samoja varoitusmerkkejä, mutta Johanna ei valitettavasti niitä osaa tunnistaa. On raukkaparka vielä täysin huumassa.
Olen ollut myöskin tuollaisessa suhteesaa. Alkuun kaikki oli kuin satua. Mies lähetti punaisia ruusuja joka työpaikalle. Kaikki red flagit oli olemassa, mutta olin niin rakastunut ja huumassa, että suljin silmäni. Loppujen lopuksi tunsin olevani kuin häkkilintu. En saanut kulkea missään ja kaikki menemiset piti raportoida. Mies sai pahoja mustasukkaisuuskohtauksia. Nuo suhteet on niitä oppiläksyjä ja tarpeellinen myös Johannalle sikäli.
Rennyhän kertoo että vuokraavat aluksi jotta näkevät viihtyvätkö alueella. Ilmeisesti mammoilla on tapana ostaa miljoonalukaaleita heräteostoksena.
Siis jopa työpaikalle ei joka:D
" Johanna saa tutustua mun työhön, saa tutustua mun lapsuuspaikkoihin, saa tutustua mun asuinmaihin , saa tutustua mun ystäviin"
Mutta toisin päin ei kiinnosta ?
Vierailija kirjoitti:
Uuden kauden mainoksessa Renny ylläripylläri itkee 😆 voiko joku noin paljon oikeesti herkistellä
Ja sit taas, kun poikansa piti tosi kaunista hääpuhetta ei liikuttunut yhtään mitä ihmetteli
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei itsekään usko onneensa nuoren Johannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit taas, kun poikansa piti tosi kaunista hääpuhetta ei liikuttunut yhtään mitä ihmetteli
Nuoren Johannan seksikkyyttä se itkee, että "emmää usko, että saan naiskennella tollasen kanssa".
Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Renny ja korkeakoulutettu Johanna osaavat yhdistää Suomen upean saaristolaiselämään ja Hollywood glamourin.
Tästä saamme paljon kiittää Rennyn uskomatonta uraa ja monimiljonääri -statusta.Ymmärrän että hölskyttelijät ovat kateellisia, mutta minua ei haittaa Rennyn suunnaton rikkaus ja Johannan suunnaton äly ja kauneus.
t. renin assari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny ja korkeakoulutettu Johanna osaavat yhdistää Suomen upean saaristolaiselämään ja Hollywood glamourin.
Tästä saamme paljon kiittää Rennyn uskomatonta uraa ja monimiljonääri -statusta.Ymmärrän että hölskyttelijät ovat kateellisia, mutta minua ei haittaa Rennyn suunnaton rikkaus ja Johannan suunnaton äly ja kauneus.
t. renin assari
Johannan äly ei kyllä häikäise, mutta kokemattomuus kyllä. Koen myötähäpeää Johannan puolesta, jolle on rikkaudet nousseet hattuun. Johanna on fitness-pimu, jota ei liika ajattelu tunnu vaivaavan opettajakoulutuksesta huolimatta. Sama pinnallisuus leimaa Rennyä, jonka uskoisi voivan puhua elämästään paljon mielenkiintoisempiakin juttuja kuin "mää sitten ihmettelen näitä rikkaita julkkiksia, etteikö ne saa koskaan olla rauhassa. Et kelaa nyt, ne tunnetaan joka paikassa, ei mitään yksityisyyttä."
Tuo oli pitkälti Rennyn syvällisin pohdinta koko sarjan aikana.
Pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Rennyhän kertoo että vuokraavat aluksi jotta näkevät viihtyvätkö alueella. Ilmeisesti mammoilla on tapana ostaa miljoonalukaaleita heräteostoksena.
Älä sitten hauku vuokralla asujia joka ketjussa🤣
Syödäänkö Harlineilla pääsiäisenä lammaspaistia😂