The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Okei, eli joutuu odottamaan vielä (:
Sen perusteella miten Johanna puhuu enklantia, odotukset ei ole kovin korkeat 😅
Eikös Johanna näytellyt myös Bricklayerissa🤔
Mitä jos Joba tekis rennyt eli löytäiski jonkun nuoren, rikkaan ja komean miehen sillä välillä kun pappa on omilla teillään. Ehkei ihan tänä vuonna vielä, mutta jossain vaiheessa hyvinkin todennäköistä. Samalla korjaa välit siskoihin ja ystäviin narsistin jäljiltä. Kuka jaksaa olla loppuikänsä vanhuksen hoitaja? Johannan vanhemmat on samanikäisiä keskenään.
Mitenkähän lapsen terveystarkastukset hoituu, entä Johannan jälkitarkastus.
Ei helvetti kun sitä vauvaa pitää hölskyttää KOKO ajan vaikka hän makaisi kuinka rauhallisesti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muka miljonäärillä ei ole varaa palkata kokkia pariksi kuukaudeksi? Rennie laittanut vastasynnyttäneen vaimonsa töihin.
Ei ole kiva pitää nurkissa vierasta ihmistä. Yleensä naiset haluaa tehdä jotain vaikka vauva onkin ja vauvat nukkuu paljon. Johanna nuori ja hyväkuntoinen.
Eihän sen kokin noilla asua tarvitse! Varmaan on niin pieni kämppä, kun mestari Harlinkin näpyttelee läppäriään sohvalla röhnöttäen.
Sulla on elämänarvot hieman vinksallaan, kun ajattelet että rikkaat ja etenkin super-rikkaat kuten Renny, haluaisivat kaikki omaan kotiinsa tuntemattomia ihmisiä tekemään töitä.
Kyllä rikkaatkin tykkäävät kokata.
Ja onko se Renny edes niin rikas . Esim. asumisessa ovat ollaat tossa kunkkusarjassaan vaatimattomattomia. Lontoon ( joka tunnetusti on kallis ) asunto oli melko pieni ja kolkko. Ja sitten taas Kreikassa asuivat kyllä isossa talossa, mutta "keskellä ei mitään". Samoin Miamin asunnosta sanoi Renny ettei halua lasta rikkaiden keskelle asumaan (no mitä ihmettä, kuitenkin haluaa koko ajan näyttää kuinka luksuselämää elää, mut ehkä haluaa laittaa rahat mieluummin näyttäviin juhliin, kalliisiin juomiin ja helikopterilla lentelyyn). Ja tämä nyt on täyttä spekulaatiota ja todennäköisesti olen aivan väärässä .
Sanoi kyllä että ovat niin pinnallisia ja opetetaan myös lapsille. Miksi valehtelet ja muuttelet mitä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä miten ihmisillä täällä palstalla on Rennystä tullut vaikutus hienostelevana fiininä rapujen ja kaviaarin syöjänä. Mulle tuli tän sarjan myötä ihan päinvastainen maanläheinen kuva.
Tammion matkallakin se ihmetteli jotain chili-leivoksia ja haikaili lihapasteijoiden perään. Ostoskärry oli kuin kenellä tahansa muulla keski-iän ylittäneellä mökkimatkalaisella. Kalaa, makkaraa, olutta jne.
Tammiossa söi ruisleipää ja karjalanpiirakkaa. Veneellä juotiin lonkkua.
Hääruokia suunnitellessakin sanoi että ei voi olla mitään liian hienoa kun eihän sellaista osaa syödä.
Ravintolassa tilasi pizzaa ja olutta, kotona söi hodaria.
Ei se tee ihmisestä mitään hienostelevaa jos joskus vähän paremmassa ravintolassa syö simpukkaa tai rapuja.
No onhan tuo vaihtelua Amerikan herkkuihin, kukapa ei kaipaisi sitä ruokaa mihin on tottunut.
Mutta onhan se myös imagollinen asia, myös Rennyn elokuvissa vilahtaa sinivalkoinen lippu aina jossain välissä.
Tämä usein unohdetaan, että Renny on ihan oikeasti isänmaallinen mies. En ota hänen naisjuttuihinsa kantaa, aikuinen mies vastaa omista jutuistaan, mutta en voi myöskään ymmärtää niitä jotka haukkuvat Rennyä pelleksi tms. En tiedä minkä ikäisiä tänne kirjoittaa, mutta Renny ihan oikeasti teki läpimurron 89/90-lukujen taitteessa ja oli todella iso nimi Hollywoodissa. Piikkinä taisi olla Cliffhanger, joka teki valtavat tuotot ja nosti Rennyn Hollywoodin tavoitelluimpien ohjaajien joukkoon. Jokaisessa Rennyn ohjaamassa leffassa oli selkeä Suomi-viittaus, eikä Rennyn olisi tarvinnut sitä tehdä. Mutta hän teki.
Sittemmin ura hiljeni, mutta ei kuitenkaan loppunut. Renny teki 80-luvun Suomesta sellaisen tempun, joka on itse asiassa ihan käsittämätön jos miettii sen ajan todellisuutta, mahdollisuuksia ja kaikkea. Arvostan kovasti ja arvostin jo aikanaan. Painajainen Elm Streetillä 4 oli minun kosketukseni Rennyyn ja vaikka sieltä on kaikenlaista paskaakin tullut, en ole koskaan menettänyt kunnioitustani tätä miestä kohtaan.
Rennyn Tammion rakkaus oli mielestäni todella aitoa, hän ymmärtää perinteen ja jatkuvuuden merkityksen. Johanna on liian nuori tähän.
Minusta niissä Tammio-jaksoissa näkyi hetkittäin sellainen Renny, joka ei koko ajan kontrolloinut itseään ja lähellään olevia. No kukapa ei noissa maisemissa rauhoittuisi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Minusta niissä Tammio-jaksoissa näkyi hetkittäin sellainen Renny, joka ei koko ajan kontrolloinut itseään ja lähellään olevia. No kukapa ei noissa maisemissa rauhoittuisi. 😊
Muistot, perinteet, jatkuvuus, turvapaikka.. jotkut asiat menevät kaiken yli. Renny on näitä miehiä kaikesta huolimatta. Muisteli miten isä istui kivellä, nyt istuu itse ja halusi että poika sen näkee, että tajuaa..
Johanna tuskin kauaa viihtyy saaressa ilman juoksevaa vettä, sähköä, nettiä, somettamista ja muita mukavuuksia. Taitaa nauttia enemmän toisten ihailusta ja katseista ja näyttäytymisestä Rivieralla tai Miami beachilla. :/
Vierailija kirjoitti:
Johanna tuskin kauaa viihtyy saaressa ilman juoksevaa vettä, sähköä, nettiä, somettamista ja muita mukavuuksia. Taitaa nauttia enemmän toisten ihailusta ja katseista ja näyttäytymisestä Rivieralla tai Miami beachilla. :/
ja siellä on vielä suorakulmaiset ikkunat
Vieläkö näillä on se lahjojen kerjääminen vauvalle käynnissä? Häpeäisivät vähän edes!!
Jos jotain lahjoja idi**tit haluaa lähettää, nuo voisi antaa lahjat vaikka paikalliseen lastensairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistot, perinteet, jatkuvuus, turvapaikka.. jotkut asiat menevät kaiken yli. Renny on näitä miehiä kaikesta huolimatta. Muisteli miten isä istui kivellä, nyt istuu itse ja halusi että poika sen näkee, että tajuaa..
Muisteli kuinka äiti käveli vauvana näillä kallioilla, tomera vauva.
Vierailija kirjoitti:
Sinne tulee kaikki mukavuudet mitä nyt rahalla saa eli kyllä viihtyy.
Sähköäkin saa vaikka miten. Et ole ihan perillä asioista.
Ihana kohtaus sarjassa The Harlins. Johanna kimittää, voi mä haluun kymmenen lasta, Renny mä myös. Johanna jatkaa, sivellen Rennyn ihanaa naamaa aivan kuin vauvan naamaa, voi sä olisit niin ihana isä, Renny autuas ilme naamallaan menee sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kohtaus sarjassa The Harlins. Johanna kimittää, voi mä haluun kymmenen lasta, Renny mä myös. Johanna jatkaa, sivellen Rennyn ihanaa naamaa aivan kuin vauvan naamaa, voi sä olisit niin ihana isä, Renny autuas ilme naamallaan menee sanattomaksi.
Raha saa naiset livertämään...
Nyt J syö avocadoja Bratislavassa. Voi että mikä tylsyys. Suomessa olisi sukulaiset, ystävät ja neuvolajärjestelmä. Kyllä Johanna ansaitsisi jotain parempaa. Tuo "Harlinien perheonni" kanssa ihmetyttää, kun ensin R ei meinannut haluta olla poikansa kanssa missään tekemisissä ja nyt se on onnea. Tuiren lasten nimikin piti muuttaa Harliniksi.
Ihan vasta jossain haastattelussa Renny sanoi että sillä on jälkituotannossa sekä Refuge että Bricklayer. Ties koska ilmestyy ja missä kanavassa