The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
IIII-HAAA-NAAAAA!!!!! OU MAI GAAAAAAAD!!!!
Huutelee yks pattiset täytehuulet väristen ja pallosilikonit täristen. Siinä sarjan sisältö.
Ja punainen Renny herkistyy ja itkee, ja esittelee rantatyylisiä korujaan.
🤣 täydellisesti kiteytetty!
Vierailija kirjoitti:
En näe Johannaa 15 vuoden päästä 78-vuotiaan Rennyn rinnalla edustamassa. Vuosi, korkeintaan kaksi ja Pori kutsuu...
Ei tarvitse tulla koskaan Poriin. Saa muikeat elatusmaksut mutta en usko mihinkään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe Johannaa 15 vuoden päästä 78-vuotiaan Rennyn rinnalla edustamassa. Vuosi, korkeintaan kaksi ja Pori kutsuu...
Ei tarvitse tulla koskaan Poriin. Saa muikeat elatusmaksut mutta en usko mihinkään eroon.
Ei olekkaan uskon asia, vaan tosi asia.
Sa mun sanoneen.
Muka miljonäärillä ei ole varaa palkata kokkia pariksi kuukaudeksi? Rennie laittanut vastasynnyttäneen vaimonsa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sa mun sanoneen.
Johanna nyt löytää toisen varakkaan miehen. Liikkuvat piireissä missä rikkaita on. Ei tarvitse tulla koskaan takaisin. Taidat olla melko katkera.
Vierailija kirjoitti:
Muka miljonäärillä ei ole varaa palkata kokkia pariksi kuukaudeksi? Rennie laittanut vastasynnyttäneen vaimonsa töihin.
Ei ole kiva pitää nurkissa vierasta ihmistä. Yleensä naiset haluaa tehdä jotain vaikka vauva onkin ja vauvat nukkuu paljon. Johanna nuori ja hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sa mun sanoneen.Johanna nyt löytää toisen varakkaan miehen. Liikkuvat piireissä missä rikkaita on. Ei tarvitse tulla koskaan takaisin. Taidat olla melko katkera.
Katkera mistä? Sekö on elämän autuus, että makaa 35 vuotta vanhemman käppänän kanssa? Nykyinen kun jättää, löytää samanlaisenä? On sulla kanssa elämänarvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva pitää nurkissa vierasta ihmistä. Yleensä naiset haluaa tehdä jotain vaikka vauva onkin ja vauvat nukkuu paljon. Johanna nuori ja hyväkuntoinen.
Eihän sen kokin noilla asua tarvitse! Varmaan on niin pieni kämppä, kun mestari Harlinkin näpyttelee läppäriään sohvalla röhnöttäen.
Jos kiire on niin kova kuten renni antaa ymmärtää. Saattaa sydänkohtaus tulla milloin tahansa.
Kyllä juba palaa poriin ja leijuu siellä että oli rennin kanssa naimisissa.
Pyrkyri mikä pyrkyri.
Miksei juba ottanut 63 v työtöntä köyhää miestä itselleen.
Eipä ole Johanna paljon maailmaa nähnyt, kun tavallinen keskieurooppalainen asuinalue on hänelle niin uutta ja ihmeellistä. Hiljaista siellä on, ja varmaan tosi yksinäistä. Se, miksi J ei ole nyt Porissa vauvan kanssa, johtuu vain ja ainoastaan Renskan narsismista. Kun minäminäminä ja jos J ei olisi siinä koko ajan, pitäis heti hommata uusi lohduttaja itkupillille.
Uuden kauden mainoksessa R toteaa että heille tulee vauva ja mikään muu ei merkitse mitään. Mitenköhän huijattu olo tulee uutta kautta katsoessa, jos R kuitenkin tekee töitä kokoajan, oliko niitä leffoja viisi vai miten monta tekeillä..
Vierailija kirjoitti:
Uuden kauden mainoksessa R toteaa että heille tulee vauva ja mikään muu ei merkitse mitään. Mitenköhän huijattu olo tulee uutta kautta katsoessa, jos R kuitenkin tekee töitä kokoajan, oliko niitä leffoja viisi vai miten monta tekeillä..
Renny kertoi MTV3 aamussa, että kun vauva nukkuu he odottavat malttamattomina vauvan heräävän. Nyt sitten huitelee siis maailmalla, joko se ikävä vauvaan haihtui. Hassu aikuinen mies, kaikesta meille sarjaa filmataan ja näytetään monella kanavalla.
Siis ei ole ihanampaa Suomi-miljonääriä kuin Renny.
Hänen upea kansainvälinen ura jatkuu jatkumistaan, kun seuraavaksi on yksi kolmen The Stranglers elokuvan ohjaus ja voimme vain odottaa mikä tulee seuraavaksi.
Ja vaimona aivan mahtava maisterisnainen opettaja-Johanna.
Hyvä sarja, jota täällä yksi ja sama yrittää pilkata keskustellen itsensä kanssa.
Mut joo on hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannassa on jotain herttaista, mutta myös lapsellista. Se mikä aluksi näyttäytyi aurinkoisena tunnelmana ja romanttisena, alkoi näyttää toksiselta positiivisuudelta, suhteelta jossa sallitaan vain ihanat ja myönteiset tunteet ja muiden olemassaolo kielletään.
Huomasin saman. Lisäksi alussa näyttäytyneen aurinkoisuuden rinnalla alkoi näkyä laskelmointia ja ällöttävää pinnallisuutta. Esim. ensin julisti että Sofiaan jää kamalasti ystäviä. Sitten Lontoon vilskeessä totesi, että ei ne Bulgarian ihmiset olleetkaan heidän tyylisiään. Lisäksi ilmoittaa, että häntä ei kiinnosta esiintyä suomalaisissa rooleissa, vaan haluaa kansainvälisen uran. Tämä siis sillä kokemuksella, että esiintyi Luokkakokouksessa ja miesystävän ohjaamassa Refugessa. Ainoa koulutus se, että olen miettinyt että pitäisikö lähteä opiskelemaan näyttelyä ulkomaille
Tuo "näyttelyn opiskelu" pisti omaankin korvaan. Näytteleminen lienee jotain muuta.
Onko muuta kuin silikonimunkit? Niillä näyttelyä, jos ja kun ei osaa näytellä saati, että olisi alan koulutusta. Se häämekon rintamus todistaa jotain. Väitetyn miljonäärin nuorikolla oli halpa hepene päällä.
Kun ensi viikolla alkaa uusi kausi, aion laskea joka jaksosta, montako kertaa otetaan kuppia. Pitää myös tarkistaa naaman punotusaste ja silmäpussien koko 🍷🥂🍾🍸🥃🍹
Onpas Renny vanhan näköinen tuossa mtv:lla pyörivän uuden kauden mainoksessa. Johanna taitaa kuvata häntä instaan tehokkaan filtterin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole ihanampaa Suomi-miljonääriä kuin Renny.
Hänen upea kansainvälinen ura jatkuu jatkumistaan, kun seuraavaksi on yksi kolmen The Stranglers elokuvan ohjaus ja voimme vain odottaa mikä tulee seuraavaksi.
Ja vaimona aivan mahtava maisterisnainen opettaja-Johanna.
Hyvä sarja, jota täällä yksi ja sama yrittää pilkata keskustellen itsensä kanssa.
Mut joo on hyvä sarja.
t. Renin assari
Vierailija kirjoitti:
Kun ensi viikolla alkaa uusi kausi, aion laskea joka jaksosta, montako kertaa otetaan kuppia. Pitää myös tarkistaa naaman punotusaste ja silmäpussien koko 🍷🥂🍾🍸🥃🍹
Mä lasken " mä en kestä" ja "voi kulta, rakas" ja "mä vähän liikutun" ja myös sen monrako kertaa Johanna toistaa Renin lauseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lasken " mä en kestä" ja "voi kulta, rakas" ja "mä vähän liikutun" ja myös sen monrako kertaa Johanna toistaa Renin lauseen
Mutta mä kyllä ihan viihdyin Harlinssien parissa. Oli mulavaa raivuupäivien ohjelmaa.
Edennyt reittä pitkin kirjaimellisesti🤭