The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ihmettelee, kun olen alkanut sanomaan: "Hyvää yötä rakas , huomenta rakas !" Ollaan oltu 36 v aviossa. 🙋💓😺
Me on sanottu aina, 37 yhteistä vuotta.
Rennin sisko on tosi voimakasluontoinen ihminen, sanotaanko näin.
Hän on kirjoittanut veljestään kirjankin muuten.
En vaan osaa nähdä Johannaa keskellä talvea saaristossa jossa netti toimii heikosti ja täytyy käydä pakkasessa ulkohuussissa. En etenkään jos heillä on pieniä lapsia. Eli miksi niin hehkuttavat että tulee talviasuttava asunto? Ja toisekseen, miksi talo ei olisi jo talviasuttava, siellä lienee aikanaan asuttu ympärivuotisesti. Ja millä sinne talvella mennään, joo jos on talvella kunnon pakkanen niin kaipa pääsee jäätä pitkin autolla? Niin ja onhan mahd mennä helikopterilla mut se helikopterikenttäkin on eri puolella saarta eikös siel Renin suvun mökin luona🤔
Wau jos nuo oikeasti pääsee Cannesiin näyttäytymään! Renny on viimeksi melkein 20v sitten ollut siellä viimeksi red carpetilla.
Vierailija kirjoitti:
En vaan osaa nähdä Johannaa keskellä talvea saaristossa jossa netti toimii heikosti ja täytyy käydä pakkasessa ulkohuussissa. En etenkään jos heillä on pieniä lapsia. Eli miksi niin hehkuttavat että tulee talviasuttava asunto? Ja toisekseen, miksi talo ei olisi jo talviasuttava, siellä lienee aikanaan asuttu ympärivuotisesti. Ja millä sinne talvella mennään, joo jos on talvella kunnon pakkanen niin kaipa pääsee jäätä pitkin autolla? Niin ja onhan mahd mennä helikopterilla mut se helikopterikenttäkin on eri puolella saarta eikös siel Renin suvun mökin luona🤔
Meinaat, ettei Rennie rakennuta sinne sisävessaa ja juoksevaa vettä koko taloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Johanna on nätti.Jaksaako sitä sitten kun ystävät ja vanhemmat jääneet tänne.Ei se raha sitä rakkautta tuo.Parisuhteessa pitää olla läsnä.Renny sanoi jotenkin ,että Johanna opettanut mulle rakkauden.Aina samaa juttua elämän rakkaus muidenkin kanssa.Miksi ne suhteet loppuneet ?
Niin, mihin? Ja kaikki laadukkaita naisia, fiksuja ja kauniitakin, kuten Renny edellyttää. Oli johtotason henkilöitä ja missejä, urheilijaa ja vaikka ja mitä joka lähtöön, kiinalaista ja kotimaista, amerikkalaista jne. kaikkiahan me ei todellakaan tiedetä edes.
Tarja S tais olla nuori ja kokematon karjalanpiirakanpaistaja, ei löytynyt yhteisiä puheenaiheita, kuten Geenan kanssa. Ja Geena myös huippuälykäs ja kaunis.
Vauvan synnyttyä loppuu kuherruskuukausi, kyllästyykö Renny taas ja lähtee työmatkoille. Vauvaa aika vaikea rahdata mukana, varsinkin jos on jotain terveysongelmia, nukkuu huonosti jne. Noin pieni tarvitsee äitiä, ei oikein hoitajalle voi tunneiksi jättää, jos yhdessä pitäis filmata.
Perkele, Renny iski tarvittaessa vaikka ravintolan tarjoilijan kai todistaakseen jälleen kerran jotain itselleen ja seurueelleen. Näin sanotaan tapahtuneen elämänkertakirjassa. Renny nautti vain elämästä, pehmensi tämän yksityiskohdan kertoja.
Onko jollain faktatietoo miten tuon Tammion remontti etenee. Ja minäkään en Johannaa oikein siellä näe, mökkeilemässä ilman meikkiä :)
Vierailija kirjoitti:
Rennin sisko on tosi voimakasluontoinen ihminen, sanotaanko näin.
Hän on kirjoittanut veljestään kirjankin muuten.
Tuo ensimmäinen siskon kirjoittama Rennyn elämänkertahan tehtiin jo kymmenisen vuotta sitten. Jotain ihmeellistä on kyllä Harjolan suvussa, kun Rennyn siskon kaikki lapset ovat eri isän aikaansaamia ja tuo Renny leikkinyt koko ikänsä tuollaista bleiboita... Tiedä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain faktatietoo miten tuon Tammion remontti etenee. Ja minäkään en Johannaa oikein siellä näe, mökkeilemässä ilman meikkiä :)
No on Johanna ollut jo sarjassakin useasti ilman meikkiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Johanna on nätti.Jaksaako sitä sitten kun ystävät ja vanhemmat jääneet tänne.Ei se raha sitä rakkautta tuo.Parisuhteessa pitää olla läsnä.Renny sanoi jotenkin ,että Johanna opettanut mulle rakkauden.Aina samaa juttua elämän rakkaus muidenkin kanssa.Miksi ne suhteet loppuneet ?
Niin, mihin? Ja kaikki laadukkaita naisia, fiksuja ja kauniitakin, kuten Renny edellyttää. Oli johtotason henkilöitä ja missejä, urheilijaa ja vaikka ja mitä joka lähtöön, kiinalaista ja kotimaista, amerikkalaista jne. kaikkiahan me ei todellakaan tiedetä edes.
Tarja S tais olla nuori ja kokematon karjalanpiirakanpaistaja, ei löytynyt yhteisiä puheenaiheita, kuten Geenan kanssa. Ja Geena myös huippuälykäs ja kaunis.
Vauvan synnyttyä loppuu kuherruskuukausi, kyllästyykö Renny taas ja lähtee työmatkoille. Vauvaa aika vaikea rahdata mukana, varsinkin jos on jotain terveysongelmia, nukkuu huonosti jne. Noin pieni tarvitsee äitiä, ei oikein hoitajalle voi tunneiksi jättää, jos yhdessä pitäis filmata.
Perkele, Renny iski tarvittaessa vaikka ravintolan tarjoilijan kai todistaakseen jälleen kerran jotain itselleen ja seurueelleen. Näin sanotaan tapahtuneen elämänkertakirjassa. Renny nautti vain elämästä, pehmensi tämän yksityiskohdan kertoja.
Oho, vahvistaa kyllä mun käsityksiä tosin ihan hyvin. Johanna on vielä helisemässä sen kanssa. Toivottavasti ei joudu mihinkään pitkään huoltajuustaistoon.
Naiset näyttävät olevan sille vain jotain kulutushyödykkeitä, aikansa se jaksaa lässyttää hunajaista shaibaa, kunnes seuraava ilmestyy nurkan takaa tai jostain lehden sivulta, ja sehän pitää tietenkin heti saada, vaikka helikopterilla makkariin. Onkohan se kuinka monta kertaa saanut pakit? :D
Vierailija kirjoitti:
Moikka. Talvella ei sen suhteen tapahtunut mitään. Ei ole vielä remonttimiehiä näkynyt, mutta jotakin remppatavaraa on pihalla.
Tervetuloa tutustumaan kauniiseen saareemme, Kotkasta pääsee monta kertaa viikossa koko kesän. :)
Kuinka pilata 200-vuotias talo :( nuo talot on kestäneet koska ne hengittää eikä niitä ole sorkittu liikaa. Se korjataan mitä tarvii, mut ei tod mitään liikaa eristämistä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Johannan ystävät varoitti häntä, ei voi ainakaan ikinä tilittää että miksi ette sanoneet mitään. Sääli että uskoo ennemmin alle 1v tuntemaansa papparaista kuin lapsesta saakka läheisesti elämässä mukana olleita ystäviä.
Tietty ihmistyyppihän saa kohteensa eristettyä. Se uskottelee, että muut ovat kateellisia, pinnallisia, juonittelevat, tai eivät vain voi ikinä ymmärtää mitä erityistä meillä on. Tämä ei lopu kauniisti, vaikka nyt hymyillään ja kaikki on maailman rakkainta ja voi kultaa ja ihanaa.
2 vuotta ovat olleet yhdessä. Ei ole muiden asia puuttua heidän suhteeseen. Ei se Johanna rikki mene. Itse en usko eroon ainakaan lähiaikana. Heillä kuitenkin yhteinen lapsi joka yhdistää heitä aina.
Itse asiassa narsistin kanssa juuri hyvinkin menee rikki.
Miksei kerrota mitä Smura näki ja polttareissa tapahtui!?
Mestariohjaaja on erikoistunut näihin heti suortoistoalustoille meneviin teoksiin.
Johannan ura pääsee kunnon kiitoon kun lähtevät Miamiin 😍
Mua kiinnostaa käsitelläänkö niitä VIIKON mittaisia kaverin polttareita mitenkään. Ne oli kuitenkin aika hulppeat ja J postasi sieltä kellon ympäri koko viikon ajan :D
Kohta lisää jaksoja! Lisää Rennyn filosofista ajattelua ja itkua!!
Noniin antakaas tiivistelmää uusista jaksoista. :)
Mun mies ihmettelee, kun olen alkanut sanomaan: "Hyvää yötä rakas , huomenta rakas !" Ollaan oltu 36 v aviossa. 🙋💓😺