Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
4681/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Universumin komein suomalainen RENNY HARLIN, ei enää komeemmaksi voi mies tulla. Nuori ori joka suomi-valaat saa aivan hulluiksi.

No ei kyllä ole. Mutta sinä voit reilusti miehenä tulla kaapista ulos ja tunnustaa, että tykkäät vanhemmista miehistä. Renny on valitettavasti varattu ja tykkää naisista, mutta vapaita +60-vuotiaita miehiä , jotka tykkäämiehistä löytyy Suomesta kyllä

Sarkasmi on sulle näköjään vierasta😅

Vierailija
4682/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei ole vieläkään syntynyt..koskahan on laskettu aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva ei ole vieläkään syntynyt..koskahan on laskettu aika.

24.7

Vierailija
4684/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Universumin komein suomalainen RENNY HARLIN, ei enää komeemmaksi voi mies tulla. Nuori ori joka suomi-valaat saa aivan hulluiksi.

No ei kyllä ole. Mutta sinä voit reilusti miehenä tulla kaapista ulos ja tunnustaa, että tykkäät vanhemmista miehistä. Renny on valitettavasti varattu ja tykkää naisista, mutta vapaita +60-vuotiaita miehiä , jotka tykkäämiehistä löytyy Suomesta kyllä

Menikö tunteisiin?

Vierailija
4685/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloposki Renny. Hyvin säilynyt vanhaksi ukoksi. Kyllä Johannan kelpaa esitellä upeaa urostaan. Johannakin ihastuttava luomu prinsessa. Rukoilen, että lapsi perii isin ulkonäön ja äitinsä vaatimattoman luonteen.

Tulee laittamaan Hollywoodin polvilleen vanhempiensa lailla!

Vierailija
4686/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna opiskeli Åbo Akademissa 2014-2019

liikunnan opettajaksi. Ei kauaa ehtinyt maikkana olla näköjään.

Vierailija
4687/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterisnainen Johanna kun työskenteli opettajana, niin varmasti siellä oppi miten kasvaattaa nuorta Suomen sukupolvea.

Renny tietenkin tukee, muutenkin kuin miljoonillaan.

Vierailija
4688/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisterisnainen Johanna kun työskenteli opettajana, niin varmasti siellä oppi miten kasvaattaa nuorta Suomen sukupolvea.

Kieltämättä Renny on maukas mies jolla on herkullinen pankkitili.

Vierailija
4689/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popparit esiin, kun tätä ketjua lukee. Osa keskustelijoista tuntuu olevan hoidon tarpeessa. Absurdia huumoria riittää. Nuo kotka-murjaisut...

Mun mielestä ihan hyvää, absurdia, huumoria, mitä itse olen noita lukenut (huumoria ketjuun!)

Parempi se kuin yhden lauseen ulkonäön haukkumis viestejä kymmenen peräkkäin.

...lukenut?

Tarkoitit varmaan olen kirjoittanut hiiihhihhiii

Vierailija
4690/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popparit esiin, kun tätä ketjua lukee. Osa keskustelijoista tuntuu olevan hoidon tarpeessa. Absurdia huumoria riittää. Nuo kotka-murjaisut...

Mun mielestä ihan hyvää, absurdia, huumoria, mitä itse olen noita lukenut (huumoria ketjuun!)

...lukenut?

112

Vierailija
4691/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...lukenut?

112

Älä yritä😎

Vierailija
4692/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo miltei unohtanut että Johanna on akateemisen tutkinnon suorittanut fiksu kaunotar.

Kaiken tämän Hollywood-glamourin keskellä.

Vierailija
4693/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai jokainen seuraa tuota sarjaa jossa on todellista aitoa rakkautta kun parisielut löysivät toisensa. Renny ihastui Jonnan luonteeseen ja Jonna ihastui pilkkeeseen Rennyn silmässä, vai miten se meni?

Itse nimenomaan seuraan juurikin siksi, että on aitoa rakkautta mikä näkyy selvästi. Muutoin en noista vastaavista ulkomaisita realityjutuista välitä pätkääkään missä keksimällä keksitään ties mitä tyhmää josta realityä väännetään. Renny ja Jonna ovat toisilleen luodut ja sitä on ihana katsoa vierestä vaikkakin telkkarin kautta.

Olen Rennyä muutaman kuukauden nuorempi nainen ja voi jos joskus heidät tuolla kaupungilla näkisin niin menisin kyllä onnittelemaan yhteiselämästään. Joskus käy näinkin että löytyy se oikea rakkaus eikä ikä ole este kun se oikea kolahtaa kohdalle

Vierailija
4694/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo miltei unohtanut että Johanna on akateemisen tutkinnon suorittanut fiksu kaunotar.

Kuten kiinalainen Kaykin oli. Renny jaaritteli varmaan samat tarinat Kaylle lapsuudestaan, kun näytti Kaylle Tammiota.

Vierailija
4695/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai jokainen seuraa tuota sarjaa jossa on todellista aitoa rakkautta kun parisielut löysivät toisensa. Renny ihastui Jonnan luonteeseen ja Jonna ihastui pilkkeeseen Rennyn silmässä, vai miten se meni?

Itse nimenomaan seuraan juurikin siksi, että on aitoa rakkautta mikä näkyy selvästi. Muutoin en noista vastaavista ulkomaisita realityjutuista välitä pätkääkään missä keksimällä keksitään ties mitä tyhmää josta realityä väännetään. Renny ja Jonna ovat toisilleen luodut ja sitä on ihana katsoa vierestä vaikkakin telkkarin kautta.

Olen Rennyä muutaman kuukauden nuorempi nainen ja voi jos joskus heidät tuolla kaupungilla näkisin niin menisin kyllä onnittelemaan yhteiselämästään. Joskus käy näinkin että löytyy se oikea rakkaus eikä ikä ole este kun se oikea kolahtaa kohdalle

Mitä jos 28 vuotias nuori sonni "rakastuisi" sinuun?😁

Vierailija
4696/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin sopisi, kunhan se olisi yhtä komea kuin Renny ja pitkä!

Tietenkin jos tämä sonnikin olisi multimiljonääri, niin silloin tätä naista vietäisi.

Vierailija
4697/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kiinalainen Kaykin oli. Renny jaaritteli varmaan samat tarinat Kaylle lapsuudestaan, kun näytti Kaylle Tammiota.

Ei jaaritellu, entisiä heiloja ja tyttöystäviä, onhan noita komealla ollut.

Nyt on oikea suomalainen vaimo ja ääri-älykäs sellainen.

Onnea!!!

Vierailija
4698/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, tämän parin myötä uskon tosirakkauteen! <3

Sama 🥰

Vierailija
4699/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin sopisi, kunhan se olisi yhtä komea kuin Renny ja pitkä!

Tietenkin jos tämä sonnikin olisi multimiljonääri, niin silloin tätä naista vietäisi.

Ehei, ei nuorta sonnia kiinnosta tavisakat, sorry!

Vierailija
4700/26888 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaaritellu, entisiä heiloja ja tyttöystäviä, onhan noita komealla ollut.

Nyt on oikea suomalainen vaimo ja ääri-älykäs sellainen.

Onnea!!!

Suomalainen pirttihirmu! Aikaisemmin hehkutit Rennyn Hollywood hoitoja! Koita nyt päättää!!

Ketju on lukittu.