The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut kukaan muu, kuin tämän palstan Renny vihaaja nähdä jotain käsien tärinää, sama henkilö on väittänyt Rennyä pers aukiseksi jne..
Hyvä sarja jota on kiva katsoa.
Ja kyllä Renny on ikäisekseen hyvässä kunnossa, sen jokainen tajuaa.
Itse en nähnyt tatuointikohtaa, mutta täytyypä katsoa. Väitätkö sinä Renny rakastaja, että katsojat näkevät omiaan? Et ole tainnut katsoa yhtään jaksoa, mutta jaksat skitsoilla päivästä toiseen?
Uskon, että Renny ohjaajana olisi leikannut tutinakohdan pois.
Renny ei ohjaa, eikä tuota sarjaa, eikä editoi, eikä äänitä jne.
Hyvä että joku puhuu järkeä tuolle, Rennyn pakkomielle-vihaajalle.
Ettei mene ihan överiksi valheet.
Käynti Instrumentariumissa kannattaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut kukaan muu, kuin tämän palstan Renny vihaaja nähdä jotain käsien tärinää, sama henkilö on väittänyt Rennyä pers aukiseksi jne..
Itse en nähnyt tatuointikohtaa, mutta täytyypä katsoa. Väitätkö sinä Renny rakastaja, että katsojat näkevät omiaan? Et ole tainnut katsoa yhtään jaksoa, mutta jaksat skitsoilla päivästä toiseen?
Uskon, että Renny ohjaajana olisi leikannut tutinakohdan pois.
Renny ei ohjaa, eikä tuota sarjaa, eikä editoi, eikä äänitä jne.
Miksi maalitat täällä kommentoivia?! Täytyy sietää toistenkin mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kyllä se skitsoilu taitaa olla teidän heiniä.
Lällättämisellä pilaat alunperin hyvän ketjun.
Parhaimmat haukkumisviestit onkin ketjun alkupäässä😂😂😂 skitso olet, get over it!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea katsoa Rennyn ryppyistä naamaa nuoren vaimonsa vieressä, mun 65' telkkarista. Näyttäisi varmaan vähemmän irvokkaalta, jos katsoisin tabletilla. Täällä kehutaan Rennyn puhelahjoja, mun mielestä se on ärsyttävä lässyttäjä. Molemmat selvästi nauttivat oman äänensä kuulemisesta.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi ottaa tosissani vanhaa ukkoa, jonka jokaisessa sormessa on paksu teiniangsti-sormus ja kaulassa ja ranteessa killuttimia.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on kuin nuori Geena D. 👀
Kyllä! Minäkin olen monta kertaa ajatellut, että heissä on aivan todella paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna on kuin nuori Geena D. 👀
Kyllä! Minäkin olen monta kertaa ajatellut, että heissä on aivan todella paljon samaa.
Käynti optikolla auttaa. Johannaa voisi luulla Rennyn ex-kiinalaiseksi tyttöystäväksi. Onneksi Renny päästi nuoren Kayn lentää omille siivillen.
Rennyn siskonpoika on ottanut sukunimekseen Harlin. Toivottavasti ei yritä hyötyä enonsa sukunimestä.
tämä renni mikään kuuluisa ole isossa maailmassa.
taitaa johannin isi tai äiskä nostaa tätä keskustelupalstaa ylös. kun muuten ei kukaan kirjoittaisi yhtään komenttia.
tämä johanni on oikein pyrkyri.
itse kertoi kuinka haluaa olla esillä joka paikassa.
että se siitä heidän isosta rakkaustarinastaan. eroa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on siis taputeltu.
Elokuussa alkaa uudet jaksot hihihiihhiiiii
Katsoin sen jakson kihlajaisista (vaikka olivatkin jo naimisissa), niin se Luokkakokous-heppu (iso nenä, en muista nimeä) sanoi, että kyseessä ovat some-kihlajaiset ja ehdotti jotain Rehanna-hashtagia, samaan tyyliin kuin Brangelina. Ja sitten virnistäen totesi, että nekin erosi (Brad ja Angelina). Aika kyynistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on siis taputeltu.
Elokuussa alkaa uudet jaksot hihihiihhiiiii
Ihan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikas on Renny
Köyhä kaikinpuolin, kun pitää yksityiselämäkin myydä.
Renny loisii verorahoilla, surkea Luokkakokous-leffa sai yli 600 000 euroa veronmaksajien rahoja tukea.
HS selvitti taideväen, liikunnan ja uskonnon koronatukia – ”yhden tähden surkeus” sai tukea yli 600 000 euroa
Rikkaat uudet jaksot Rikkaalta Rennyltä
Puhuukohan ne Aaron Eckhartista.