The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Katsotteko Johannan reellsejä? Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny on tavattoman älykäs.
Ohjaajana hän saa aina miljoonat vaikka elokuva ei menestyisi!
Funtsikaa mikä taloudellinen nero ja komea sellainen.Ohjaaja on palkattu työntekijä, ei hän saa tulospalkkaa, jos ei itse tuota elokuvaansa.
Tämä lällättäjä ei tuota ymmärrä, että elokuvan mahdollinen negatiivinen tulos EI jää todellakaan ohjaajan maksettavaksi, hän saa palkkansa.
Miksi avaudut tänne? Et ymmärrä paljon muutakaan.
Tämä lällättäjä ei ymmärrä että Renny saa rahansa. AINA.
Kenen rahat? Saa kait se muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Onko muut menestyneet Hollywood ohjaajat tehneet reality-sarjoja omasta elämästään? Spielberg, Stone, Coppola, Scorsese, Burton, Cameron, Lynch, Coen, Lee ja keitä heitä nyt onkaan. Olisi kiva katsoa.
ELOKUUSSA UUDET JAKSOT! JEEEEEE!
Järkytyin, kun sattumalta näin vähän aikaa tätä ohjelmaa. Renny Harlin on minua 5-vuotta vanhempi ja näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. En huolisi noin kulahtaneen näköistä miestä itselleni. Mutta tämä pari yhdessä: nainen näyttää ihan alaikäiseltä. En tiedä hänen oikeaa ikäänsä, mutta näyttää niin nuorelta tämän papan vieressä. Huonot fibat tuli, erityisesti tästä miehestä. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Funtsikaa mikä taloudellinen nero ja komea sellainen.Ohjaaja on palkattu työntekijä, ei hän saa tulospalkkaa, jos ei itse tuota elokuvaansa.
Tämä lällättäjä ei tuota ymmärrä, että elokuvan mahdollinen negatiivinen tulos EI jää todellakaan ohjaajan maksettavaksi, hän saa palkkansa.
"Tämä lällättäjä" eli sinä itse😁
Perusta oma ylitysketju vekkinaama Rennylle.
Tuota, tuota.
Kyllä täällä kaikki toivovat että Te lopettaisitte näiden Rennyn haukkumis viestien lähettämisen joka toinen minuutti.
Jos haluat perustaa Rennyn haukkumisketjun, niin tee se! Tämä ketju on The Harlins ketju, jossa keskustellaam kyseisestä sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvan tuottajat maksavat. He myös kantavat tulosvastuun.
Helvetin hyvä sarja.poltan pilvee ennen sitä ja naureskelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma ylitysketju vekkinaama Rennylle.Tuota, tuota.
Kyllä täällä kaikki toivovat että Te lopettaisitte näiden Rennyn haukkumis viestien lähettämisen joka toinen minuutti.
Jos haluat perustaa Rennyn haukkumisketjun, niin tee se! Tämä ketju on The Harlins ketju, jossa keskustellaam kyseisestä sarjasta.
Ei tossa gubbessa oo kehumista! Pitäiskö kaikkien laittamat viestit olla : ihana Uroskotka! Ihana rikas Renny! On siinä kaunis pari! Vuosisadan häät Harlineilla! Hollywood glamouria sarjassa! Ym.
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin, kun sattumalta näin vähän aikaa tätä ohjelmaa. Renny Harlin on minua 5-vuotta vanhempi ja näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. En huolisi noin kulahtaneen näköistä miestä itselleni. Mutta tämä pari yhdessä: nainen näyttää ihan alaikäiseltä. En tiedä hänen oikeaa ikäänsä, mutta näyttää niin nuorelta tämän papan vieressä. Huonot fibat tuli, erityisesti tästä miehestä. Huh!
Johanna on 28v ja toivoo, että voisi pian taas tulla raskaaksi kun vauva on syntynyt. Kyselee, että kuinkahan pian se on synnytyksen jälkeen mahdollista. Hyvänen aika sentään tämän naisen aivoituksia, onneksi ei toimi opettajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvan tuottajat maksavat. He myös kantavat tulosvastuun.
Rennykin on ollut ainakin osatuottajana joissain elokuvissaan. Joku Steven Spielberg tuskin nousee sohvaltaan alle 100 miljoonan dollarin palkkiota, jos joku pyytää häntä ohjaajaksi.
Hardo kirjoitti:
Helvetin hyvä sarja.poltan pilvee ennen sitä ja naureskelen
Ei tota selvinpäin viitti kattookkaan. Jotkut ikäloput mummot korkeintaan. Rennyn punane naama erottuu hyvin ruudusta.
Tässä meillä on megaluokan kansainvälinen pariskunta.
Huomaa hyvin suomalaisen ja jenkkiläisen kulttuurin piirteiden erot: Suomessa arvostetaan vaatimattomuutta ja tietynlaista nöyryyttä. Kun mies on oman arvonsa tunteva ja tuo menestystään esiin, niin pidetään leuhkana ja narsistina! Itse olen seurustellut vanhemman amerikkalaisen miehen kanssa, kouluttautunut ja viisas oli, ja uskalsi myös kehua elämänkokemuksiaan, olla niistä onnellinen. Nyt näen Rennyssä vähän samaa tapaa olla ja kommunikoida kuin hänessä ja ymmärrän, että se kuuluu amerikkaiseen kulttuuriin! Minusta on hienoa, että Renny on oma itsensä ja tuskin haluaa kellekään mitään pahaa. Mitä siitä jos on ylpeä suorituksistaan ja tuo niitä esiin, ei ole pakko katsella/kuunnella jos ärsyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa hyvin suomalaisen ja jenkkiläisen kulttuurin piirteiden erot: Suomessa arvostetaan vaatimattomuutta ja tietynlaista nöyryyttä. Kun mies on oman arvonsa tunteva ja tuo menestystään esiin, niin pidetään leuhkana ja narsistina! Itse olen seurustellut vanhemman amerikkalaisen miehen kanssa, kouluttautunut ja viisas oli, ja uskalsi myös kehua elämänkokemuksiaan, olla niistä onnellinen. Nyt näen Rennyssä vähän samaa tapaa olla ja kommunikoida kuin hänessä ja ymmärrän, että se kuuluu amerikkaiseen kulttuuriin! Minusta on hienoa, että Renny on oma itsensä ja tuskin haluaa kellekään mitään pahaa. Mitä siitä jos on ylpeä suorituksistaan ja tuo niitä esiin, ei ole pakko katsella/kuunnella jos ärsyttää :)
Hienoa, että mies oli kouluttautunut ja viisas.
Eihän tässä mitään pahaa ole, eikä tätä ole pakko katsoa. Ihmetyttää vaan kuinka meille tällaista soopaa tarjoillaan ja mainos lävähtää silmille ilta illan jälkeen. Joku Sofian salatkin, punkasta punkkaan lentävä letukka, josta muovaillaan jotain pyrstötähteä.
Onko se Luukas oikeasti Rennyn poika? Siis se aikuinen poika. Ei näytä yhtään Rennyltä. Ihan erilaiset korvatkin. Ja nenä ja suu. Ja sormet.
No joka tap. Johanna sopisi paremmin Luukakselle kuin Rennylle, noin ulkoisesti. En käsitä, miten J voi olla sen vanhan ukon kanssa. Tai siis käsitän, että lapsi kannattaa tehdä varakkaan kanssa niin ei tarvitse itse olla työelämässä. Aika sairasta silti olla tuollaisen itseään jotain 34 vuotta vanhemman ukon kanssa. Yöks. Johanna ja Rennyn poika ovat jokseenkin samaa ikäluokkaa.
No se Rennyn edellinenkin oli jotain 25 kun Renny oli 60. Se kiinalainen. Ukkohan on täys peluri.
Renny on Suomen sinivalkoinen Hollywood supertähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlins, ketähän noi on??? Tietääkö joku?
Lucia-neito ja Joulupukki.
Mulla taas tulee mieleen Punahilkka ja Iso Paha Susi.
Perusta oma ylitysketju vekkinaama Rennylle.