The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henny Rarlin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kateellisia ihmisiä paljon, johtuuko se Rennyn rahoista vai mistä?
Täällä on realisteja, jotka eivät ihaile feikkiä elämää.
Eli sinun mielestäsi MTV3 maksaa Rennyn asumiset Lontoossa ja Miamissa jne....?
Olen eri, mutta ne asumiset eivät kuvasta mitään superrikkaiden elämäntyyliä. Kuten ei mikään sarjassa.
Se ei muutu siitä vaikka jankkaat jotain typerää MTV:stä. Tietysti se ei maksa.
Rennykö se sitten maksaa elämisen ympäri maailmaa?
Eiköhän, mutta kuten sanottu, tuo elintaso ei ole mitään superrikkaan elintasoa. Varakkaan henkilön, mutta ei kummempaa.
Super varakkaan. Eli erittäin rikkaan. joka on saanut kaiken suuren omaisuuden ohjaamalla elokuvia.
Sinulla nyt voi olla oma kuvitelmasi siitä mikä on rikas, mutta ainakaan USA:ssa ei pidetä rikkaana ketään jolla ei ole vähintään 100 miljoonan USD omaisuus. Jota Rennyllä selvästi ei ole. Siihen elämäntyyliin kuuluu oman mansionin tai parin omistaminen, mahdollisesti oman saaren omistaminen Karibialla, lodge Coloradossa, jahti, private jet, palveluskunta, limusiinit kuljettajineen, yms. Tuollaisesta elämäntyylistä Renny on kaukana.
Kyllä Renny on rikas ja saattaa hyvinkin olla 100 yhdysvaltain dollaria, se on noin 95 miljoonaa euroa.
Syltyn kanssa tehdyt filmit ovat kannattaneet.
Itseasiassa voi olla enemmänkin, kun katsoo miten hemmo ei paljon hintaa kysele.
Ja sitä ei voi sanoa mitä amerikkalaiset mistäkin asiasta ajattelee, siellä on niin paljon kansaa ja mielipiteet heittelee.
Rikas😂 ei ainakaan millään rikkaiden listalla ole.
Siis kui toi ukkeli jaksaa kuunnells ton muijan falsettia?
Vierailija kirjoitti:
Siis kui toi ukkeli jaksaa kuunnells ton muijan falsettia?
Jotain outoa tässä näytelmässä on, tämähän esitettiin jo aiemmin ja ihmiset olivat ihastuksesta pyörryksissään. En ole kateellinen, päinvastoin säälin. Onko tosiaan niin, että nainen on rukoillut uraa ja kuuluisuutta ja "reni kulta, rakas älä itke, ihanaa" lupasi, nainen uskoo kaiken nyt saavansa.
Oon aina ihmetellyt miten täällä palstalla kauhistellaan rintaimplantteja ja haukutaan niihin päätyneet naiset maan rakoon. Mutta jos teille menee jopa Johannan implantit läpi luomuina niin en ihmettele enää. Tunnistatte silikoneiksi vain kaikkein räikeimmät tapaukset, joten käsityksenne niistä on täysin vääristynyt.
Vinkki: katsokaa vaikka Johannan ig:stä vanhempia kuvia, hän oli käytännössä rinnaton vielä muutama vuosi sitten.
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?
Ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Ruttunaama kuvotus, siinä sulle ihanaa ja pettäjä lisäksi.
The Harlins-sarjassa ihmetyttää Rennyn runsas alkonkäyttö. Kokoajan pienessä sievässä, ja kirkaskin maistuu - siinä Johanna uskalsi puuttua lorauksen määrään, mikä oli poikkeuksellista kaiken papukaijamaisen hymistelyn jälkeen. Osaako Renny olla lainkaan selvinpäin, vai onko kaikki päivät tissuttelua, kuten sarja näyttää?
Toivottavasti Johanna herää prinsessaunestaan todellisuuteen mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Myötäilee kokoajan Rennyn mielipiteitä, joka alkoi sarjaa katsoessa jo naurattamaan. Mitään negatiivistä ei ääneen saa näemmä Rennyn aikana sanoa, aina yes-yes, My love 😂
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Näin on ja etenkin tuo rikkaus.
Kertakaikkisen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Kertakaikkisen ihana.
Asuu vuokralla🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Ei ole.
Renny on ihana ja rikas.
Renny-papps on kova poika suuttumaan ja polttamaan siltoja takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Harlin kertoo ensin hurmaantuvansa ja saman tien hullaantuvansa ensi silmäyksellä.
”Naisen on helpompi pyydystää mies kuin päinvastoin. Hurmaantumisen tunne on ihana. 25 vuodessa olen tullut vaativammaksi ja ehdottomammaksi. Se pätee myös naisiin. En halua haaskata aikaa miellyttämiseen. Edellytän sellaista, mikä tekee minut onnelliseksi.”
”Moni nainen ei ole pärjännyt rinnallani, koska minulle tärkeintä elämässä on työ. Vaikka rakastaisin kuinka paljon, kukaan nainen ei tule ja vie minulta huomiota työstäni. Suhteessa mennään minun ehdoillani, olen pomo. Jos nainen hyppää sivukärryyn, se on ok, mutta hänen on seurattava polkuani. Tämä suojaa minua tragedioilta, murhenäytelmiltä.”
Armotonta puhetta? Harlin katsoo kauan ravintolamaiseman sinisiä kalusteita, valkoisia pöytäliinoja.
”Kyllä, armotonta ja täysin itsekästä. Mutta minä myös annan naiselleni paljon enkä pakota ketään pelisääntöihini. Jos elämäntapani ja ehtoni eivät kelpaa, se on enemmän hänen asiansa.”
https://seura.fi/viihde/julkkikset/renny-harlin-moni-nainen-ei-ole-parj…
Aika kovaa kieltä tosiaan. Nainen on aina sivuvaunussa. Renny tarjoaa puitteet ("annan naiselleni paljon"), mutta on se joka määrää. Jopa luopumaan perheenjäsenistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlin kertoo ensin hurmaantuvansa ja saman tien hullaantuvansa ensi silmäyksellä.
”Naisen on helpompi pyydystää mies kuin päinvastoin. Hurmaantumisen tunne on ihana. 25 vuodessa olen tullut vaativammaksi ja ehdottomammaksi. Se pätee myös naisiin. En halua haaskata aikaa miellyttämiseen. Edellytän sellaista, mikä tekee minut onnelliseksi.”
”Moni nainen ei ole pärjännyt rinnallani, koska minulle tärkeintä elämässä on työ. Vaikka rakastaisin kuinka paljon, kukaan nainen ei tule ja vie minulta huomiota työstäni. Suhteessa mennään minun ehdoillani, olen pomo. Jos nainen hyppää sivukärryyn, se on ok, mutta hänen on seurattava polkuani. Tämä suojaa minua tragedioilta, murhenäytelmiltä.”
Armotonta puhetta? Harlin katsoo kauan ravintolamaiseman sinisiä kalusteita, valkoisia pöytäliinoja.
”Kyllä, armotonta ja täysin itsekästä. Mutta minä myös annan naiselleni paljon enkä pakota ketään pelisääntöihini. Jos elämäntapani ja ehtoni eivät kelpaa, se on enemmän hänen asiansa.”
https://seura.fi/viihde/julkkikset/renny-harlin-moni-nainen-ei-ole-parj…
Aika kovaa kieltä tosiaan. Nainen on aina sivuvaunussa. Renny tarjoaa puitteet ("annan naiselleni paljon"), mutta on se joka määrää. Jopa luopumaan perheenjäsenistä?
Niin, toi Renin kuvaamahan ei ole mikään parisuhde vaan valtakuvio, jossa äijä määrittää säännöt ja nuorikko keikkuu mukana. Todellisuudessa ihminen, joka suojelee itseään tragedioilta ei ole suhteessa henkisesti mukana vaan rakastaa rakastumisen tunnetta ja kenties eti tavoin onnistuu tietyn aikaa uskottelemaan itselleen rakastavansa.
Koska toinen ei saa eikä voi olla tasavertainen ja oma itsensä, sujde ei ole vastavuoroinen eikä näin ollen voi kehittyä. Kun ei voi kehittyä, kyllästyminen on vain ajan kysymys.. Voi myös kuvitella, millainen tällainen mies on, jos työnteko estyy/loppuu tms. vaikkapa sairastumisen vuoksi (joka voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta). Tällaiselta ihmiseltä kun menee siinä aivan kaikki identiteettiä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Kertakaikkisen ihana.
Kyllä minulle kelpaisi.
On rikas ja varsin oivassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Kertakaikkisen ihana.Kyllä minulle kelpaisi.
Kyllä Danny näyttää olevan paremmassa kunnossa, kuin tämä löysänahkainen ruttunaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Kertakaikkisen ihana.Asuu vuokralla🤣🤣🤣
Hän sanoi siinä ohjelmassa, että asuvat ensin vuokralla ja tutustuvat paikkaan ennen pysyvämmän asunnon ostamista. Todella viisas ratkaisu, sillä vuokralla ollessa on aikaa tutustua Miamiin kunnolla ja sitten selviää millä alueella haluaa asua pysyvämmin.
Just asking, olisiko Johanna hullaantunut Rennyyn, jos hän olisi ihan tavallinen duunari, vaikka putkimies?
Ihmetyttää tuo kiire edetä naimisiin, kun ei voi vielä edes tuntea toista ihmistä, eikä arki ole tullut suhteeseen. Olisi nyt vielä pari vuotta katsellut rauhassa, naimisiinmeno kun ei muuta mitään, mutta tietäisi paremmin tahtooko oikeasti elää hänen kanssaan. Lapsikin vielä kiireellä piti saada, vaikka Johannalla vuosia olisi kyllä lapsentekoon vielä aikaa. Toivottavasti kiire ei kostaudu, eikä alkaisi enempää tahdottomaksi kynnysmatoksi suurelle elkokuvaohjaajalle, jonka titteli Johannan on sokaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
Kyllä minulle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas Renny!
Onko ihanampaa?Ei ole!
On rikas ja varsin oivassa kunnossa.Kyllä minulle kelpaisi.
Sori, reni ei oo haudanryöstäjä.
Huoh ....