The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kenen kaikkien itseään vuosikymmeniä nuorempien naisten kanssa Rennyllä on nyt viime vuosina ollut näitä lyhyitä suhteita?
- Karoliina
- Kay
- Martina
- Sarah
- Satu
- muita?
Ja koiratkin vaihtuneet aina parin vuoden välein.
Onko Johannan näyttelijänlahjoista ollut mitään arviota missään? Niistä elokuvista, joissa on esiintynyt?
On siis ihan amatööripohjalta ponnistanut ja Luokkakokous-elokuvan ja Rennyn kautta?
Eikö tuo ole vähän noloa, että oman tyttöystävänsä pestaa produktioihinsa. Varsinkin näyttelijänä kokemattoman.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kaikkien itseään vuosikymmeniä nuorempien naisten kanssa Rennyllä on nyt viime vuosina ollut näitä lyhyitä suhteita?
- Karoliina
- Kay
- Martina
- Sarah
- Satu
- muita?
Ja koiratkin vaihtuneet aina parin vuoden välein.
Se kiinatar+ normihutsut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme menneet naimisiin Suomessa, ja on asuttu Yhdysvalloissa yli kolmekymmentä vuotta. Jos meille tulisi ero, niin ei sitä Suomessa hoidettaisi.
Älä ole varma. Jos miehesi tekee saman tempun kuin Mikko Koivu, eli vaatii avioeroa tuomittavaksi Suomessa, niin edessä voi hyvinkin olla samanlainen vuosien tappelu siitä missä maassa avioero hoidettaisiin.
Köyhillä taviksilla tuskin on intressiä ryhtyä tappelemaan, mutta kun isommista rahoista on kyse niin helposti menee tuollaiseksi Mikko Koivu -menoksi.
Öö, ei pysty tekemään mitään temppuja.
Kannattaa tsekata Mikko Koivun ja Helenan tilanne. Huomaat luulojesi olevan vääriä.
Voitko kertoa ne temput mitä puoliso voi tässä tapauksessa tehdä? Pysyvä asuinpaikka Yhdysvallat, kansalaisuus, verotus Yhdysvallat, omaisuus yhteisomistuksessa jne. Puoliso ei voi esim. rahaa siirtää ilman toisen suostumusta, ei voi myydä omaisuutta jne.
Aivan turha totuutta on alapeukuttaa, ei se siitä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Johannan näyttelijänlahjoista ollut mitään arviota missään? Niistä elokuvista, joissa on esiintynyt?
On siis ihan amatööripohjalta ponnistanut ja Luokkakokous-elokuvan ja Rennyn kautta?
Eikö tuo ole vähän noloa, että oman tyttöystävänsä pestaa produktioihinsa. Varsinkin näyttelijänä kokemattoman.
Onko se The Refuge julkistettu jo?
Vierailija kirjoitti:
Harlin on tunnettu surkeista taidoistaan ohjata näyttelijöitä. Räjähdyksetå onnistuu paremmin.
Häiden vieraslistaa supistettiin koronan takia aivan minimiin, mutta juorutoimittaja Rita Tainola oli kuitenkin paikalla. 🤔
Pitääkö paikkansa, että Renny olisi painostanut Johannaa valitsemaan joko suhteen siskoonsa tai häneen. Ja että sisko ei olisi ollut häissä, ei saanut tulla?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että Renny olisi painostanut Johannaa valitsemaan joko suhteen siskoonsa tai häneen. Ja että sisko ei olisi ollut häissä, ei saanut tulla?
Pitää.
Renny Harlin Me Naisissa 5.1.2012 Erika Marchinosta : "En voi elää ilman Erikaa" "Ensimmäistä kertaa tunnen olevani suhteessa missä ei tarvitse tehdä kompromisseja." "Erikassa on kaikki mitä olen kumppanissa etsinyt, enkä voi kuvitella itseäni kenenkään muun rinnalle"
"Tällaista rakkautta ei ollut helppo löytää, minulta se vei vuosikymmeniä, Renny tunnustaa."......rakastunut pari suunnittelee jo perheenlisäystä...
Mitä ihmettä tuossakin tapahtui, mihin tuo Erika katosi?
Täsmälleen samat tarinat Rennylla ollut jo vuosikymmen sitten:
Elokuvaohjaaja Renny Harlin löysi elämänsä rakkauden hissistä, vuosikymmenten etsimisen jälkeen. Hän avautuu rakkaudestaan Me Naiset -lehdessä.
Renny Harlin, 52, on kokenut elämässään paljon. Takana on yksi avioliitto näyttelijä Geena Davisin kanssa, avioton lapsi entisen avustajan kanssa ja lukuisia seurustelusuhteita. Silti miehen piti elää liki puoli vuosisataa, ennen kuin eteen asteli elämän nainen.
Rennyn ja häntä 17 vuotta nuoremman Erika Marchinon tiet kohtasivat nelisen vuotta sitten. Tuolloin kumpikin osapuoli oli vielä tahoillaan suhteissa, mutta pari vuotta siten aika oli otollinen suhteeseen. Työlounaalla syttynyt kipinä on johtanut siihen, että rakastunut pariskunta suunnittelee jo perheenlisäystä.
Rakastunut Renny kertoo Me Naisten haastattelussa etsineensä Erikan kaltaista naista koko elämänsä.
– Olemme monella tavalla samanlaisia. Siksi rakastuminen ja yhteen meneminen on käynyt helposti. Ensimmäistä kertaa tunnen olevani suhteessa, jossa ei tarvitse tehdä kompromisseja. Erikassa on kaikki, mitä olen kumppanistani etsinyt enkä osaa kuvitella itseäni enää kenenkään muun rinnalle. Tällaista rakkautta ei olut helppo löytää, minulta se vei vuosikymmeniä, Renny tunnustaa.
Veikkaan, että hurmaavalta vaikuttava Renny haluaa p ä ä t t ä ä i h a n k a i k e s t a .
Vierailija kirjoitti:
Jos Renny on niin mielettömän rikas kuin jotkut täällä haluavat väittää, niin miksi se ei omista yhtä ainutta taloa tai asuntoa? Yleensä rikkaat ihmiset omistavat niitä useampia ympäri maailmaa.
Ja rikkauskin on suhteellista. Renny ei kuitenkaan mikään miljardööri ole.
Yleensä rikkaat eivät omista mitään mitä eivät halua.
Sei ei ole suhteellista että meidän UrosKotka Renny on multimiljonääri.
Ei kahdensadantonnin vuosiansio diplomi-insinööri vuokraile helikoptereita.
Hieno mies ja Johanna on nähnyt sen - ja mikä adoniksen kroppa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Renny on niin mielettömän rikas kuin jotkut täällä haluavat väittää, niin miksi se ei omista yhtä ainutta taloa tai asuntoa? Yleensä rikkaat ihmiset omistavat niitä useampia ympäri maailmaa.
Entä naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron Eckhart on komeampi kuin Sara Forsberg on kaunis.
Köyhähän Sara on aina ollut, tai sellainen ei-rikas.
Aaron on Rennyn uuden elokuvan tähti, joka takaa Rennylle taas useamman satatuhatta - jopa miljoonan pari.
Oijoi näkisitpä missä maisemissa Sara viettää Juhannusta! Se huvila, on kuin kartano. Tontilla on myös pienempi huvila sekä kaksikerroksinen aittarakennus jossa monta aittaa. Tontti on valtava. Hyvin hoidettu nurmipiha hienoinen laatoituksineen. Laituri on yhtä iso, kuin moni mökki. Hienot valaisinpylväät reunustavat laituria. Huvila on tietysti huippuvarusteltu ja löytyy mm.flyygeli.
Jos nyt pysyttäisiin tosiasioissa ja Rennyssä, kun nuo jutut ovat Rennystäkin aivan täyttä valhetta osa.
Etenkin se osa että olisi jossain vaiheessa menettänyt hulppean omaisuutensa tai se, minun suosikkini, että MTV3 maksaa Rennyn asumiset isoissa huoneistoissa ympäri maailmaa, heh, on siinä maikkarilla putjetti!
Sara ei ole rikas perijä kuin unelmissa ja kenties sellaisissa Hollywood-unelmissa joita ohjaamalla Renny on saanut miljoonien omaisuuden.
Renny siellä kerrostalon pihalla makoilee asukkaiden yhteisessä uima-altaassa🤣🤣🤣🤣😭😭😭
Kas kun ei Jakomäen vuokratalon katolla puikulapäiden kanssa omatekoista kiljua kitaten ja Kelan rahoilla soittaen varastetulla kännykällä Bruce Willisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naama.
Komeahan se on aina ollut ja oma tukka päässä.
Harlin kertoo ensin hurmaantuvansa ja saman tien hullaantuvansa ensi silmäyksellä.
”Naisen on helpompi pyydystää mies kuin päinvastoin. Hurmaantumisen tunne on ihana. 25 vuodessa olen tullut vaativammaksi ja ehdottomammaksi. Se pätee myös naisiin. En halua haaskata aikaa miellyttämiseen. Edellytän sellaista, mikä tekee minut onnelliseksi.”
”Moni nainen ei ole pärjännyt rinnallani, koska minulle tärkeintä elämässä on työ. Vaikka rakastaisin kuinka paljon, kukaan nainen ei tule ja vie minulta huomiota työstäni. Suhteessa mennään minun ehdoillani, olen pomo. Jos nainen hyppää sivukärryyn, se on ok, mutta hänen on seurattava polkuani. Tämä suojaa minua tragedioilta, murhenäytelmiltä.”
Armotonta puhetta? Harlin katsoo kauan ravintolamaiseman sinisiä kalusteita, valkoisia pöytäliinoja.
”Kyllä, armotonta ja täysin itsekästä. Mutta minä myös annan naiselleni paljon enkä pakota ketään pelisääntöihini. Jos elämäntapani ja ehtoni eivät kelpaa, se on enemmän hänen asiansa.”
https://seura.fi/viihde/julkkikset/renny-harlin-moni-nainen-ei-ole-parj…
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin Me Naisissa 5.1.2012 Erika Marchinosta : "En voi elää ilman Erikaa" "Ensimmäistä kertaa tunnen olevani suhteessa missä ei tarvitse tehdä kompromisseja." "Erikassa on kaikki mitä olen kumppanissa etsinyt, enkä voi kuvitella itseäni kenenkään muun rinnalle"
"Tällaista rakkautta ei ollut helppo löytää, minulta se vei vuosikymmeniä, Renny tunnustaa."......rakastunut pari suunnittelee jo perheenlisäystä...
Mitä ihmettä tuossakin tapahtui, mihin tuo Erika katosi?
Ehkä Erika oli petollinen ja ilkeä, tai ei halunnutkaan lasta upean Harlinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harlin kertoo ensin hurmaantuvansa ja saman tien hullaantuvansa ensi silmäyksellä.
”Naisen on helpompi pyydystää mies kuin päinvastoin. Hurmaantumisen tunne on ihana. 25 vuodessa olen tullut vaativammaksi ja ehdottomammaksi. Se pätee myös naisiin. En halua haaskata aikaa miellyttämiseen. Edellytän sellaista, mikä tekee minut onnelliseksi.”
”Moni nainen ei ole pärjännyt rinnallani, koska minulle tärkeintä elämässä on työ. Vaikka rakastaisin kuinka paljon, kukaan nainen ei tule ja vie minulta huomiota työstäni. Suhteessa mennään minun ehdoillani, olen pomo. Jos nainen hyppää sivukärryyn, se on ok, mutta hänen on seurattava polkuani. Tämä suojaa minua tragedioilta, murhenäytelmiltä.”
Armotonta puhetta? Harlin katsoo kauan ravintolamaiseman sinisiä kalusteita, valkoisia pöytäliinoja.
”Kyllä, armotonta ja täysin itsekästä. Mutta minä myös annan naiselleni paljon enkä pakota ketään pelisääntöihini. Jos elämäntapani ja ehtoni eivät kelpaa, se on enemmän hänen asiansa.”
https://seura.fi/viihde/julkkikset/renny-harlin-moni-nainen-ei-ole-parj…
Reilusti sanottu reilulta mieheltä.
Renny siellä kerrostalon pihalla makoilee asukkaiden yhteisessä uima-altaassa🤣🤣🤣🤣😭😭😭