The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Voi jessus, mitä kyyläämistä, syö sä vaan ne tonnikalas ja nuudelis ihan vaikka molemmin käsin, mutta tajuu et oot tosi säälittävä .
Aikamoinen pappara HARMAINE hiuksineen näytti Luukaksen äidin sulhanen olevan, ei tartte Rennyn olla yhtään kade mistään.
Luukas on aikuinen mies, hän ei varmasti nimittele äidin miestä isäpuoleksi, voi ihme noita aivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat myös rakastua, sä et katkerana ymmärrä siitä mitään, kun aina räävitön toisten onnea, häpeäisit, ei kuulu sulle.
Tottakai ihmiset voivat rakastua, oikein tulisesti.
Tottakai rakkautta on olemassa.
On kuitenkin myös ihan yhtä Tottakai, etä Renny on vanha mies. Jo 5 vuodessa voi vanhuus lisääntyä entisestään. Ehkä hänen geenit eivät ole sellaiset, mutta ison riskin on ottanut naimalla noin upean nuoren naisen.
65-vuotias on vielä täysin iskussa, erityisesti mikäli elää terveesti. Olen itse 60-vuotias ja olen mielestäni sama tyttönen kuin nuorena, en elä aina terveesti mutta se on eri juttu, hyvät geenit, luullaan 45-vuotiaaksi, sama oli äidilläni, lähes rypytön nainen kuolemaansa asti. Salaisuus on se kuinka suhtautuu elämään.
Taas täällä on liikkeellä tämä vanhempien ihmisten arvostelija, mikä ihme sun ongelma on toi toisten ikä ja puolisoiden ikäero. Anna jo olla, ei ole sun asiasi arvioida kuka on liian vanha, kuka ei elä pitkään jne.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen pappara HARMAINE hiuksineen näytti Luukaksen äidin sulhanen olevan, ei tartte Rennyn olla yhtään kade mistään.
Mistä Renny voisi olla kateellinen? Yhden yön hairahduksesta syntyneen poikansa äidin uudelle miehelle jostain? Eikö mitään muuta ole ihmisellä, kuin pinnallista ulkonäön kyttäämistä?
Tämä ikärasisti joutaa huitsin nevadaan, susta näkee , että vanhemmat ihmiset on sulle ärsytyksen aihe, mutta typerys kun olet, niin et ilmeisesti tajua että vanhenet myös itsekin. Mutta sun kommentit on törkeitä, häpeä.
En häpeä sanoa että 65 vuotias ei voi koskaan näyttää 45 vuotiaalta. Jos joku sellaista väittää, valehtelee. Ilmeisesti tätä ei saa sanoa ääneen, miksi?
Minusta on myös häpeällistä kehuskella rypyttömyydellä ja asenteen vaikutuksella. Ei kaikkien onni ole pelkästä asenteesta kiinni, osalla asenne ei aina auta (sairaudet, satunnainen väkivalta). Vanhuus on mukava asia, mutta parasta se on kun ihminen myös viisastuu vanhetessaan.
Onko sekin vanhuuden merkki, että kuvittelee ettei sinua tunnisteta 65 vuotiaaksi?
Olen 120 ja Alkossa kysytään paperit.
Vierailija kirjoitti:
En häpeä sanoa että 65 vuotias ei voi koskaan näyttää 45 vuotiaalta. Jos joku sellaista väittää, valehtelee. Ilmeisesti tätä ei saa sanoa ääneen, miksi?
Minusta on myös häpeällistä kehuskella rypyttömyydellä ja asenteen vaikutuksella. Ei kaikkien onni ole pelkästä asenteesta kiinni, osalla asenne ei aina auta (sairaudet, satunnainen väkivalta). Vanhuus on mukava asia, mutta parasta se on kun ihminen myös viisastuu vanhetessaan.
Onko sekin vanhuuden merkki, että kuvittelee ettei sinua tunnisteta 65 vuotiaaksi?
Viisaudesta puhuttaessa et ole vielä sitten tarpeeksi vanhentunut.
On mahtavaa, jos omistaa sellaisen ihon, joka pysyy nuorekkaana, olo on pirteämpi, kun ei peilistä näy vakosametti iho.😁
Vierailija kirjoitti:
65-vuotias on vielä täysin iskussa, erityisesti mikäli elää terveesti. Olen itse 60-vuotias ja olen mielestäni sama tyttönen kuin nuorena, en elä aina terveesti mutta se on eri juttu, hyvät geenit, luullaan 45-vuotiaaksi, sama oli äidilläni, lähes rypytön nainen kuolemaansa asti. Salaisuus on se kuinka suhtautuu elämään.
Oikein kiitos paljon kun jaoit meille kallisarvoisen mielipiteesi siitä miten oletkin säilynyt tuollaisena. Olemme kaikki miettineet tätä päämme puhki.
Miksi kaikki vanhemmat naiset aina jaksavatkin sanoa että aina kehutaan kymmeniä vuosia nuoremmaksi. Kuinka hölmö pitää olla, että uskoo kaikkien tyhjät kehut. Älkää nyt nolatko mummelit itsejänne uskomalla ihan kaikkea. 🤣🤣🤣🤣🤣 Kyllä minäkin omasta mielestäni menen 18 vuotiaasta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisaudesta puhuttaessa et ole vielä sitten tarpeeksi vanhentunut.
Kuka sanoi, että kaikki viisaat ovat vanhuksia?
Törkyturpa mummeli kommentteineen voisitko häipyä, lopeta nimittely vanhemmista ihmisistä.
Läheisemmät välit äitiinsä, kuin isäänsä, näyttää olevan Luukaksella.
Hyvät välit on myös isäänsä.
Taaperotöyhtö ja sokuri eivät edes osaa syödä. Kämpissä olivat ja molemmilla kädet pöydän päällä syödessä.
Siinä vasta sivistynyt pari. Eivät tiedä ruokaetiketeistä mitään.