The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ei todellakaan ole haittaa, mutta nää kommentoijat on ite todennäköisesti aina hirrestä repäistyjä, joten he eivät voi sietää jos joku haluaa ja jaksaa laittautua aina arjessa. Itse olen tätä porukkaa, joka meikkaa ja katsoo peiliin joka päivä🤣, se on mun tapa ja tehköön muut ihan miten haluaa.
Tuleekohan pojan nimeksi Matti?
Matti on hyvä nimi, mutta eiköhän poika saa jonkun erikoisen nimen kuten siskonsakin😄
Jore Harlin olisi hyvä
jore johannasta ja rennystä yhdistetyt alkukirjaimet. Iskevä, lyhyt ja miehekäs nimi pehmeän Coconutin kaveriksi. Yhtä katu-uskottava kuin Jare
Onkohan synnytys kuvattu ja näytetäänkö myöhemmin? Nyt ei ole paljon kuvamateriaalia tullut, ehkä haluavat sarjaan säästää. Missähän vaiheessa seuraava lapsi saa alkunsa? Veikkaan, että jo tämän vuoden lopussa. Uroskotka puskee sarjatuotantona.
Eikös nyt pitäisi olla tyytyväinen, kun ei ole synnytystä hehkutettu, sitähän täällä on arvosteltu kun ensimmäistä kuvattiin. Mikään ei palstamammoille kelpaa,voi jessus mitä porukkaa.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joko synnytystä kuvataan ahkerasti. johanna kuulemma on niinniin kaunis synnyttäessään. meikit eivät leviä eikä huutoa kuulu yhtään.
renny kuvaa kaikki kuvakulmat huomioiden. on erikoinen nainen kun meikit päällä synnyttää ja juuri kampaajalta tulleena.
vaatteetkin on vuittoiniia. tietty. ei tahriinnu mitenkään kun on niin ihana ja erikoinen synnyttäjä.
Ei kaikki ole karjuvia petojaa synnyttäessä, ja se on ihan ok! En itsekkään huutanut, keskityin hengittämiseen ja nopeaan supistustahtiin, milloin piti ponnistaa. En itse synnytyksen jälkeen ollut pahemman näköinen, vaikka ponnistin 43min. Kalpea vain sen takia kun valvoin 30h putkeen.
Synnytyksen jälkeen nukuin pari tuntia, ja olisin voinut vaikka pomppia heti. Vastasyntynyt nukkuu paljon synnytys väsymystä, joten mitä haittaa jos äiti laittautuu?
Minulla oli synnytyksen jälkeen hirveä nälkä, ja onneksi toivat heti ruokaa. Melkein itkin, kun toinen leipäpala tippui lattialle.
Missä uskomaton mestariteos The Refuge?
Toivottavasti Johanna jaksaa olla VIELÄKIN hellempi, huomaavaisempi ja rakastavampi Rennyä kohtaan. Rennyhän totesi näin tytön synnyttyä. On se ihanaa, kun tuore äiti jakaa täyden huomionsa mieheensä ettei tämä tunne itseään ulkopuoliseksi.
Hirveet nuo vitivalkoiset ja pienet huoneet miljonäärin kämpässä.
Ukkeli siellä taas muraaleja maalailemassa ja tuputtamassa fiksaatiotaan mereen.🤢🤮
Ihana huone on sisustettu pienelle pojalle, onnellinen isä maalailee kivoja kuvia seinille. Rauhalliset värit ja kodikas. Hyvä Harlinit.
Renny on jotenkin niin.....naismainen.....pistää vähän epäilyttämään......
Kerropa tarkemmin, naismainen????
Vierailija kirjoitti:
Jore Harlin olisi hyvä
jore johannasta ja rennystä yhdistetyt alkukirjaimet. Iskevä, lyhyt ja miehekäs nimi pehmeän Coconutin kaveriksi. Yhtä katu-uskottava kuin Jare
Tico.
Vierailija kirjoitti:
Jore Harlin olisi hyvä
Reijo, koska Renny tulee aina ensiksi.
Ei kaikki ole karjuvia petojaa synnyttäessä, ja se on ihan ok! En itsekkään huutanut, keskityin hengittämiseen ja nopeaan supistustahtiin, milloin piti ponnistaa. En itse synnytyksen jälkeen ollut pahemman näköinen, vaikka ponnistin 43min. Kalpea vain sen takia kun valvoin 30h putkeen.
Synnytyksen jälkeen nukuin pari tuntia, ja olisin voinut vaikka pomppia heti. Vastasyntynyt nukkuu paljon synnytys väsymystä, joten mitä haittaa jos äiti laittautuu?