The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Pöytätavat kannattaa alkaa opettaa jo taaperolle, ravintolan pöydän ääressä ei seisota närppimässä ruokaa, vaan istutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin kelpais asuttavaksi semmoinen talo ja paikka Floridasta, missä Harlinit nyt asuu. Mielelläni menisin kanootilla siellä, saisi ihailla luontoa ja liikuntaakin tulisi. Toista se on täällä pimeässä, liukkaalla ja karmeilla pakkasilla verrattuna Floridan ikuiseen aurinkoon ja lämpöön.
No muuta sinne Floridaan, siellähän on kymmeniä tuhansia suomalaisia! Omat suomalaiset seurakunnatkin, kaupat ym. Tervemenoa nauttimaan kuumista kuubalaisista uroksista! Ei siellä Floridassa aina niin ihanaa ole, hurrikaanit ja rajut ukkoset saunamaisen hiostavan sääjakson aikana. Itse jos muuttaisin ulkomaille niin, mahdollisimman vähän härmäläisiä oltava lähistöllä.
Et varmaan ole ikinä käynyt Floridassa. Se on iso osavaltio. Jos j
Voi voi, olin käynyt Floridassa jo monen monta kertaa ennen kuin Harlinseista oli edes kuultu. Ja kyllä olen tehnyt paljonkin elämälläni. Opiskellut pitkälle, tehnyt töitä, saanut lapsia jne. Toiset tekee, toiset unelmoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin kelpais asuttavaksi semmoinen talo ja paikka Floridasta, missä Harlinit nyt asuu. Mielelläni menisin kanootilla siellä, saisi ihailla luontoa ja liikuntaakin tulisi. Toista se on täällä pimeässä, liukkaalla ja karmeilla pakkasilla verrattuna Floridan ikuiseen aurinkoon ja lämpöön.
No muuta sinne Floridaan, siellähän on kymmeniä tuhansia suomalaisia! Omat suomalaiset seurakunnatkin, kaupat ym. Tervemenoa nauttimaan kuumista kuubalaisista uroksista! Ei siellä Floridassa aina niin ihanaa ole, hurrikaanit ja rajut ukkoset saunamaisen hiostavan sääjakson aikana. Itse jos muuttaisin ulkomaille niin, mahdollisimman vähän härmäläisiä oltava lähistöllä.
Et varmaan ole i
Muuta sinne Floridaan, äläkä unelmoi! Vai etkö voi jättää Suomen kesää?🤣
Aika rankkaa tulee olemaan kun vauva syntyy ja esikoinen ei edes kävele itse vaikka on jo 1v 7kk..
Tuttavan lapsen 2v synttärit: päivänsankari hyppii trampoliinilla ja juoksee, Coco-parka istuu ja hytkyy polvillaan kun muut jo mennä viilettää.
Vierailija kirjoitti:
Aika rankkaa tulee olemaan kun vauva syntyy ja esikoinen ei edes kävele itse vaikka on jo 1v 7kk..
Vuotta nuoremmat seisoo tukea vasten.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan lapsen 2v synttärit: päivänsankari hyppii trampoliinilla ja juoksee, Coco-parka istuu ja hytkyy polvillaan kun muut jo mennä viilettää.
Tuottajan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Syökö Coco ranskalaisia :D
Onhan sillä hampaat....
Renny siellä kuin vaari lasten ja lastenlasten kanssa😂😂😂😂😂😂
Kyllä taas on aamulääkitys ottamatta, kun nähdään lastenkutsuissakin pelkkää moitittavaa, sairasta. Lapsilla on mukavaa, se on pääasia.
Uroskotka lapsia senkun pukkaa
grandma sauhuten kutoo sukkaa
pikkurouva kertoo odottavansa pupupoikaa
Uroskotkalla melkoiset geenit vaan roikaa
Oi voi, esikoinen hytkytetty pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas on aamulääkitys ottamatta, kun nähdään lastenkutsuissakin pelkkää moitittavaa, sairasta. Lapsilla on mukavaa, se on pääasia.
No, ota se lääkitys. Olitko kutsuilla mukana, vai mihin olettamuksesi perustuu?
Vieläkö Johannan vanhemmat on monta vuotta työelämässä? Voisivat muuttaa tyttärensä avuksi Floridaan.
Mites työt? Onko kreisi kiire?
No, ompa taas yhdellä pohtimista, lapsi syö ranskalaisia ja on noussut tuolille seisomaan, kyllä on huonot vanhemmat kun eivät osaa opettaa tapoja. Mimmonen kuri mahtaakaan sun tenavilla olla, vai onko lapsia ollenkaan? Mitä keksitkään seuraavaksi....
Palmua ei kuvata Suomessa. Olisiko Bulgaria vaihtoehto, Johanna tykkäisi...
Vierailija kirjoitti:
No, ompa taas yhdellä pohtimista, lapsi syö ranskalaisia ja on noussut tuolille seisomaan, kyllä on huonot vanhemmat kun eivät osaa opettaa tapoja. Mimmonen kuri mahtaakaan sun tenavilla olla, vai onko lapsia ollenkaan? Mitä keksitkään seuraavaksi....
Onko sulla taas huono päivä? Anna nyt ihmisten kirjoittaa mielipiteitään. Tämänkin asian näet mustavalkoisena, toivon totisesti, ettet ole lisääntynyt ainakaan tarkoituksella.😂
Mikä ongelma tälle yhdelle on remontin tekeminen Tammiossa nykypäivänä?
Laiva roudaa kaikki tarvittavat tuotteet, työkaluina ei ole enää pelkkä kirves, saha ja vasara? Ei Huvila ja huussi ohjelmassakaan remontoida vuosikausia yhtä kohdetta.