Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kaverille kurjan tempun, kaduttaa

Vierailija
19.04.2022 |

Tuli perjantaina juotua ja sitten olin kuulemma humalapäissäni mottaissut kaveria kuonoon. Itse en muista tästä tilanteesta mitään. Jotain hämäriä muistikuvia on siitä, että riitelimme ja menimme ulos jatkamaan sanaharkkaa, mutta itse iskusta en muista mitään. En todellakaan ole väkivaltainen ihminen ja minun on vaikea uskoa, että olisin käsiksi käynyt. No, seuraavana aamuna herättiin eri osoittessa ja nyt kuulin, että tämän iskun seurauksena kaverin nenä on muuttanut muotoa. On kuulemma muuttanut hänen ulkonäköään ihan merkittävästi parempaan suuntaan. Ennen kaverillani oli siis sellainen perus pottunenä, mutta nyt on jykevä ja miehinen, kuulemma kääntää katseita. Nyt kaduttaa. Kaverini on yht’äkkiä naisten suosiossa. Muuttaako nenä muotoaan entiselleen, jos mottaisen kaveria uudestaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Vierailija
2/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että kaverisi kalukin on kasvanut pituutta ja paksuutta lyönnin seurauksena, kun turvotus nenästä valui alemmas. Kaverisi on nyt alfa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että kaverisi kalukin on kasvanut pituutta ja paksuutta lyönnin seurauksena, kun turvotus nenästä valui alemmas. Kaverisi on nyt alfa.

Vahvistan

Vierailija
4/4 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi