Foodora-lähetti ahdisteli seksuaalisesti, yhtiö tarjosi aluksi 6 euron etukupongin hyvitykseksi
TikTok-käyttäjä kertoo saaneensa tapauksen seurauksena Foodora-ruoankuljetuspalvelulta kuuden euron arvoisen etukoodin palveluun. Lisäksi hän avaa tapauksen taustoja toisella videolla, jossa hän kertoo ruokalähetin kyselleen esimerkiksi tämän ikää ja parisuhdestatusta ja soitelleen lopulta perään.
...
– Ollaan ehdottomasti erittäin pahoillamme asiakkaan puolesta. On täysin selkeää, ettei tällaista saisi tapahtua missään olosuhteissa.
...
– On täysin selkeää, ettei Foodoran kumppanina voi toimia henkilö, joka loukkaa asiakkaan yksityisyyttä tai joka ei noudata yhdessä sovittuja asioita, kuvailee Hagert yrityksen linjaa.
...
Hagertin mukaan tapausta on selvitetty jo Foodoran päässä. Hänen mukaansa asiakas oli alun perin itse pyytänyt asiakaspalvelusta etukoodia hyvitykseksi tapahtuneesta. Tapaus käytiin asiakkaan kanssa viikolla uudelleen läpi ja hänelle annettiin 50 euron lisähyvitys kuuden euron etukoodin lisäksi, kertoo Hagert.
...
Hagert kertoo kuluneen viikon tapauksen sattuneen pääkaupunkiseudulla. Asiatonta käytöstä kokenutta asiakasta on neuvottu olemaan yhteydessä poliisin mahdollista rikosilmoitusta varten.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f759086-f2a8-4250-a9b7-62ca7f74dfe1
Kommentit (35)
Juu tosiaan en valitettavasti ole vastuussa muiden tekemisistä, vaikka miekkosnainen olenkin XDDDD. En vain ole sattunut ahdistumaan kuoliaaksi näiden miekkosten viesteistä, koska ovat olleet about ikäisiäni ja ihan mukavan näköisiä. KYLLÄ, MINUA AHDISTAA RUMIEN LÄHENTELYT, OLEN PAHA IHMINEN XDDD.
Ei se silti ole ok. Minä en vain ole sattunut saamaan ahdistuskohtausta näissä tilanteissa, that’s it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sai se 50€ siihen päälle, älkää jauhako p-skaa.
Ei halunnut kuskille seurauksia, kerjäsi siis vain ilmasia etuja. Rahasti viel Iltiksen kautta varmaan, jee jee
Uskomatonta toisen kärsimysten vähättelyä
Aika vähällä sen kärsimykset nyt sitten saatiin korvattua kuitenkin...
Tuhat kertaa enemmän ahdistuin ajotunneilla, kun +50-vee suomimiekkonen sanoi minua suloiseksi. Ei hän käyttäytynyt mitenkään lähentelevästi eikä vihjaillut mitään, mutta se yksi sana riitti minulle ja tuli sellainen fiilis, että miettiikö se nyt jotain n u s s i m i s t a kanssani..............
Mokailin ajotunneilla väsymyksen (unettomuus) ja hermoilun takia. Jännitin sitä mitä miekkosopettaja voisi mahdollisesti tehdä, ajatella tai sanoa, koska kaikenlaista olen kuullut ja itsekin kokenut. Suljettu tila ei ollut maailman mukavin paikka kuulla sellaista.
Tiedän, ettei miekkonen tarkoittanut sitä mitenkään silläviisiin kuin miltä se tuntui, mutta kun on saanut kaikenmoista kokea niin sitä tulee aika herkäksi kaikenlaisille asioille.
Mielummin sen iloisen ja puheliaan tumman miehen haluan toimittavan ruoka-annoksen kuin juron kantispojan/miehen joka ei osaa edes silmiin katsoa
Naiset kyllä osaavat valittaa kaikesta, vaikkka käytännössä ruoka ja seksikin tuodaan ihan kotiovelle asti. Itse naisettomana miehenä tuntuu että jos sitä seksiä haluaisi niin pitäisi ottaa väkisin. Ja sittenpä joutuupi linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin sen iloisen ja puheliaan tumman miehen haluan toimittavan ruoka-annoksen kuin juron kantispojan/miehen joka ei osaa edes silmiin katsoa
#suomimiesvihanäkyväksi
Onneksi rumana naisena saa olla rauhassa yhden ainoan kerran elämäni aikana viime vuonna turkkilainen pizzeria työntekijä ahdisteli pyyti numeroa yms,onneksi olin paikanpäällä ja hekottelin vaan et joo poikkis ei tykkäisi yms.
Vaikuttaa kalastelulta jos ei tee rikosilmoitusta, vaan ensi reaktio on etukupongin pyytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#suomimiesvihanäkyväksi
Miehet haukkuu viikottain täällä suomi naisia n""tuiksi, l""kiksi yms ja sitten ihmettelevät ettei naisille kelpaa suomi miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kalastelulta jos ei tee rikosilmoitusta, vaan ensi reaktio on etukupongin pyytäminen.
En ymmärrä miksi yleinen syyttäjä ei voi nostaa syytettä tällaisissa tapauksissa. Siitähän hänelle maksetaan.
"Käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa", sanotaan laulussa, joten kuusi egeähän on ihan huikea summa.
Moku on rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
sai se 50€ siihen päälle, älkää jauhako p-skaa.
Ei halunnut kuskille seurauksia, kerjäsi siis vain ilmasia etuja. Rahasti viel Iltiksen kautta varmaan, jee jee
Hän ei halunnut vaikeuttaa muslimin tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi yleinen syyttäjä ei voi nostaa syytettä tällaisissa tapauksissa. Siitähän hänelle maksetaan.
Raija on kiireinen Räsäsen tapauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#suomimiesvihanäkyväksi
Ei tässä ketään vihata jos haluaa iloisen miehen tuovan ruuan, sama taksikuskeissaki että mielummin ulkkismies jonka kans matka menee mukavasti jutellen.
Samaa mieltä. Ihan turha myös itkeä jos hyppää apinan ajamaan taksiin ja käy huonosti.