Lue keskustelun säännöt.
Millainen on suhde poliisin kanssa?
19.04.2022 |
Onko kokemusta? Voiko luottaa vai onko kovia pettämään?
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pamppu on vasemmassa kädessä, koska asiakas on aina oikeassa.
Tavallinen suhde ja liitto.
Naimisissa ollaan oltu reilu 20 v.
Minä itse olen temperamentiltani kipakampi, samoin lapset.
Poliisimieheni on itse rauhallisuus, pidetty sekä töissä että vapaalla.