Sokoksen inhottava asenne naisia kohtaan: "Ihanat suukkohuulet"
Sokoksen mainoksessa tämä.
Miksi vielä vuonna 2022 tytöillä ja naisilla pitää olla jotkut "ihanat suukkohuulet"??
Mua ärsyttää. Ei miehillä tartte mitään suukkohuulia olla, saavat olla ihan rauhassa omia itsejään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olet sinkku niin mitä niillä suukkohuulilla sitten tekee, kun ei ole ketään kenen kanssa suukotella. Ei auta vaikka olisi kilo huulipunaa, ei tule kukaan pussailemaan minua kadulla, kaupassa tai työpaikalla. Toisaalta näin tautisina aikoina voi olla ihan hyväkin. Vai haluaako Sokos vain pariskuntia asiakkaikseen? Toisaalta ei yllättäisi sekään. Tämä maailmahan pyörii vain lapsiperheiden ja pariskuntien ympärillä.
No, pariskunnat ja lapsiperheet ovat nimenomaan niitä, jotka takaavat yhteiskunnan jatkuvuuden. Joten ihan oikein se onkin, että heihin yhteiskunta eniten panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olet sinkku niin mitä niillä suukkohuulilla sitten tekee, kun ei ole ketään kenen kanssa suukotella. Ei auta vaikka olisi kilo huulipunaa, ei tule kukaan pussailemaan minua kadulla, kaupassa tai työpaikalla. Toisaalta näin tautisina aikoina voi olla ihan hyväkin. Vai haluaako Sokos vain pariskuntia asiakkaikseen? Toisaalta ei yllättäisi sekään. Tämä maailmahan pyörii vain lapsiperheiden ja pariskuntien ympärillä.
Sun pitää ite ilmottaa ympärilläsi oleville miehille että haluut että sua pussataan, ei me-too aikakautena voi enää tosta vaan napata naisia korvista kiinni ja pussata, vaikka monet naiset siitäkin todellisuudessa pitääkin.