HUONOIN näkemäsi elokuva ja miksi ? Itselläni Blair withc projekt, olen katsonut kolmesti ja hyväksyin ettei se siitä parane
Muija juoksee räkä poskella kirkumassa. Kundit vetää röökiä ja murjottaa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusin robin hood joka vastikään televisiossa.
Sekö, missä pahiksilla on jotkut perus jakkupuvun takit päällä? Kyllä nauratti ja mietin miten ei ole puvustaja kieltänyt nimensä näyttämistä lopputeksteissä. Ei tullut katsottua loppuun leffaa.
Rush, leffa jostain ysärin alkupuolelta. Kaks huumepoliisia ajautuu loppujen lopuksi itekkin nisteiksi. En ole ankeampaa ja huonompaa leffaa sen koommin nähnyt.
Keskenjääneitä:
Mortdecai ja Locke.
Harvoin jätän leffoja kesken…
Levottomat 3, jestas miten turha tekele. Kaiken lisäksi elokuvaan haettiin pääosan esittäjää neloskanavan Haluatko filmitähdeksi -ohjelmassa, tai niin sitä ainakin markkinoitiin. Loppujen lopuksi voittaja saikin vain jonkun sivuroolin, johon kuului muutama repliikki :D
Vierailija kirjoitti:
Pappi,lukkari,talonpoika,vakooja mun sisko nukahti leffateatterissa ja itsekin nuokuin, en ymmärtänyt juonta ,pitkästyttävä, puuduttava ja enemmän olis saanut katsottua toimintaa katsomalla vaikka ikkunasta ulos!
Tämä! Muistaakseni tätä kehuttiin ihan älyttömästi, kun tuli teattereihin. Minä näin vain elokuvan, jossa ei tapahtunut yhtään mitään. Jos jotakin juonta tai sisältöä oli, se meni minulta aivan ohi.
The irishman. Mafialeffa jossa 30v konnia nättelee 80v näyttelijät. Lopetin ekan puolen tunnin jälkeen. Ei pystynyt.
Viimeinen yö Sohossa. Aikuisena elämää nähneenä miehenä ei kyennyt ymmärtämään tätä elokuvaa, jossa hahmo ilmeisesti on hullu. Lopetin alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Rush, leffa jostain ysärin alkupuolelta. Kaks huumepoliisia ajautuu loppujen lopuksi itekkin nisteiksi. En ole ankeampaa ja huonompaa leffaa sen koommin nähnyt.
Täh, se oli hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, se oli hyvä?
Sori sekotin formulaleffaan
No noi luokkakokouskset, etenkin se II joka tuntuu tulevan telkkarista vähän väliä, on kyllä melko pohjalta, turhapurot on jos mahdollista vielä huonompi ja huonoimpana ehkä Renny Harjolan esikoinen "Jäätävä polte". Surkea, laskelmoitu kyhäelämä.
Kingin leffojen uusintakuvaukset, kaikki.
It - siis luitteko te edes sitä kirjaa kun pointti meni noin ohi? Tai olihan alkuperäisen trikkikuvat ihan kökköjä, mutta edes uusin tekniikka ei tuonut leffaan sitä, mitä Tim Curry yhdellä katseella!
Sama juttu Totall Recallin kohdalla. Kun ei tavoita sitä tunnelmaa, niin kuljetaan vaan kohtauksesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusin robin hood joka vastikään televisiossa.
Sekö, missä pahiksilla on jotkut perus jakkupuvun takit päällä? Kyllä nauratti ja mietin miten ei ole puvustaja kieltänyt nimensä näyttämistä lopputeksteissä. Ei tullut katsottua loppuun leffaa.
Jakkupuvut! Ja se naurettava kolmiodraama will scarlett'n, robin hoodin ja marionin (joka oli niin tylsä etten edes muista miltä näytti) kesken. Toinen samanlainen on Charlie Hunnamin tähdittämä Kuningas Arthur-leffa missä oli jotain hupparipukeutumidta 900-luvun tyyliin.
Mulla on Blair Witch-tatska, se risu-ukko :D Otin halloweenin walk inissä. Leffa on ok, muttei tälläistä metsissä koko ikänsä tarponutta suomalaista pelottanut.
Huonoin mun ikinä näkemäni elokuva on Painajainen Elm Streetillä remake, eli uusi versio.
Juoppohullun päiväkirja, rakastan kirjasarjaa johon se perustuu, mutta elokuva oli vain juonetonta kohellusta.
Vierailija kirjoitti:
Juoppohullun päiväkirja, rakastan kirjasarjaa johon se perustuu, mutta elokuva oli vain juonetonta kohellusta.
Tämä! Kirjasarjaa lukiessa nauroin vedet silmissä, leffa ei irrottanut edes hymähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalainen elokuva joka tuli televisiosta jokin aika sitten. Siinä kuvattiin naista, jolla oli lukioikäinen poika. Kohtaukset kestivät viisi minuuttia kerrallaan, ne oltiin kuvattu seisovalla kameralla. Tyyliin nainen kuorii perunoita. Mitään ei tapahdu, koko homman olisi voinut esittää viidessä minuutissa. Aivan hirvittävää sontaa! Ja kyseessä on arvostettu klassikko.
Tästä tulikin mieleen ’A Ghost Story’, jossa oli vastaavia kohtauksia. Meinasin kuolla tylsyyteen, oli pakko pikakelata loppuun, että tapahtuuko siinä mitään. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kingin leffojen uusintakuvaukset, kaikki.
It - siis luitteko te edes sitä kirjaa kun pointti meni noin ohi? Tai olihan alkuperäisen trikkikuvat ihan kökköjä, mutta edes uusin tekniikka ei tuonut leffaan sitä, mitä Tim Curry yhdellä katseella!
Sama juttu Totall Recallin kohdalla. Kun ei tavoita sitä tunnelmaa, niin kuljetaan vaan kohtauksesta toiseen.
Uudessa ne lapsinäyttelijät olivat loistavia, etenkin Beverly oli juuri kuten kirjassa. Ikävä kyllä Pennywise oli vitsi. Vanhassa oli surkeat esikoistehosteet ja Beverlyn rooliin tunnuttu vaan otetun joku punahiuksinen tyttö jossa ei ollut hahmon särmää, mutta Tim Curry oli kantava voima joka takasi elokuvan kulttimaineen.
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää erottaa kaksi kysymystä toisistaan: onko elokuva hyvä vai eikö vain viihdy sen parissa? Yhdessä edellisessä kommentissa mainittiin Brokeback Mountain. Palkittu ja hyväksi kehuttu elokuva, jota seuratessani pitkästyin pahemman kerran.
Minä olen tästä täysin eri mieltä. Mielipiteet elokuvista ovat subjektiivisia. Kenenkään ei tarvitse selitellä omaansa sanomalla "leffa X on hyvä, vaikka minä en pidä siitä". Tuollainen asenne on ihmeellistä nöyristelyä kriitikkoja ja leffasta pitäneitä kohtaan. Se luo käsityksen, että ihmisten pitäisi hävetä omaa leffamakuaan. Samalla ei ole soveliasta kertoa pitävänsä niistä elokuvista, jotka Suuri Yleisö on tuominnut huonoiksi, muutenhan on juntti ja tyhmä.
Omaa mielipidettä ei tarvitse perustella muiden mielipiteillä kun on kyse elokuvista.
Olisikin, mutta se on siihen aikaan kolmekymppisten filmikoulusta valmistuneiden ohjaama.
Budjettikin oli sentään 60 tuhatta.
Filmi kuvattiin viikossa ja kasaan saatiin 20 tuntia materiaalia mikä on ihan linjassa 0,06 miljoonan dollarin budjetin kanssa.
Oikeassa Hollywood-tuotannossa budjetoidaan enemmän jo kahvitarjoiluunkin.
Ihan huono raina ei voi olla kyseessä kun se tuotti globaalisti 250 miljoonaa mutta tässä ketjussa kysyttiinkin henkilökohtaista eikä kriitikoiden tai maksavan yleisön mielipidettä.
Maailman parhaaksi elokuvaksi väitetty Citizen Kane oli kyllä yksi puuduttavimmista filmeistä jonka olen katsonut väkisin läpi nähdäkseni mikä se Rosebud oikein oli.
Tuli tuosta taas mieleen venäläinen elokuva "Shopping Tour" jossa venäläiset matkustavat jollain pakettibussimatkalla Suomeen ja törmäävät kaupassa kannibaaleihin tjsp. En ole nähnyt tätä enkä ole varma haluanko vai olisiko typeryys jo vähän liiallista.