HUONOIN näkemäsi elokuva ja miksi ? Itselläni Blair withc projekt, olen katsonut kolmesti ja hyväksyin ettei se siitä parane
Muija juoksee räkä poskella kirkumassa. Kundit vetää röökiä ja murjottaa.
Kommentit (102)
Pappi,lukkari,talonpoika,vakooja mun sisko nukahti leffateatterissa ja itsekin nuokuin, en ymmärtänyt juonta ,pitkästyttävä, puuduttava ja enemmän olis saanut katsottua toimintaa katsomalla vaikka ikkunasta ulos!
- Luokkakokous. Lähdin kaverin seuraksi elokuvateatteriin ja hehkutti jälkeenpäin miten mahtava elokuva! Toisaalta kyseinen ihminen lukenut vain Aku Ankkoja ja Juoppohullun päiväkirjaa, joten en ihmettele
- Jennifer`s body, tuli tv:stä ja pidän kauhuleffoista joten katsoin puoleen väliin ennenkuin päätin mielummin vaikka pestä jääkaapin
- Muumio, se uusi versio jossa on Tom Cruise. 2 euroa meni hukkaan kun ostin dvd:n kirppikseltä
Vierailija kirjoitti:
Viu-hah-taja vai mikä sen leffan nimi nyt oli. En tykännyt.
Sarjassamme: Niin huonoja, että ovat jo klassikoita.
En tiedä, onko tämän ketjun aihepiiriin kuuluva, mutta huono kyllä: Teuvo Tulion "Sensuela".
Kuvahan on saanut jo mainetta camp-huumorina.
Lumikki ja metsästäjä. Kirsten Stewart pilaa leffan kuin leffan.
Ryhmä Hau elokuva. Ei ikinä ole elokuvissa istuminen tuntunut niin piinalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Muumio, se jossa on Tom Cruise ja muumiona joku muija jolla selvät huulitäytteet.
Se oli tosiaan järkyttävän huono. Miten joku onnistuikin myymään Hollywoodiin noin huonon käsikirjoituksen? Tai sitten se pilattiin elokuvaa tehtäessä.
Täytyy sanoa että viimeaikaisista näkemistäni elokuvista huonoin oli The Dead Don't Die vuodelta 2019!
Varmaankin Spede-leffa Lentävät luupäät. Olin ehkä 9-vuotias kun kävin katsomassa sen elokuvateatterissa äitini ja kaverini kanssa, ja jo silloin muistan tajunneeni, että leffa oli HUONO. Porukkaa lähtikin kesken pois, me muistaakseni katsoimme loppuun.
Aloha. Bradley Cooper on ällöttävä eikä raina muutenkaan ole kummoinen.
Little Nicky. Taattua kuraa Adam Sandleriltä.
Tämä uusin robin hood joka vastikään televisiossa.
Unelmien pelikirjaa on kovasti hehkutettu mutta koskaan en oo pystynyt kokonaan katsomaan. Tylsä ja ihan keskinkertainen. Saiko tää nyt vielä Oscarinkin.
Jennifer Lawrencen hypetystä en koskaan tajunnur, ihan peruspirkko, voisi olla jostain Juupajoelta.
Sofien Valinta. Täysi pettymys! Luulin elokuvan kertovan K-kauppiaan arjesta, mutta eipäs vaan...
La La Land, emma stonen outo naama pilas multa. Ei muutenkaan lähteny käyntiin
Cats elokuva. Ei lähteny käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Irma Vep. Kirjaimet uudestaan järjestämällä muodostuu "Vampire". Aivan käsittämätöntä kuraa.
Joskus tämä tuli nähtyä, kun perjantai-illan viihteeksi etsittiin kolmen kaverin porukalla elokuvateatteria ex tempore -ajatuksena. Kaikki loppuunmyyty klo 20.30 - 21.00 välillä, paitsi tähän oli muutama paikka. Osa yleisöstä lähti jo teatterista ulos ekan vartin aikana (elokuvan alettua). Me kestettiin melkein tunti.
Elokuvassa ei ollut mitään päätä eikä häntää, punainen lanka puuttui tyystin. Ja tätä ripulia arvostetaan IMDB:ssä. Ihmiset ovat pönttöpäitä.
P.S. Citizen Kane on myös paska.
Irma Vep oli tosiaan huono.
Kanesta en tykännyt nuorena mutta isän kuoleman jälkeen tykkäsin. Pelkkä
loppukohtauksen muistaminen saa parkumaan. Tajusin myös mikä minun rosebudini on.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien pelikirjaa on kovasti hehkutettu mutta koskaan en oo pystynyt kokonaan katsomaan. Tylsä ja ihan keskinkertainen. Saiko tää nyt vielä Oscarinkin.
Jennifer Lawrencen hypetystä en koskaan tajunnur, ihan peruspirkko, voisi olla jostain Juupajoelta.
Niin samaa mieltä olen.
Yllättävän hankala kysymys, kun niitä huonoja harvemmin muistelee 🤔
Mutta luultavasti slaughtered vomit dolls, nimi kertoo aikalailla kaiken tarvittavan 😅
En ole kuullutkaan elokuvasta "Irma Vep"mutta kuulostaa älyttömältä,siinä siis vampyyri nimeltå Irma?😆
Vamyyreistä tulikin mieleen Lordin elokuva "Dark Floors",jestas miten nolotti bändin puolesta 🙈
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Balair wich project:in suosio perustui oletukselle, että se todella oli kadonneiden nuorten jälkeensä jättämä nauha.
Täh? Minä en kyllä koskaan ole tuollaista satua kuullut ja kenen yli 6-vuotiaan voisi edes vakavasti kuvitella tarinaan uskovan.
Minä katsoin BWP:n tietoisena siitä että se on about teini-ikäisten viikkorahabudjetilla ja iskän koivideokameralla kuvaama, itse käsikirjoittama ja näyttelemä täysimittainen kauhuelokuva.
Tästä lähtökohdasta elokuvaa voi pitää todella erinomaisena vaikka en koko genrestä niin pidäkään.
Olisikin, mutta se on siihen aikaan kolmekymppisten filmikoulusta valmistuneiden ohjaama.
Budjettikin oli sentään 60 tuhatta.
Muumio, se jossa on Tom Cruise ja muumiona joku muija jolla selvät huulitäytteet.