Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUONOIN näkemäsi elokuva ja miksi ? Itselläni Blair withc projekt, olen katsonut kolmesti ja hyväksyin ettei se siitä parane

Vierailija
19.04.2022 |

Muija juoksee räkä poskella kirkumassa. Kundit vetää röökiä ja murjottaa.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista elokuvan nimeä. Siinä oli ukkeli, joka aina heräsi samaan päivään, sillä oli joku hirveä koira ja teki kaikenmaailman hirveyksiä

katoin vain, koska ihastukseni katsoi sitä

Siis se ukko teki niitä tekoja, ei koira ( tai voi olla, että sekin)

Tietääkö joku mikä tuo elokuva on ?

Vierailija
22/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghost Lake. Joo älkää vaan erehtykö kattomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uinu, uinu lemmikkini, uusintaversio. Ai että mä vihasin sitä elokuvan irvikuvaa! Alkuperäinen versiohan on aivan klassikkokamaa, ja yks mun lempparileffoista.

Urkele noita nimiä - pet sematary - uinu ja uinu. Paskassa uinu koko nimi.

Vierailija
24/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viu-hah-taja vai mikä sen leffan nimi nyt oli.  En tykännyt.

Vierailija
25/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ja korealaiset komediat yms, sitten se ysk ö luokan leffa jonka nimeä en muista kertoi naisesta joka jokaisen seksikerran jälkeen tuli raskaaksi ja synnytti ns hirviö vauvoja jotka tappoi sitten oli vielä siinä joku jättimäinen kalu joka jahtasi naisia:D dollarin budjetilla varmaan tehty!

Vierailija
26/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista elokuvan nimeä. Siinä oli ukkeli, joka aina heräsi samaan päivään, sillä oli joku hirveä koira ja teki kaikenmaailman hirveyksiä

Päiväni murmelina. Ei siinä kyllä koiraa ollut...

Vierailija
27/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgy of the Dead (1965)

Äärimmäisen tylsä kauhuleffa. Stripteasea hautausmaalla.

Siinä sitten kirjaimellisesti oli "boner"?

Vierailija
28/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elokuva mutta jälkikäteen kun katsoin doctor Who sarjaa niin voi että mitä kuraa, jokainen tohtorin matkakumppani on nainen joka jollain tapaa ihastuu tohtoriin (paitsi Amy jolla oli puoliso rory) sitten ne kumppanin eroaa tohtorista joko kuolemalla tai sitten tohtori vaan hylkää ne ja eikun uutta putkeen! Lisäksi tohrori hahmona on surkuhupaisa,niin mahtava ja paras kaikessa harvoin mokaa,mukahauskoja letkauksia yms ja viimeisin tuotantokausi kun tohtori uudistui naiseksi on aivottomin niistä kausista!

Vierailija
29/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla, luulen että elokuvan maine johtuu onnistuneesta huijauksesta että ne teinit muka katosi oikeasti. Itse elokuva  on keskinkertainen ja näyttelijät ärsyttäviä " JOSH JOSH JOSH!" 

Vierailija
30/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole tuo elokuva!

Vierailija
31/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghost Lake. Joo älkää vaan erehtykö kattomaan.

Myöhäistä. 

Vierailija
32/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole tuo elokuva!

Joo ei ollut se, Googletin vastausta kirjoittaessani haulla " elokuva, jossa eletään samaa päivää" , ja Päiväni murmelina tuli heti ekana, mutta en nopealla Googletuksella löytänyt tuota elokuvaa mistä kyselin. 

Vierailija
33/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:lla, luulen että elokuvan maine johtuu onnistuneesta huijauksesta että ne teinit muka katosi oikeasti. Itse elokuva  on keskinkertainen ja näyttelijät ärsyttäviä " JOSH JOSH JOSH!" 

Eikös ne olleet ihan vaan jotain opiskelijoita?!

Vierailija
34/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttö Kellarissa", mukataiteellista pas""aa jolla ei ollut, toisin kuin kansi mainosti mitään tekemistä  Natasha Kampuchin kanssa.

Uusi versio "Uinu Uinu Lemmikistäni", loppu oli älytön ja näyttelijät surkeita.

"Juoppohullun päiväkirja", mahtavasta kirjasta oli tehty todella huono ja epähauska elokuva.

Vierailija
35/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, unohda ne leffat ja osta ensi alkuun vaikka Aapinen. Elokuvan nimi kirjoitetaan "Blair Witch Project", senkin urpo!!

Ja mitä tulee itse elokuvaan, niin et osannut syventyä siihen oikealla tavalla. Missasit tosin jo mahdollisuutesi, elokuva ei tule paranemaan 2. tai 3. katselukerralla.

Vierailija
36/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn katsomaan ihan mitä tahansa kuraa kunhan siinä on Keanu Reeves, mutta Knock Knock oli liikaa.

Vierailija
37/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma Vep. Kirjaimet uudestaan järjestämällä muodostuu "Vampire". Aivan käsittämätöntä kuraa.

Joskus tämä tuli nähtyä, kun perjantai-illan viihteeksi etsittiin kolmen kaverin porukalla elokuvateatteria ex tempore -ajatuksena. Kaikki loppuunmyyty klo 20.30 - 21.00 välillä, paitsi tähän oli muutama paikka. Osa yleisöstä lähti jo teatterista ulos ekan vartin aikana (elokuvan alettua). Me kestettiin melkein tunti.

Elokuvassa ei ollut mitään päätä eikä häntää, punainen lanka puuttui tyystin. Ja tätä ripulia arvostetaan IMDB:ssä. Ihmiset ovat pönttöpäitä.

P.S. Citizen Kane on myös paska.

Vierailija
38/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, unohda ne leffat ja osta ensi alkuun vaikka Aapinen. Elokuvan nimi kirjoitetaan "Blair Witch Project", senkin urpo!!

Ja mitä tulee itse elokuvaan, niin et osannut syventyä siihen oikealla tavalla. Missasit tosin jo mahdollisuutesi, elokuva ei tule paranemaan 2. tai 3. katselukerralla.

En ole ap, mutta mitenhän siihen "syvennytään oikealla tavalla?" :D kolme amatöörinäyttelijää esittää eksyneensä, kävellään ympäri ja riidellään ja kiljutaan. Eivät edes pane vaikka kaksi  kundia ja yksi mimmi teltassa   + hirveä stressi päällä. 

Vierailija
39/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan varmaan selkään mutta Gilpert Grape! Joo nuori Johnny Depp on hottis ja Leonardo Di Caprio esittää uskottavasti ke haria, mutta ei leffa silti mielestäni ansaitse mitään kulttimainetta.

Vierailija
40/102 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kuuklettaa mikä se oli: Kovaa peliä Havajilla, pääosassa Ridge F... eiku Ronn Moss.

Joo, ihan ansaitusti on maailman paras b-luokan leffa. Lobotomia ja itsensä sokaisu käy n. 100% ajasta mielessä tuota leffaa katsoessa.

Mitä tulee jo mainittuihin, Citizen Kane ei juonellisesti ollut mitenkään erikoinen, mutta hattua nostan kameratyöskentelylle ajalla, jolloin tosiammattilaiset erotti muista ammatinharjoittajista.

BWP, noh, ainoa virkistävä siinä oli erilaisuus kuvaustavassa, kameran käyttäjä ei selvinnytkään hengissä. Bonuksena kaupunkilaiset pelkäsivät metsää taas hetken enemmän, niin parhaat marjastuspaikat pysyivät omina ;)